Fred yatağında uyurken...

26 2 2
                                    

Fred yatağında uyurken bir anda bağırışma sesleri duydu.Hemen yatağından kalkıp salona indi.Annesi ve babası büyük bir kavga içindeydi , Fred korkarak ,"Neden kavga ediyorsunuz " dedi,ama hiç bir cevap gelmeyince sessiz bir şekilde odasına gitti. 1-2 saat sonra annesi ve babası son durumu haber vermek için Fred'in yanına gitti. Fredin annesi konuyu açıkladı ve ardından kötü haberi verdi. Annesi ve babası artık ayrılacaklardı. Fred çok korkmuştu onları ikna etmek için çok uğraşmıştı ama hiç birşey yapamamıştı. Annesi ve babası mahkemeye gidip, boşandılar. Fred odasına kapnmış bir şekikde düşünürken aklına bir soru takıldı acaba bn kimde kalacağım ? Bu sorunun cevabını babasına sordu. Fred ikisindende ayrılmak istemiyordu ama bir kişide kalmak zorundaydı. Mahkeme kararıyla Fred annesinde kalacaktı. Yaklaşık olarak aradan 3-4 ay geçmişti Fred ve annesi dışarıda yemek yemek için arabaya bindiler istedikler lokantaya yaklaşırken sarhoş bir sürücü arabalarına çarpmıştı, Fred çok korktu ve " anne, anne" diye bağırıyordu. Etraftakiler ambulans çağırdı, Frede bir şey olmamıştı ama annesi ağır yaralıydı, acilen hastaneye götürüldü.Fred yine çok korkmuştu , annesi ölürse nerede kalırdı ? Fred babasının yanına götürüldü, Fred babasında kalırken bir anda bir telefon gelmişti, Fredin annesi ölmüştü. Fred adeta yıkıldı. Ne yapacağını bilmiyordu. Fred bu kavga yüzünden annesine ve babasına kızarak evden kaçtı. Sokaklarda gezdi para kazanmak için elinden geleni yaptı. Bir işe girip orada çalışmaya başladı. İşinden memnundu patronu ona haftalığını ve aylığını düzenli olarak veriyordu . Kendi giysisini,ayakkabısını kendi alabiliyordu. Ayrıca beslenme ihtiyacını da yapıyordu ama hâla çok üzgündü. Kendini hep " artık tapacak birşey yok " diyip teselli ediyordu. Aynı başlıktaki gibi yanlızlığıyla beslenen bir çocuktu Fred ...


2. Bölümüm yakında gelecek ...

Yanlızlıkla Beslenen ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin