Ray x reader

60 4 3
                                    

Az utolsó nap az iskolából. Tegnap töltöttem a 17-et, de rájöttem semmi érdekes nem fog velem történni ezen a nyáron. És most itt sétálok a folyósón és mindenki kiabál és ünnepel. De hála a legjobbkor pillantom meg a legjobb barátnőm Ginát. 

-Hé Gina! Mit nézel annyira? - gyorsan megfordul és  nekem ugrik.

 -Nem hiszed el [Név] mit osztottak ki a suliban! 

-Na mit?

-Olvasd el!- adja át a kezembe a képeslapot.

Nyár legnagyobb bulija!
Mindenki megvan hívva, de cserébe valamit hozzon!

Ui: OTT LESZ A DIÁK VEZETŐSÉG!!

-Ott lesz a diák vezetőség?

-OTT ÁM! Ez a mi lehetőségünk [Név]! Végre egy izgalmas nyár! ....Éss ott lesz Ray is!

-Tudom, tudom, csak nemtudom jó ötlet-e! Ki bulija ez egyáltalán?

-Ha jól tudom Rináé! Az ő szülei mindent megengednek!

Újra átolvasom a meghívót. Majd megcsillan a szemem. Ha ott lesz a diáktanács, Emma, Norman és Ray akkor muszáj lesz elmennem!

-Tudodmit..! Benne vagyok!

Később

Gina és én itt vagyunk a bulin. Én hoztam egy chipset, de Gina csak piát hozott.Nemtudom, hogy jó ötlet volt-e ide eljönnöm, mert nagyon sokan vannak. Nem hiszem,hogy bárhol is megtalálnám Ray-t és a nagy tömegtől rosszul leszek, szóval annak  sem tenne jót.

-Hé [Név]! Én szétnézek ! Majd később találkozunk!

Szuper, még a legjobb barátnőm is itt hagyott! 

Egyre többen vannak és nem érzem érzem jól magam. 

Azt hittem ha Gina a közelembe maradok akkor jobb lesz de nem így történt. Gyorsan kiszaladnék a mosdóba, de bent vannak. 

-Hé minden okés?-szólal meg egy lány aki megfogja a vállam.

Hátra fordulok és az a Diák tanács egyik tagja Emma.

-Ohm, nem. Nincs esetleg egy üres szoba?

-Üresnek nem üres, mert van bent valaki, de szerintem jó lesz neked!

A lány felvezett a lépcsőn és bevezet a folyósó utolsó szobájába.

-Jobbulást! -mosolyog rám egy ideig majd becsukja az ajtót.

A fejemet a párnára rakom, és minden hirtelen elcsöndesül. Nem zúg a fejem és végre csönd van. Nem hallom a sikítozásokat, se a hangos zenét. Mintha egy beszigetelt szobába lennék.

-Hé! Te ki vagy?- szólal meg egy hang a szoba másik sarkából.

Oh igen. Teljesen elfeletkeztem, arról, hogy valaki más is itt lesz a szobába. Felemelem a fejem és egy fekete hajú srácot látok, aki éppen olvas valamit.

-Inkább te ki vagy? -nézek mérgesen a fiúra.

Aztán leesik ez a srác a diák tanács másik tagja Ray!

-Ray vagyok. Na és te?

-[Név]! 

Hirtelen csönd lesz. Túl sokáig tart ez a csönd. Csak egymásra nézünk, de semelyikünk sem szólalna meg.

-Miért vagy itt?-kérdezi.

-Rosszul lettem a tömegtől.

-Még elsem kezdődőtt a buli és rosszul lettél?-neveti el magát.

Én ugyanazzal a komoly arcal nézem őt tovább.

-Te miért vagy itt?

A fiú leteszi könyvét és rám néz.

-Nem akartam le menni ahoz a sok baromhoz. Inkább olvasok fent egyedül...vagyis mostmár te is itt vagy.

Megint egymást bámuljuk , de ez úttal hamarabb megszólal.

-Nem te vagy az a lány aki a Diák tanács tagja akart lenni?- kezd el vigyorogni

-Az 2 éve volt.

-De ha felajánlanám akkor elfogadnád?

Ez nem az a Ray akit mindenki ismer. Mintha ő kedvesebb lenne. Az iskola gyüléseken mindig csöndbe volt, akkor szólalt meg csak ha valaki hülyeséget mondott. Arról  híres, hogy az összes lány belé van zúgva, de most mintha csak rám fokuszálna.

Felállok majd az ajtóhoz lépek.

-Talán elfogadnám. De mivel a tagja vagy ,ezért inkább átgondolnám. -átgondolom újra amit mondtam és teljesen megbántam. Hogy mondhat valaki ilyet a másiknak?! 

Hátra fordulok, hogy bocsánatot kérjek, de ő csak mosolyog.

- Nincs kedved eljönni velem kettesbe valahová máshova? Megszökni innen?

sziasztokk!

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt is! Szerintem ennek lesz folytatása! De csak akkor ha ti szeretnétek!<3 

Remélem tetszett Aliz_TheKpopSibling

Sayonara! :)

✨ANIME ONE SHOTS ✨           (Kérések Zárva)Место, где живут истории. Откройте их для себя