Gerçekten dünyanın en sikik günü falan. Sabahtan beri ne bok yiyeceğimi düşünüyorum ve bulduğum hiçbir çare yok. Cidden aptalım. Neden bir insan okulun içindeki bankta uyuya kalır ki.
Önümdeki patates kızartması dolu tabağı alıp mutfaktaki tezgahın üzerine koydum, tabi buraya da mutfak denilirse. İçeri girip babamın ne yaptığına bakmak istedim. Kapıdan başımı eğip salona baktım. Evet, yine sızmıştı.
Odaya dönüp yatağımın üstüne yattım ve tavanı izlemeye başladım. Eddie, çok tuhaf biri değil mi? Hiçbir zaman ne yapacağını tahmin edemiyorsun. Asla bir sonraki adımını tahmin edemiyorsun. Bu da ben de aşırı merak hissi uyandırıyor.
Pencereden gelen rüzgar üşümeme sebep oldu. Ayağa kalkıp pencereyi kapattım. Pencere...Tabi ya!
Hemen üstümü değiştirip çantama birkaç şey attım ve pencereyi geri açıp aşağı atladım. Zaten ev tek katlı. Babamın uyanma ihtimaline karşı evden direkt uzaklaştım. Evet, şimdi bizimkilerin yanına gidebilirdim.
---
Evet, hepsi masanın etrafında oturmuş bekliyordu.
y/n:" Neyi bekliyoruz?"
Dustin:" Eddie'nin oyunu başlatmasını bekliyoruz."
Peki, komik olan şeyse oyun hakkında hiçbir şey bilmememe rağmen oyunu izlemek için aşırı heyecanlı olmam. Evet, çok saçma.
Eddie oyunu başlatmıştı ve açık konuşmak gerekirse seçim yapıp zar atmaları dışında hiçbir şey anlamamıştım, zaten anlamamı bekleyen kimdi ki!?
Eddie oyunu oynarken o kadar yükseliyordu ki. Açık konuşmak gerekirse bu halleri gerçekten çok çekici.
Mike:" Sen oyunu izlemeye mi yoksa Eddie'yi izlemeye mi geldin?"
y/n:" Ne!?"
Alt tarafı on dakikadır Eddie'yi izliyorum amk. Ne ara fark ettin ki?
y/n:" Niye Eddie'yi izleyim salak mısın?! Aptal ucubenin teki."
Aynen kardeşim, aynen.
Mike:" O da senin için aynısını söylüyordu."
y/n:" Arkamdan ucube mi dedi o?"
Eddie:" Konuşmaya devam edecek misiniz! Kapayın çenenizi."
Başımı kaldırıp Eddie'ye baktım. O da bu tarafa bakıyordu. Normal olarak. Peki dercesine başımı sallayıp onları izlemeye devam ettim.
Eddie:" İki canınız var. Geri çekiliyor musunuz!? Yoksa iki canınızla kazanacağınıza inanıyor musunuz?"
Mike ve Dustin'e baktım. İkisi de birbirine bakıyordu.
Mike:" Bunun kritiğini yapmalıyız."
Hepsi bir kenara geçip ne yapacakları hakkında konuşmaya başladı.
Eddie:" Naber ucube?"
Bana ucube demeyi tahmini ne zaman bırakır?
y/n:" İyi, sen?"
Eddie:" Hiç, öyle uğraşıyoruz vecna falan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Hayal Et !!
FanfictionEddie ve Sen müthiş bir ikilisiniz!! -oylesine yazilmistir-