11. Loo seletamine

3.8K 329 18
                                    

RIVER'I POV

Kurat, kurat, kurat, kurat, kurat, persse. Miks kuradi pärast?!

Miks ma just Lea'le ütlesin, et 'Georgia on mu tüdruksõber'? Mis mul viga on? Oota... Georgia ongi ju mu tüdruksõber... Seega miks ma end siis süüdi tunnen? Kui ma need sõnad välja ütlesin, kõlasid need väga imelikult ja valelt.

Georgia, mu tüdruksõber.

Ei, see ei kõla ikka nii nagu peaks.

Aga siiski olen ma Lea peale pahane, et ta mulle valetas ja ikkagi sellele nõmedale peole läks. Kuidas ta saab arvata, et tal on Nick'i ümbruses turvaline? Ta on suurim mängur - hullem kui Jake ja see on väga paha. Ma arvan, et see on viha, mis ma nende sõnadega edasi annan ja ma tahad Lea'd häirida, öeldes, et Georgia on 'mu tüdruk'. Kui see teda häirib...

River, sa lollakas, see ei häiri teda, sest sa ei meeldi talle sedamoodi. Ta on selle sulle päris selgeks teinud.

Aga autos, kui ma mainisin põhjust, miks ta raskesti kättesaadavat mängib, tabasin ma vist hella kohta. Võibolla talle siiski meeldib keegi, ma kahtlustan, et see pole mina (põrgusse, ma olen kindel, et ma ei meeldiks talle ka siis, kui ma oleksin viimane inimene maamuna peal), aga keegi teine küll. Sest siis, kui ma mainisin seda, et ta on 'raskesti kättesaadav', muutus ta eriti kaitsvaks. Ja mis see tähendab? Seda, et see on tõsi. Duuh.

Ei pea olema just mingi ajuhiiglane, et aru saada, et Lea'le meeldib keegi.

Nick? Nick... Kurat, see on raudselt Nick.

"Tere, tore kohtuda. Lea Wilson, eks?" Kõnnib Georgia Jake'st mööda ja ulatab käe Lea'le, ta rõhutab tema perekonnanime, kui ta räägib.

Lea kõhkleb, kuid ulatab siis käe ja vastab. "Jah..."

"Nick'i tüdruk." Ütleb Georgia pead noogutades. Tema silmad helgivad kadedusest, kui ta Lea'd hindab - kes ei tundu vastavat tema standarditele.

"Ma pole Nick'i tüdruk." Ütleb Lea minuga samaaegselt.

"Ta pole Nick'i tüdruk." Ütlen ma samal ajal, kui Lea, hambad ristis.

Lea vaatab minu poole üllatunud pilguga ja sama teeb Georgia.

"Hästi." Alustab Georgia, vahetades teemat. "Kuidas pidu oli? Sa ikka käisid, onju?" Küsib ta Lea'lt.

"Ärme räägi peost." Segan ma vahele.

"Ärme räägi jah, muidu võib River jälle mõistuse kaotada." Ütleb Jake ja ma saadan talle kurja pilgu.

"Nii halvasti?" Küsib Georgia kulmu kortsutades Lea'lt, kes seisab häbelikult meie vahel.

"Mhm..." Mõmiseb ta.

"Jah, nii halvasti. Kas me võiks nüüd sisse minna?" Nõuan ma, lükates Jake'i suurde elutuppa, jättes Georgia ja Lea ukse juurde. Me mõlemad vaatame korra tüdrukuid, kes järgnevad meile. Ma suren, kui Georgia midagi Lea'le ütleb.

"Kui sa pole veel aru saanud, siis River vihkab Nick'i ja vastupidi. Nad ei saa kohe üldse läbi." Ütleb Georgia. "Sa võisid arvata, et nad on sõbrad, eks? Mõlemad neist on ju populaarsed, tead küll?"

"Kas sa jätaksid selle teema? Minu ja Nick'i vahel pole midagi." Katkestan ma Georgia, enne kui ta jõuab midagi rohemat rääkida.

"Miks sa teda nii väga vihkad?" Lea õrn hääl lõhub minu ja Georgia vahelise pinge, ma vaatan tema poole ja koheselt olen ma rahunenud.

"Ma ei vihka..." Lipsab vale mu huulte vahelt välja ja ma otsustan vahetada teemat enne, kui Lea midagi kahtlustama hakkab. Häält puhtaks köhides, pöördun ma kahtlustavalt Georgia poole. "Kuidas sa üldse selle koha leidsid?"

Mr.Popular and I (EI JÄTKA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora