19.

4.2K 162 15
                                    

*Kaylee's POV*

~1,5 maanden later.~

Pfff ik ben de toetsen nu al helemaal zat. Ik mis Louis en de andere jongens verschrikkelijk erg... Ik ga zuchtend op de bank zitten. ''Wat is er schat?'' Vraagt Johanna lief. ''Nog anderhalve maand...'' Mompel ik. ''Aww schat! Dat is zo voorbij. Dat red je nog wel. Je bent al op de helft.'' Zegt Johanna lief. ''Op de helft van wat?'' Vraagt Fizzy die op de bank ploft. ''Op de helft van de drie maanden!'' Zeg ik zuchtend. ''Ohhh die helft!'' Zegt ze en ze pruilt.''Maar dan moet je weer weg!'' Zegt ze pruilend en ik knik. ''Uhu... Ik kan niet wachten om Lou en de rest weer te zien!'' Zeg ik zacht. Alsof je het over de duivel heeft belt Louis me. Ik glimlach en neem snel op. ''Olaa!'' Zeg ik zo vrolijk mogelijk. ''Wow wat doe jij nep zeg! Moet ik weer gaan ofzo?'' Vraagt Louis lachend. Ik zucht en loop naar mijn -naja eigenlijk Louis' kamer- toe en laat me op bed vallen.''Ik ben kapot Lou, ik kan niet meer, ik wil niet meer en ik wil je zo graag weer zien!'' Zeg ik en mijn stem breekt. ''Kaylee... Zeg dat nou niet en ga nou niet huilen want dan moet ik ook dat weet je!'' Zegt Louis en zijn stem breekt ook. ''S-sorry... Maar i-ik mis j-jullie z-zo!'' Stotter ik. ''Wij jou ook Keetje!'' Klinkt Luke's vrolijke stem. Blijkbaar sta ik dus op speaker. ''Maar hoezo kan je niet meer schat? Het lukt je vast wel! Je bent sterk!'' Zegt Calum lief en ik zucht. ''Ja maar school sloopt me, al die toetsen enzo... Alles bij elkaar... Ik ben moe ik ben op. Ik kan het niet meer!'' Zeg ik zacht en er rolt weer een traan over mijn wang. ''Komt goed zusje!'' Zegt Loouis lief en ik zucht. ''Nog een maand heel veel toetsen en dan nog twee weken en dan zie ik jullie eindelijk weer!'' Zeg ik al weer blijer. ''Kan niet wachten!'' Roept Niall vrolijk en ik glimlach. ''Oh wacht even hoor!"' Zeg ik snel. ''LOTTIE KOM HIER EN RUIM VERDOMME JE BENDE EENS OP! WAAROM BEN JE ÜBERHAUPT OP MIJN KAMER GEWEEST!?'' Gil ik en Lottie komt aangelopen. ''Niet zo gillen ik zit in de kamer hier naast hoor, Chagrijn! En trouwens het is nog steeds Louis' kamer!'' Zegt Lottie boos. ''Dus? Louis' kamer of niet je hebt je eigen kamer met je eigen spullen. Ruim je troep hier op!" Kat ik weer terug. ''Sister loveee!'' Gilt Louis blij door de telefoon. ''Ja Kaylee is al de hele week aangebrand!'' Zegt Lottie boos. ''Ja ik heb moeilijke toetsen jij niet!'' Zeg ik boos terug. ''Nou en? Ik zit met spanning te wachten of ik aangenomen word op school!" Zegt Lottie. ''Ja dus? Wow wat spannend hoor!'' Zeg ik sarcastisch. ''VREDEEEE OP AAARDEEE!'' Gilt Louis half zingend door de telefoon. ''Nee!'' Roepen Lottie en ik tegelijk. Ik hoor hard gelach uit de telefoon komen en zucht. ''Lottie en Kaylee! Stop eens met ruzie maken! Wat is dat toch tussen jullie twee afgelopen week?'' Vraagt Mark zuchtend. ''HOI PAPA!'' Gilt Louis blij door mijn mobiel. Ik rol met mijn ogen en druk hem weg. ''Kaylee! Waarom doe je dat nou?'' Vraagt Mark boos. Ik duw Mark en Lottie Louis' kamer uit en sluit de deur. Ik laat me op bed vallen en val in slaap.

Als ik wakker word voel ik me toch schuldig tegenover Louis. Ik pak mijn mobiel en open Whatsapp.

Ik: Hey Lou, Sorry van net maar zoals ik al zij ik ben op en ben nogal aangebrand... :( X

Twin: Weet ik! Dat zei je al! We zien elkaar snel weer gelukkig!

Ik: Snel? Ben je gek? Anderhalve maand!

Twin: Dat is zo voorbij! Geloof me nou maar!

Ik: Jaja....

Twin: gewoon dat is zo weer voorbij!

Ik: Oke dan... Maar ik moet weer leren! -_-

Twin: Aww Bye!

Ik: Dankjewel! :) X

Twin: :) X

Ik glimlach en kijk nog even op Twitter.  

#WeWishYouTheBestLuke&Jessy!

Mijn ogen worden groot. Oke ik wist dat die Jessy Luke leuk vond. Ik hoopte dat het niet wederzijds was. maar ik denk helaas dat dat wel zo is. Ik klik op de hastag en lees de tweets. De tranen rollen over mijn wangen. ''Kaylee, sorry va- Kaylee wat is er?'' Vraagt Lottie en ze komt op bed zitten. Ik geef haar mijn mobiel en laat me achterover vallen met de handen in mijn haar. ''Wat een lul zeg! Kom hier!'' Zegt Lottie en ze slaat haar armen om me heen.

—-

Dramaaaa! yay had ik ff zin in hoor! Sorry! Haha maar oke! Ik hoop dat julie het leuk vonden! Vergeet niet te stemmen en te reageren enzo!

Lots of love!

Ps: ik het proberen te fixen over het probleem net het gesprek tussenKaylee en Louis maar het lukt niet! Sorry hiervoor! Maar het gaat erover dat het nog lang duurd totdat ze elkaar weer zien!

We are...Twins? | Louis Tomlinson| Fanfic | Dutch. | Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu