Ako som zaspávala do izby vtrhol môj otec.
O: Čo to tu robíte?? A ty Juraj si prečo tu? Nemáš byť na svojej izbe??
Ja: Oci, sme len kamaráti. Chcela som aby tu prespal lebo som sa nudila. Pozerali sme film lenže ja som zaspávala.
J: Áno ma pravdu. A áno mám ale ju by som nidky neodmietol. Prisahám že medzi nami nič nieje.
O: Len aby! Čaute a dobrú noc!
Otec zabuchol dvere.
Ja: Prepáč........
J: V pohode.
Usmial sa a dal mi pusu na čelo. Ja som sa k nemu pritúlila ešte viac. Ako som zaspávala som počula už len vetu: ,, Dobrú noc moja princezná, milujem ťa najviac na svete". Potom som zaspala. Ráno som sa zobudila. Juraj pri mňe nebol. Zrazu vyšiel z kúpeľňe iba v teplákoch. Mala som pocit že sa idem roztopiť.
J: Láska nevieš kde mám tričko??
Ja som bola ticho a len pozerala na neho.
J: Haloo? Láskaa??
Ja: Huh?? Čo??
J: Kde mám tirčko.....
Ja: Asi vo svojej izbe alebo neviem.
J: Ok idem si pre iné. Počkaj tu.
Ja: Ok.
Juraj odišiel. Ja som zatiaľ bola na soc. sietach.
Jurajov POV:
Ako som odišiel, na chodbe ma čakalo nemilé prekvapenie. Akurát okolo išiel jej otec, teda Šatan. Samozrejme som sa nevyhol výsluchu.
O: Juraj??? Kde máš tričko?? Vy ste niečo mali spolu???
J: Nie pane bože. Stratil som ho tak si idem pre druhé.
O: Okej. Ja idem, dnes tréning nieje a ani zajtra. A odkáž prosím T/M aj Sime že od zajtra majú online hodiny.
J: Okej.
Otvoril som dvere od izby. Rýchlo som si zobral tričko a utekal späť. Ale tričko som mal v ruke, takže som stále bol len v teplákoch bez trička. A ako naschvál zrovna musela ísť okolo svätá dvojica, Samo a Šimon. A ako vždy som sa nevyhol ďalšieho výsluchu.
S: Ale aleee, kamže tak ideš iba v teplákoch?????
Š: Tiež ma zaujíma.
J: Idem k T/M.
Š,S: uuuu
J: Spal som tam ale stratil som tričko tak som si bol po druhé.
Š: ahhh aká škoda...
J: Čistý magor... čo si si myslel?
Š: Že niečo bolo...
J: Kriste nieee
J: Ale hlavne nehovorte Šatanovi že sme spolu.
Š,S: Neboj sa, čauu.
Rýchlosťou svetla som radšej išiel k nej do izby. Chápete aby som sa vyhol ďalšiemu výsluchu.
T/M POV:
Juraj konečne prišiel do izby. Myslela som si že na sebe bude mať tričko. No mýlila som sa, držal ho v ruke. Myslela som si že sa zachvíľku znova roztopím. Samozrejme ako by to bolo kebyže si toho Juro nevšimne.
J: Prosím ťa neroztápaj sa mi tu.
Ja: No okk ale daj si tričko.
J: Ok, pôjdeme sa prejsť niekam??
Ja: Ok
J: Aaaa vlastne ti mám odkázať že od zajtra máš online hodiny a prosím odkáž to aj Sime a rovno ich zavolaj.
Ja: Pre teba všetko Jurajko môj milovaný už aj idem..
J: Haha vtipné ale naozaj choď.
Ja: Okkkkk
Postavila som sa z mojej mäkkučkej posteľe a odišla. Ako som tak išla som ako naschvál musela stretnúť........Dúfam že sa vám páči❤️ A prepáčte za gramatické chyby ak tam sú. A prepáčte že v piatok nevyšla časť, no nakoniec som nemala čas a v sobotu som mala plno. Veľmi sa ospravedľnujem.
DU LIEST GERADE
Len ty a ja......{ FF Juraj Slafkovský} ( Dokončené! )
FanfictionJe sobotňajšie ráno a prekvapivo som sa zobudila skorej. Volam sa T/M Šatanová a áno môj otec je Miroslav Šatan. Raz mi povie že k nám na večeru prídu hokejisti a že pojdme s ním do Fínska do Helsinek na majstrovstvá sveta. Zavolala som si tam aj sv...