1. Kendini bırakma küçük

30.7K 1.3K 338
                                    

Bölümleri kontrol etsem de bazen göremediğim veya dikkat etmediğim yazım yanlışları yapabiliyorum bunun için kusuruma bakmayın .
Okuduğunuz için çok ama çok teşekkür ederim.
____________________________________

Ailemle ilk defa uzun bir yolculuğa çıkacaktım, içimdeki heyecanı nasıl anlatabilirim bilmiyorum o kadar mutlu hissediyordum ki kendimi Annem ve babam ön tarafta oturuyordu ben arka koltukta çantalarla beraber tek başımaydım ellerimi birbirine çarpıyor radyoda çalan şarkıyı söyleyip dans ediyordum.

Daha önce tatile gitmiştim ama Babam'ın yeni aldığı ,sadece tatil için olan eve ilk defa gidecektim Annem ise bana bir sürpriz olduğunu söylemişti , yerimde duramıyordum

" Asrım çok heyecanlısın değil mi ?" dedi Annem ,arkasını dönüp yüzüne yerleştirdiği en güzel gülümsemesi ile bana bakıyordu, onun da benim gibi mutlu olduğunu anlayabiliyordum gözlerinin içi parlıyordu.

"Nasıl mutlu olmasın hayatım ? doğum günü yarın , minik bebeğimiz yedi yaşında olacak " dedi Babam yolla ilgileniyordu .

Annem babamı onaylayıp gülümseyerek ikimize de baktı.
"Çok heyecanlıyım her güzel şey üst üste geliyor " dedim ellerimi birbirine çarptım ,  annem bana uzanıp saçımı okşadı ve geri çekildi .

"Hayatım son işi onaylaman çok iyi oldu kazancımız ikiye katlandı " dedi Annem Babamın viteste olan elinin üzerine elini koydu . İkisinin de parmağındaki yüzük parlıyordu , Babam elini annemin elini avucunun içine alıp sıkıca tuttu , birbirlerine bakarken ikisinin de  gözleri parlıyordu.

Babam gözlerini Annemden çekmemişti Annem öksürüp geri çekildi , şarkıyı bağıra bağıra söylemeye başlamıştım annemle babam da bana katılmışlardı.

Güneş batmış  ,karanlık kendini göstermişti .
"Daha ne kadar yolumuz kaldı Baba " küçük sırt çantama uzandım , içini açıp civciv şeklindeki suluğumu aldım çantayı eski yerine koyarken suluğu kucağıma koydum .

"Sabaha orda oluruz " dedi Babam , sesi durgun çıkıyordu  uykusu gelmişti herhalde.

Kafamı cama yasladım ama araba zıplayınca kafam cama çarptı canım acımıştı , camdan ayrılıp koltuğa bacaklarımı kendime çekip yan bir şekilde yaslandım hava kapkaranlıktı yıldızlar yerlerini almış hepsi parlıyorlardı. Ay sanki bizi takip ediyordu .

Yıldızları saymaya başldım , uykum gelmişti mayıştığımı hissediyordum .
Gözlerim kapanmak için direniyordu ama ben sabaha kadar uyanık kalmak istiyordum .

"Uykun mu geldi bebeğim? " Annem benim yanımdaki çantalardan birine  uzanmış alıp içini karıştırmaya başlamıştı.

"Biraz ama uyumak istemiyorum " dedim sesimden bile ne kadar uykum geldiği anlaşılıyordu . 

"Uyuma tamam , ama bunu ört hava soğudu " üzerime yanımdan ayırmadığım pikeyi örttü , yeni yıkanmış pikeyi burnuma dayayıp onu kokladım .

Kafamda bir ritim tuttururken dışarıdaki ağaçları saymaya başladım
Sıkılmayı sevmiyordum .

"Hayatım " annemin endişeli sesi ile kendime geldim , yerimden doğrulup ön tarafa baktım , babam gözleri kapalı koltuğa yaslanmıştı ,

"Murat uyan " annem babamı uyanması için kolundan tutmuş sarsıyordu .

"Baba" dedim yerimde  uzanıp babamın kolunu tuttum , tepki vermiyordu .

"Anne neden uyanmıyor" dedim endişelenmiştim , babam uyanmıyordu ve araba kendi kendine boş yolda gidiyordu .

"Anne araba " dedim bağırarak , Annem dolu gözlerini Babamdan çekip titreyen elleriyle direksiyonu tuttu , karşıdan son hızda bir araba bize doğru geliyordu ama Annem kitlenmişti . Sisten dolayı etraf pek görünmüyordu

"Direksiyon " dedim elimi direksiyon'a uzatıp döndürmeye çalıştım ama Annem sıkıca tuttuğu için gücüm işe yaramadı

"Anne " dedim gözümden yaşlar düşüyordu , Annem ise beni duymuyor kitlenmişti  ne yapacağımı da bilmiyordum ki zaman tükenmişti.

Beyaz bir ışık ve çok gürültülü sesler arabanın içinde savrulmaya başladım  araba'nın içinde dönmüştüm ,  kolumun üstüne düşmem ile çığlık attım canım yanıyordu .

Durmuştu her şey dumuştu sanki , kapının altında kalmıştım , canım yanıyordu ve ben buradan çıkmalıydım .
Kapıya yetişebildiğim kadar tekme attım ve en son gücümü uygulayarak kendimi açılan az bir aradan kaydırarak zoraki çıktım ,

Kimse olmayan bir yoldaydık , kıyafetimin bir yeri kapıya takıldığı için yırtılmış çarptığım kolumdan ise kan akıyordu , kolumu tutup Annemi aramaya başladım .

Arabanın ön tarafı çökmüştü , bize çarpan araba da baya büyüktü bizim arabadan çok büyüktü .

Arabanın etrafında döndüm bacağımda ağrıyordu bu yüzden tökezliyordum .  Babam yerde yüz üstü yatıyordu Annem yanındaydı hızla koşup yanlarına çöktüm
babamı omzundan tutup  çevirdim .

"Baba " dedim göz yaşlarım akıyor ben ise titriyordum , tek kalmıştım ne yapacaktım şimdi .

"Anne kalk lütfen " dedim annemi de sarstım ama ikiside tepki vermedi . 
"Anne korkuyorum " dedim sesim titriyordu , canımın acısını bile unutmuştum .

"Baba yalvarırım kalkın " dedim babamın koluna vurdum , ama tepki yok hareket yok  hıçkırarak ağlamaya başlamıştım . Beynim durmuştu bu tarz durumlarda ne yapılır .

Telefon, telefonlar da kırılmış annemin bacakları zaten kapının altında kalmıştı kaldırmaya çalıştım ama olmadı .

"Ağlama " diğer arabanın yanından gelen sesle ayağa kalktım  ,sesin geldiği yere yürüdüm .

Yerde oturan genç bir abi görmeyi beklemiyordum ve yaralanmıştı sırtı arabaya yaslanmış bir şekilde oturuyordu , kafasından aşağı kanlar süzülüyor beyaz gömleği kan olmuş yarası göğsünde de yarası vardı .  Araba kazasında olmuş gibi görünmüyordu çünkü  arabasında bizimki kadar hasar yoktu .

"Annem ve Babam uyanmıyor abi yardım et " dedim göz yaşlarımı elimin tersiyle silerken.

"Telefonum arabanın içinde bir ambulans çağır ve bekle , annenin ve babanın yarası var ise baskı yap" dedi konuşurken dişlerini sıkıyordu.

Kafamı sallayıp arabanın içinde telefon aramaya başladım her yerde cam kırıkları vardı .ışığı yanıp sönen telefon ile hızla alıp ambulans'ı aradım .

Gördügüm yol başı tabelasında ki her şeyi söyleyip etrafında ne olduğunu ve durumumuzu söyledim .

Telefon kapanınca , yerine koymuştum umarım en kısa zamanda gelirlerdi .

Arabadan atlayıp indim , abi yerde elini karnına bastırmış duruyordu , onun durumu daha kötüydü yanına gidip dizlerimin üzerine çöktüm .

"Özür dilerim çocuk yaralıydım ve sizi görmedim " dedi  her konuştuğumda derin derin nefesler alıyordu .

Gömleğine her geçen dakika daha fazla kan yayılıyordu , yedi yaşında olabilirdim ama aptal değilim .
Üzerimdeki tişörtü çıkardım , beni izlerken elimdeki tişörtü karnına uzattım .

"Bastır kan durur belki abi " dedim gözlerini kırpıştırmıştı

"Üşürsün " dedi , ama kafamı iki yana sallayıp ayağa kalktım . Annem ve babam ile ilgilenmeliydim .

Ordan uzaklaşıp annemin yanına gittim . Kafasını kucağıma koymuştum , her şey çok ağırdı daha dakikalar önce eğleniyorduk. 

Bayılacak gibiydim ama ailem şimdi bana emanetti , abi de öyle yarası vardı onları ben korurdum .

"Kendini bırakma küçük " abinin sesi çok içten gelmişti neden bunu dediğini anlamamıştım ama ona geri cevap  olarak tamam demiştim .

Ambulans sirenlerini duymamla rahatladım , hem de öyle bir rahatladım ki küçük bedenim dayanamamış kendini bırakmıştı .

Görevim bitmişti .

__________________________________
Durmuyordum , evett yeni kitabımı umarım beğenirsiniz.

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin