SCP-035Nesne Sınıfı: Keter

714 5 0
                                    

SCP-035 seramikten yapılmış bir komedi tiyatro maskesidir. Bazı zamanlar bu maske mutlu görünüşünü tam tersine çevirir. Bu değişiklik aynı zamanda video görüntülerinde, fotoğraflarda ve hatta bunun hakkında yapılan çizimlerde de değişiklikler yapmaktadır. Maskenin iç yüzeyi, maskenin dışında bütün her şeyi aşındıracak güce sahip bir sıvı salgılar. Sıvının adı bilinmiyor ve görünüşü hakkında pek bir detaya sahip değil. Sadece önden bakınca sıvıyı görebiliriz. Maskenin en az 2 metre yakınına gelen birisi, maskenin yaydığı korku etkisiyle maskeyi takması gerektiğini düşünür ve zorlanır. Maskeyi taktığı zaman beyinlerine değişik bir frekans yollanır ve o insanın beyin ölümü gerçekleşir. Maske, o vücudun kontrolünü ele geçirir ve yaptığı her hareketi kontrol altına alır. SCP-035'in başka manipülasyon teknikleri de vardır; maskeye yakın olan bütün insanların beyinlerine çeşitli frekanslar yollayarak onların beyin ölümlerini uzaktan da gerçekleştirebilir. Bilim adamlarının raporlarına göre, SCP-035 beyindeki bütün faktörleri hakkında sınırsız bir bilgi kaynağına sahiptir. SCP-035 insan şeklini alan her şeyi (cesetler, yaratıklar ve heykeller dahil olmak üzere) kontol edebilecek güce sahiptir. Çalışanlar, SCP-035'e 10 metre uzağına yakınlaştıkları zaman baş dönmesi hissediyorlar. Bazıları da fısıltılar duyduğunu iddia ediyor. SCP-035, sertleştirilmiş, 4 inç kalınlıkta olan cam bir kafeste tutuluyor. Bu kafes metalden bir odada tutuluyor. Odanın kapısı ise 3 farklı kilide sahiptir.

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin