12 - My Jealous Valentine

889 96 280
                                    

Minho

Uyandığımda başım çatlarcasına ağrıyordu. Kafamı kaldıracak halim bile yoktu. Dün fazlasıyla içmiş ve yorulmuştum. Bunun acısını şimdi çekiyordum. Buna rağmen gözümü açıp odayı taramaya başlamıştım. Bir anlığına nerede olduğumu unutmuştum, Jisung'un evindeydim. Anında yatağın yanına bakmıştım. O burada değildi. Ayağa kalkıp odasındaki lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynada yüzüme bakarken odaya Jisung girmişti.

"Günaydın Minho"

"Günaydıın"

"Kahvaltı yapacağız geliyor musun?"

"Hı- hı"

Lavobodan çıkıp ona baktım. O da yeni uyanmış gibiydi. İkimizde mutfağa giderken konuşmamıştık. İçeri girdiğimizde annesi güler yüzle bana bakıyordu.

"Günaydın Minho"

"Günaydın efendim"

"Bu kadar resmi olmana gerek yok canım. Gel otur"

"Sizide rahatsız etmiş gibi oldum."

"Yok, ne rahatsız etmesi. Biz alışığız zaten. Jisung'un diğer arkadaşlarıda çok geliyor"

Ben gülümserken Jisung araya girmişti.

"Anne o kadar çok gelmiyorlar yaa"

"Gelsinler canım ben bir şey demiyorum. Seviyorum zaten kendilerini her zaman gelsinler."

Kadın (Gelecekteki anam) kafasını Jisung'dan bana çevirmişti.

"Her bara felan gittiğinde Hyunjin ile bu arkalarını topluyor. Bunlar olmasa kaç kez yakalanmışlardı saymadım bile."

"Anne biz Jinnie ile içmediğimiz için görevimizde bu. Onlarında farklı işleri var"

"Ney acaba?"

"Chan mesela grupta izin alma işleriyle meşgul. Felix ve Seungmin çok güzel pankek yapıyor."

"Bir gün bize de yapsınlar yiyelim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir gün bize de yapsınlar yiyelim"

"Söylerim"

İkiside konuşmayı kesip bana dönmüşlerdi. Annesi (anam)

"Senin görevin ne?" dediğinde gülümsedim.

"Bende bilmiyorum daha"

"Hmm bakalım seninki ne olabilir" Bayan Han düşünmeye başlarken Jisung bana bakıp göz kırpmıştı.

"Jisung bana azcık yardım mı etsen?"

"Anne biz ona görev vermiyoruz kendisi yeterince meşgul"

"Aaa nedenmiş?"

"Anne nasıl bilmezsin. Oaoaoaoaoaoaoa
ben sana söylemedim mi?"

"Söyleseydin bilirdim"

"Bizim Minhomuz, yeteneklimiz, yakışıklılıyla göz kamaştıranımız, gurur kaynağımız, benim minik kedim dans ediyor"

I'd Do Anyhting For You / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin