Eve girip de yine yalnız olduğumu fark edince yine hüzünlendim. Damon da olmayınca ev bomboş geliyordu bana. Bavulları hazırlayıp duş aldım. Fotoğraf makinesini şarj ettim. Rezervasyonu son kez kontrol ettim. Her şey hazırdı. Damon'la gideceğim ilk tatil için çok heyecanlıydım.
Heyecandan sabaha kadar uyuyamadım. Sonunda 6'da kalkıp kahvaltı yaptım. Televizyon izledim. Damon geldiğinde evin içinde amaçsızca dolaşıyordum.
"Günaydın."
Bavullarımı alıp gülümsedi.
"Günaydın Elena."
Arabasına yerleştirip geri döndü.
"Hazır mısın?"
"Evet. Çok heyecanlıyım."
"Yorgun görünüyorsun. İyi uyuyamadın mı?"
"Aslında hiç uyuyamadım."
Güvenlik sistemini devreye sokup şifreyi girdim. Arabaya binip yola çıktık.
"Biletleri aldın mı?"
Çantamı kontrol edip başımı salladım. Her şeyin eksiksiz olmasını istiyordum. İlk defa tek başıma tatile gidiyordum.
Annem gittiğinden beri hiç konuşmamıştık. O birkaç kez aramıştı ama ben onu geri aramamıştım. Onunla ilgili hiçbir şey beni ilgilendirmiyordu. Benim için yaptıkları adına minnettardım. Ama hepsi buydu.
Hava alanına vardığımızda uçak kalkmak üzereydi. Aceleyle bavulları verip yerimize yerleştik.
"Kaç saat sürecek?"
"3 saat sürer. İstersen uyuyabilirsin. Omzum boş."
"Hayır, teşekkürler."
O, dergileri karıştırmaya başladı. Benim de göz kapaklarım ağırlaşıyordu.
Dayanamayıp başımı omzuna yasladım. Ve sıkı bir uyku çektim. Uyandığımda eli yüzümdeydi.
"Karıcığım. Geldik."
Şaşkınlıktan gözlerim fal taşı gibi açıldı. Sırıtıp iyice yaklaştı.
"Hostese yeni evli olduğumuzu, balayına gittiğimizi söyledim. Bedava yemek verdi."
Elimi tutuyordu. Heyecanlanmıştım. Elimi çekmek istedim ama çekmedim. Kadın arada bir bize gülümsüyordu.
Uçaktan indikten sonra gemi yolculuğu başladı. Sonra bir tekneyle bir yarım saatlik bir yolculuk daha. Adalar çok güzeldi. Sessiz ve huzurluydu.
Oteli bulup odalarımıza yerleştik. Yan yana iki oda ayırtmıştım.
"Ben yine de aynı odada kalmamız gerektiğini düşünüyorum. Zaten hep aynı odada kalmıyor muyuz?"
"İki oda. İki yatak. Anlaşma bu."
"Ben yerde yatardım."
"Olmaz. Git ve odana yerleş. Hadi."
Kıyafetlerimi bavuldan çıkarıp yerleştirdim. Bikinimi giyip güneş kremini sürdüm. Üstüme bir elbise giydim. Güneş gözlüğümü ve şapkamı taktım. Sandaletlerimi de giyince hazırdım.
Gidip Damon'ın kapısını çaldım. İçeri girdiğimde Damon iki kızla konuşuyordu.
"Affedersiniz. Umarım bir şeyleri bölmüyorumdur."
"Biz de gidiyorduk."
"Tanıştığımıza memnun oldum Dammy. Seni ararız."
Damon'la flört ettikleri ortadaydı. Bir şey dememek için kendimi zor tutuyordum. Ne de olsa beni ilgilendirmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Efendileri : Vampirler ve Kurtadamlar
VampireTüm Hakları Saklıdır© Yayımlanma Tarihi: Nisan 2015