Ma numesc Joanne Miller. Nu mi-a pasat niciodata de parerea altora. Am 17 ani si locuiesc singura, intr-un apartament cu doua camere. Sunt singura... adica singura. Liceu? Neah, doar la examene uneori.
Asa ca, ce poate face o fata ca mine? Afaceri dubioase.
Am parul blond natural, dar l-am vopsit negru cu verde si albastru. In plus, am un pierceing in nara stanga, unul in buza si o a doua gaura de cercel in urechea dreapta. Nu-s normala, stiu. Am fost de vreo doua ori la psiholog si au vrut sa ma inchida, am scapat ca prin urechile acului.
Si ce inseamna pentru mine afaceri dubioase? In principiu transport de droguri si uneori chiar doamna de companie. Numai doamna nu pot fi numita, nu asa, inalta si slaba dar cu forme cum sunt.
In ziua aia m-am catadicsit sa mai dau si eu pe la scoala, machiata serios cu alb si negru si cu o camasa cu carouri verzi si negre si un maieu, plus niste blugi mai mult rupti si tenesi complet negri.
-Joanne Millers, esti chemata in biroul directorului! Se auzi in boxele din scoala.
'Am dat de dracu', m-am gandit, aruncandu-mi cartile in dulap si privindu-mi unghiile negre. Daca voia sa ma vada, n-avea decat sa astepte. In cele din urma, m-am dus si am intrat fara sa bat la usa.
-Joanne, se auzi vocea unui barbat din birou.
L-am recunoscut imediat.
-Tata, am spus rece, ingustand ochii si pipaindu-mi pe ascuns briceagul elvetian din buzunar.
-Si mie imi pare bine ca te vad, spuse el si ma trase intr-o imbratisare de urs.
Cand mi-a pus mana pe fund am izbucnit. Nu ma abuzase destul inainte sa moara mama? Am scos fulgerator cutitul si i l-am infipt in spate. A scou un icnet de durere, dar nu aveam de gand sa ma opresc. L-am scos si l-am infipt iar, strangandu-l tare ca sa nu se smulga. A treia oara nu am reusit sa il injunghii, s-a tras departe. Directorul privea inmarmurit cum tata sangera iar eu il priveam cu o scanteiere animalica in ochi. Am sarit pe el si i-am infipt cutitul in burta, apoi l-am spintecat de sus pana jos si l-am fortat sa deschida gura, si i-am taiat limba. M-am intors spre director, care ridicase telefonul.
-Nu... nu o sa faceti asta, am marait, si i-am taiat gatul. Ma patasem de sange de sus pana jos, asa ca a trebuit sa fug pe fereastra.
Am ajuns acasa si mi-am schimbat hainele pline de sange. Eram putin speriata, dar fusese amuzant. Multumitor. Puteam sa o fac iar.
CITEȘTI
Joanne the Ripper (Joanne Spintecatoarea)
HorrorCreepypasta, dar e prima mea poveste (de acest gen) deci nu promit ca o sa fie geniala Joanne pare o adolescenta normala, pana ii vezi parul si ochii. Are ochii de un negru adanc precum un abis, iar parul vopsit in nuante tipatoare de negru, verde s...