Dinsizlik?

25 3 2
                                    

    İlk konumuz MHP'li bir millet vekilinin Dünya'da konuşulması gereken salgınlar,açlık,savaş,ölümler gibi şeyleri konuşması gerekirken animenin dinsizliğe yol açtığını söylemesi. Videosunu alta koyuyorum.

Video 5 dakikalık ama ben en fazla 3 dakikasını falan izleye bildim,çünkü anlattığı ve söylediği şeyler o kadar saçma ki. Hayır yani o kadar çatışmalı,işkenceli,aldatmalı,gerdeğe girmeli dizimiz varken çocukların,gençlerin ve bazı yetişkinlerin eğlence aracı olan Anime'yi bir ölüm tuzağı gibi göstermek cidden saçma. Videonun başlığında Anime'nin tüm Dünya'da yasaklandığını yazmışlar, ama ne yazık ki hala yayınlanmaya devam ediyor.

Videonun bir bölümünde kadın "O karakterlerin kendilerini sevdiğine ve kendilerini koruduğuna  inanıyorlar" gibi bir cümle kurdu,düşünsenize hayatı boyunca zorbalığa uğramış,dışlanmış ve sevilmemiş bir çocuğun böyle bir şeye inanması güzel olmaz mı? Sonuçta  kendi zihninde de olsa karakter onu seviyor ve koruyor.Belki çocuk bunu düşünmese intihar edebilir yani bu anime veya mangadan kaynaklanmıyor.

İntiharların ülkemizde artmasının nedeni sizin gibi saçma salak fikirleri olan ve her şeyi yasaklamak isteyen mahlukatlar,çocukların asosyal olası,kendilerine zarar vermesi ve en önemlisi de anime karakterleri gibi karakterlere bağlanmasının nedeni sizin her şeyi yasaklamak istemeniz.

"Aman şunu yasaklayalım,şunu yapalım,bu böyle olsun" diyerek önümüze bir çok engel koyuyorsunuz bizi asosyal yapıyor kendilerine zarar vermesini sağlıyor ve sonrasında suçunuzu olayla alakası bile olmayan şeylere atıyorsunuz.

Ve beni asıl şaşırtan konu ise bunu bir Millet vekilinin söylemesi,adı üstünde Millet vekili.Benim bilgime göre Millet vekilleri halkın sesidir onların sevdiği şeyleri yasaklamaz tam tersi şekilde zararlı olanların yasaklanması için talepte bulunur.Ama şöyle "Millet vekilleri kafaları eserse istedikleri şeyleri yasaklamak için talepte buluna bililer." diye benim bilmediğim bir kurar varsa ona bir şey diyemem.

Benim tanıdığım çoğu insanlar ülkedeki stres yüzünden depresyondaydı buna ablamda dahil,kafalarını dağıtmak için bir şeylere ihtiyaçları vardı ve ben onlara animeyi önerdim.Şu anda hepsi birazcıkta olsa rahatlamış ve kafalarını dağıtmış durumda bazıları da artık o kadar da stres içinde değiller.

Ben bu tecrübeyi ilk ablamda yaşadım, ablam LGS,üniversite,sınavlar vd. şeylerden çok stresliydi hatta bazen ağlardı.Bende bir gün yine stresten ağlamak üzereyken ona anime izlemeyi önerdim önce kabul etmedi ama kafasını dağılacağı söylediğimde kabul etti ve birlikte izledik.Şu anda sık sık anime izlemese de kafasını dağıtmak için açıp izliyor ve stresinin birazını atıyor.

Yani sorun anime değil,sorun sizsiniz.

Bugünlük bu kadar,aklınızda konuşmak istediğim konular varsa söyleyebilirsiniz ve umarım sevmişsinizdir.İyi günler.

Nyctophilia PodcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin