Traumák és Júliák

15 2 1
                                    

!!VESZÉLY EZÉRT FIGYELEM!!

Ez a történet súlyos szívrohamot is okozhat a plot twist-ei miatt így akik hajlamosak szívrohamot kapni lehetőleg ne olvassák. (Ez terhesekre is vontakozik. (Igen Bogárka rád nézek éppen nem véletlenül!)) Megértésüket és együtt működésüket köszönöm. Jó olvasást ig.

________________________________________________________________________

Éppen Hagyjálmá-val hintáztam amikor hozzám szólt. 

"Hé.- Holazötforintod mit gondolsz erről?? Tudtad hogy Dr. Pap egy pap lett? Milyen furcsa és váratlan. Az hittem blöffölt ezzel hogy tényleg az lesz." Kezdte. Nem nagyon figyeltem rá mivel azt vettem észre hogy a Hegedűsegabandeskiscsaj figyel engem a másik oldalon a hintáról. Elégé érdekes volt. "Meg amúgy is nem hiszem el hogy az emberek ha a palacsintát chillivel eszem akkor furán néznek rám mármint milyen szemetek már? Ez is olyan mintha hülyének tartanának a csoki és pörkölt kombó miatt." Akkor kaptam észbe amikor Hagyjálmá ezeket a szavakat mondta. "DE  NEM IS ETTEM PALAcsinTáT VaGy ChILLIT!" Kiálltottam fel. A legtöbb ember rám nézett elégé furán. "Te MhArCI ez a kis ribi egy elmebeteg is yo mi a fasz lépjünk le." Hallotam ahogy Fluimucil mondta. Én csak szimplám bemutattam neki és vissza fordultam. Egy percre azt hittem azért nézet  Hegedűsegabandeskiscsaj mert azt ettem de észbe kaptam hogy csöves vagyok még házam sincs nem hogy egyek bármit is duhh. "Te jól vagy Holazötforintod?" Kérdezte Hagyjámá engem fűrkészve. "Na jó bevallom az a csaj elégé frászthoz rám." Mutattam Hegedűsegabandeskiscsaj. "Ja az csak Hegedűsegabandeskiscsaj." Mondta. "Nagy valószinűség hogy megakarja kérni a kezed." Abban a percben felállt Hegedűsegabandeskiscsaj és oda jött hozzánk. letérdelt és mondta. "Hozzám jösz feleségül?" Mivel lefagytam és gondoltam mhmhm ez pénzes mi lenne ha csinálnék érdek házasságot igy bele egyeztem. Össze házosodtunk lett 2 gyerekünk. Rita és Özséb. Szép lassan elvettem az összes pénzét és ott hagytam egy válópert. A gyerekeket megtarthatta ha meg nem akkor adoptcióra kerültek volna újból de az én házamba nem jönnek be. Emlékszem az eljegyzési gyürümet is forditva rakta fel. Azóta fel fogattam egy cselédet is. Faszomkivanmárveledet aki hűséges cselédem és takarítónőm. Hagyjámá ezek láttán megkérte a kezemet correctül és lett egy sors miatti házasság. Lett 2 gyerekünk Bertold és Szilveszter. "Oh nézd a cseléded és Hegedűsegabandeskiscsaj összejöttek?" 

"Talán." Kis idö mulva elmult minden. Nem tetszet a neve az egyik gyerekünknek szóval elváltunk. Be is pereltük egymást!

"Ő LELÖKÖTT A LÉPCSÖRÖL!" Hagyjámá mondta. "És rálépett egy méhecskére a kutyája!"

"Nah man soha nem tennék ilyet." Ezzel meg nyertem az ügyet.

Kifele menett a biroságról megállitott Hagyjámá. "REMÉLEM TUDOD HOGY IGAZÁBÓL AZ ÉN FÉRJEM Hegedűsegabandeskiscsaj VOLT MIND EZIDÁIG ÉS CSAK TÉGED CSALTUNK TÖRBE! VAN NEKÜNK IS 2 GYEREKÜNK!"

"VÁRJ MI? AKKOR EZ EGY SZERELMI 3SZÖG VOLT? DE VÁRJ? Hegedűsegabandeskiscsaj NEm FaSZOMKIVANMÁRVELEDDEL VAN ÖSSZEADVA??? MERT AKKOR EZ SZERELMI 4SZÖG MERT ÉN VELE VAGYOK ÖSSZE HÁZASODVA." Mondtam kiabálva. "NEKÜNK IS VAN 2 GYEREKÜNK!!" 

"JAJ NE. AKKOR MÁR 8 VAN???" Keseredett el. De ez még nem vége.

"Amm bekell vallanom hogyy én összevagyok házasodva Dr PAp-pal is." Faszomkivanmárvled mondta. De jó. 5szög. "És van 20 gyereke. De am az orvos is pap is kertész is és minden is szóval elég zöldhasus." 

VÉGE

És ez mind egy nyelvtan óra alatt zajlott le.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miértkellszenvednemmégbruh:((Where stories live. Discover now