Ibu Dahlia dan Kak Mawar

4.5K 76 10
                                    

Indera adalah seorang yatim piatu. Ibunya meninggal ketika dia berusia 8 tahun. Setahun setelah kematian ibunya, ayah Indera berkahwin lain dengan seorang janda beranak satu. Namun malang buat Indera, ayahnya juga telah pergi menemui sang pencipta akibat kemalangan dan meninggalkan Indera hidup bersama ibu dan kakak tirinya. Walaupun tidak mempunyai sesiapa lagi didunia ini, keluarga tirinya menyayangi Indera seperti keluarga mereka sendiri. Kematian ayahnya telah meninggalkan harta yang begitu banyak buat mereka bertiga. Segala harta peninggalan ayahnya diuruskan oleh ibu tirinya, Cik Puan Dahlia. Selain ibu tirinya, Indera juga ditemani oleh kakak tirinya, Mawar, yang berbeza 5tahun dari usianya. Mereka berdua menjaga dan memanjakan Indera layak seperti keluarga mereka sendiri kerana selain Indera mereka juga tidak mempunyai sanak saudara yang lain.

Indera kini berumur 18 tahun. Selain dari hobinya mengelamun, Indera juga amat suka mengintai perempuan bogel. 𝙋𝙤𝙧𝙩 atau tempat persembunyian yang dia biasa tunggu adalah diatas sebatang dahan pokok yang tumbuh merentang sebatang anak sungai di mana ramai ibu-ibu, makcik-makcik atau anak-anak dara datang membasuh dan mencuci pakaian mereka serta mandi ditepian sungai tersebut. Memandangkan Indera kurang berkawan dengan budak-budak lelaki lain dikampung itu, maka projek menyekodeng para wanita-wanita melakukan aktivitas mereka disungai tersebut dilakukannya seorang diri. Dari tengahari lagi, Indera sudah pun menunggu dengan sabar diatas dahan pohon tersebut. Sepanjang projek mengintainya berjalan, belum sekali pun dia pernah terkantoi atau tertangkap.

Boleh dikatakan separuh dari wanita-wanita dikampung tersebut sudah disekodeng olehnya. Baik dari isteri penghulu kampung termasuk anak daranya sehinggalah kepada Ustazah yang pernah mengajarnya Quran. Apa yang menariknya, Indera bukan sahaja dapat melihat kaum wanita itu berkemban, malah berpeluang juga menyaksikan lubang burit mereka yang beraneka bentuk apabila mereka separuh telanjang mencangkung untuk kencing ataupun berak. Semua ini dia dapat saksikan dari tempat persembunyiannya diatas dahan pohon diseberang sungai tersebut. Memang kaum lelaki dikampung itu sudah sedia maklum tentang kawasan larangan dipinggir sungai yang tidak membenarkan kaum lelaki mandi atau mendekati kawasan itu. Ianya hanya dikhaskan untuk kaum wanita sahaja. Dan ianya sudah berulang kali diingatkan oleh penghulu kampung itu. Barang siapa yang tertangkap atau diketahui mengintai kaum wanita beriadah dipinggir sungai tersebut akan dikenakan hukuman yang berat. Oleh itu semua kaum lelaki kampung tersebut amat berwaspada akan amaran dan hukuman yang akan dikenakan. Hanya budak lelaki nakal seperti Indera yang tidak mengendahkan tentang hukuman yang sedemikian. Bagi dirinya, selagi tidak tertangkap selagi itu dia akan teruskan misi sekodengnya.

Sewaktu dia mengintai, sekiranya teransang dia akan melucutkan seluarnya hingga ke paras lutut dan melancap. Sebelah tangan kirinya digunakan memegang dahan pokok untuk menyokong tubuhnya supaya tetap berdiri dan sebelah tangan kanannya digunakan untuk mengocok batang hitamnya yang mengeras. Tidak terhitung sudah berapa banyak air maninya dimuncratkan dari atas batang pohon tersebut. Apa yang pasti dia puas setelah melakukan semua itu.

Indera sedang menunggu mangsa sekodengnya. Jam telah pun melewati pukul 12 tengahari. Selalunya 𝙩𝙞𝙢𝙚 sekarang ni ibu dan kakak tirinya akan sibuk mencari dan memanggilnya pulang ke rumah untuk makan tengahari. Namun hari ini dia tidak dapat pulang sebelum keinginan nafsunya terlampias. Sudah beberapa hari dia tidak dapat sekodeng kerana menemani ibu tirinya menyelesaikan beberapa perkara penting berkaitan wasiat ayahnya dibandar. Hari ini dia tidak akan lepaskan peluang kerana sudah beberapa hari juga air maninya sarat berkumpul dalam kantung batang pelirnya menunggu masa untuk disemprot keluar. Masa sudah hampir sejam berlalu namun kelibat seorang perempuan pun tidak kelihatan. Sedang Indera asyik merungut kerana ketiadaan pengunjung ke pinggiran sungai ketika itu, tiba-tiba kedengaran bunyi tapak kaki memijak ranting-ranting serta daunan berjalan menuju ke tepian sungai.

"𝙈𝙖𝙨𝙖 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙞𝙩𝙪𝙣𝙜𝙜𝙪 𝙨𝙪𝙙𝙖𝙝 𝙩𝙞𝙗𝙖... 𝙢𝙖𝙨𝙖 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙢𝙚𝙣𝙪𝙣𝙖𝙞𝙠𝙖𝙣 𝙝𝙖𝙟𝙖𝙩 𝙠𝙪 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙧𝙝𝙖𝙧𝙞-𝙝𝙖𝙧𝙞 𝙠𝙪 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙖𝙣...𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙣𝙖𝙞𝙠 𝙗𝙚𝙣𝙜𝙠𝙖𝙠 𝙙𝙖𝙝 𝙗𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙠𝙤𝙩𝙚 𝙖𝙠𝙪 𝙣𝙞..".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 08, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝗡𝗬𝗢𝗡𝗬𝗔-𝗡𝗬𝗢𝗡𝗬𝗔𝗞𝗨Where stories live. Discover now