8.Bölüm;Rüya

106 14 3
                                    

Gözlerimi aralayıp havanın hala karanlık olduğunu farkettim atalaya sarılarak dün çok güzeldi diye mırıldandım.Gözlerimin arasından kafasını kaldırmış bana şaşkın bir şekilde bakıyor olduğunu gördüm.

''Kızım sen iyice kafayı yedin uyuma sen bir daha''

Ayağa zar zorda olsa kalkarak bodrumda olduğumu farkettim yüzümü asarak,

''Rüyaymış'' diye mırıldandım kendi duyabileğim bir şekilde.Neden ya!.Neden ben neden allahım.Oysa ki çok güzel bir rüyaydı.Zaten sana da nah klip dünya! diye bağıran iç sesimi bastırıp duvara yaslanıp yere çöktüm bacaklarımı bağdaj yapıp korkmadığımı ve düzenli nefes aldığımı farkettim ben korkmuyordum ama nasıl ya.Kendi kendime kıkırdayıp kafama duvara yasladım.

''Senden şüphelenmeye başlıyorum artık!'' diye söylenen atalay'a baktım ne diyosun sen beğğ!.

''Ya benim clastro fobby'im var ya artık yok onun sevinciyle şey etmiştim ben''

''Hı şey etmiştin tamam'' diyerek alaylı bir şekilde kafasını çevirmişti.Hah! öküz.

''Ben evime gitmek istiyorum ya aylar olduysa hı biz burda ya geçmişte tıkalı kaldıysak ya bizi hiç bulmazlarsa ya geldiklerinde kemiklerimi bulmuş olurlarsa!! aman tanrım!!'' diyerek elimi alnıma koyup telaşa girdim.Ay bizi bulamazlar ki.Yıllardır girilmemiş zaten buraya.

''Kızım manyakmasın otur oturduğun yerde sen iyice kafayı yedin!''

Atalaya ters bir bakış atıp tekrar oturdum.Sol ayağımı sallayıp bir yandanda şarkı mırıldanmaya başladım.Sonra aklıma rüya da atalay'ın telofunun yanında olabileği geldi sonucta rüyalar bizim bilinçaltımıza yerleşmiş olayların ta kendisidir gerçekte olmamıştır ama yaşanmışlıklara dayanır.

''Atalay'' dedim atalayı dürterek.

''hıı'' diye mırıldanarak kafasını bana çevirdi.

''Telefonun yanında dimi senin''

''Evet nolmuş''

''Sen iyice mallaştın'' diyerek benle biraz önce dalga geçtiği ses tonuyla söyledim 1 dk boyunca mal mal suratıma baktıktan sonra.

''Haa!!'' diyerek telefonu cebinden çıkardı milletin ki 4 köşe bununki 8 köşe maşllah.

Cebinden telefonu çıkartıp kulağına dayadı.Bir süre müdür'ün ne dediğini duymaya çalışsam da belli bir süre sonra imkansız olduğunu farkettim.

Biraz kısa oldu kusura bakmayaniz cok fazla yogunum sinavlarim falan ve artik ygs ogrencisi sayilirim ve derslerime calisiyorum ilham geldikce ve bos vakit buldukca yazicagimdan emin olabilirsinz umarim begenirsiniz :)

UMUTSUZ VAKA ©Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin