3 Gün Sonra
"Ay hadi ne yapıyorsun iki saattir yukarıda Enes ya? Valla bak beni bekletiyorsan şimdiden söyle ben önden çıkayım sen yolda beni alırsın hee."
"Aynen güzelim sen git ama seni almam yolda kalırsın o kadar yolu yürüyerek gelirsin benden söylemesi."
"Çok kötüsün Enes."
"Bende seni seviyorum aşkım." dedi aşağı inerken.
"Ne dedin sen?"
"Hangisini soruyorsun?"
"Hepsini."
"Ne demişim ki?"
"Bilmem, duymadım ben."
"Seni seviyorum aşkım." dedi tekrar "m"yi uzatarak. Ben bu dediğine erirken yanıma geldi ve bana sırıtarak bakmaya başladı. Bende ona aşık gibi. Zaten aşıksın.
"Ee neyi bekliyoruz sevgilim?"
"Neyi bekliyoruz?"
"Ohoo sen iki kelimeyle düşeceksen bizim çok işimiz var güzelim ya."
"Of ne düşeceğim be. Sen düş bana ben niye sana düşünüyorum?"
"Aynen güzelim aynen. Hadi çıkalım benim işlerim bitti."
"Telefonum nerde?"
"Cebimde başımın belası."
"He tamam o zaman çıkabiliriz." Cevap vermeden çıkış kapısına yönelince bende arkasından ördek yavrusu gibi ilerledim. Arabanın önüne gelince sadece Enes eşyalarımızı koydu. Bende arabaya bindim. Enes de gelince arabayı çalıştırdı ve yola başladık. "Enes telefonumu versene şarkı açacağım." Cevap vermeden telefonumu çıkarttı ve bana verdi. Bende bluetoothu açıp arabaya bağladım. Şarkı da açtığımda telefonda biraz gezindim. Bir sürü mesaj vardı ama benim dikkatimi çeken sadece bir tane mesajdı. Mesaj tanımadığım bir numaradan geliyordu. Hemen açtım ve okudum.
05*********= Benim olacaksın...
Kaşlarım çatılmıştı ve bunu Enes fark etmişti. "Ne oldu güzelim?"
"Bir kız sana "benim olacaksın" dese ne yaparsın." Anında arabayı sağ çekti ve telefonu eline aldı. Mesaja uzun uzun baktı. Sonra bilgilere girip numarayı kopyaladı ve anında engelledi. Sonra kendine attı. Mesajı sildi ve onunla konuştuğumuz mesajlardan birini kopyalayıp bana yazan kişinin numarasını sildi ardından panodan sildi numarayı. Zeka küpü maşallah. Telefonu tekrar bana verdi. Sonra kendi telefonunu çıkarıp birini aradı.
"Alo Gökhan. Şimdi sana bir numara atacağım ebesinin ayak numarasına kadar bulmanı istiyorum."
"..."
"Hemen." Dedi ve karşı taraftakinin cevap vermesine izin vermeden kapattı telefonu. Çok gergin gözüküyordu. Numarayı attı ve bana döndü.
"Mesajlara bak başka böyle bişey var mı diye." Hemen telefonu açtım ve bakmaya başladım. Yoktu.
"Yok."
"Kim atabilir böyle bir mesajı aklına birisi geliyor mu?"
"Hayır gelmiyor." cevap vermek yerine kafasını salladı. Sonra arabayı çalıştırıp gaza yüklendi. 120'yi geçmiştik. 4 saatte gideceğimiz yolu daha kısa sürede gideceğiz gibi duruyor.
"Bana kızdın mı?"
"Sana niye kızayım güzelim?"
"Ne bileyim bana yazdılar sonuçta."
"Sana değil o puşta kızdım." Cevap vermedim. Sadece kafa sallamakla yetindim. Kimdi bilmiyorum. Ama görünüşe göre beni rahat bırakmayacaktı. Telefonum çalmaya başlayınca ekrana baktım. Numara yoktu. Çünkü özel numara arıyordu. Anında Enes'e döndüm. "Enes özel numara arıyor." Cevap vermeden telefonu alıp açtı ve hoparlöre aldı.
"Alo." Cevap yoktu.
"Cevap versene kardeşim. Ergen misin özel numaradan arayıp konuşmuyorsun." Hâlâ cevap yoktu.
"Sokarım senin yapacağın işe cevap ver lan."
"İşim gücüm yok senle mi uğraşacağım ben ya." Dedi ve kapattı Enes. Telefon bir daha özel numaradan çaldı. Enes tereddüt etmeden kapattı. İstanbul'a geldiğimizde arabadan çıt çıkmıyordu. Acaba şu an aklından ne geçiyordu. Bence sufle geçiyor. Salak mısın sen? İki dakika sus bari. "Enes ne yapacağız şimdi?"
"Seni eve bırakacağım benim de ufak tefek işlerim var." Acaba ne işleri var? Sanane. Acaba ne işi var? Kafayı yedi kız. İç sesimi dinlemeyi bir kenara atıp ne işi olabilir diye düşünmeye başladım. Ama bir sonuç alamayınca Enes'e sorma kararı aldım.
"Ne işin var?"
"Şu sana yazanı bulacağım."
"Anladım." Bir süre sonra evin önüne geldiğimizde bana döndü ve yüzümü incelemeye başladı. Bende aynı şekilde ona bakıyordum.
"Arada yapalım böyle kaçamaklar."
"Çok yapmayalım. Abim sorun yapmasın şimdi."
"Bir şey olmaz."
"Peki öyle diyorsan. Ben ineyim o zaman senin işlerin var."
"Tamam." Aynı anda arabadan indik. O bagajdan benim eşyalarımı indirirken bende ona bakıyordum. Harika görünüyordu. Bagajı kapatıp yanıma geldi ve yanağımdan öptü. "Görüşürüz güzelim."
"Görüşürüz." Dedim ve eve girdim. Ben eve girince o da hemen gitmişti. Hemen odama çıktım ve üzerimi değiştirip yatağa girdim. Yarın okul vardı ve uyumam gerekti. Zaten çok geçmeden de uykuya dalmıştım.
Yeni bölüm gelmiş bulunmakta.
Uzun süredir bölüm atmıyorum biliyorum ama bazı sebepler vardı. Zaten yaz tatili de geldiği için sürekli bölümler gelecek.
Hepinizi çok seviyorum.
Vote+ yorumlarınızı bekliyoruuummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİMİM •Yarı Texting•
ChickLit05*********= Çok güzelsin Leyla. Leyla= Kimsiniz? 05*********= Boş ver.