Parca trecuse zeci de ani de cand nu l-a mai vazut, atins, vorbit fata in fata cu el, dar defapt trecusera doar 3 ani de cand acesta i-a spus ca pleca la universitatea de patiserie din Kyoto. Aceasta se simtise in ultimul hal cand acesta i-a aruncat bomba ca vrea sa mearga acolo, ea l-a intrebat de ce nu mai vrea sa continue afacera parintilor lui, iar el i-a spus ca o sa o continue dar vrea sa se perfectioneze, asa ca dupa terminarea liceului a plecat. Cei doi au continuat relatia la distanta, doar prin telefon pentru ca nici el si nici ea nu aveau timp. El la universitate iar ea la facultatea de psihologie din Tokyo, acesta aveau din ce in ce mai putin timp sa vorbeasca iar de un an nu au ai vorbit deloc. Mereu se intreba oare e cu altcineva, a uitat-o, nu il mai intereseaza persoana ei, poate deaia nu a venit in vacante, poate deaia nu a mai contactat-o. Cel mai frica ii era sa nu o sune sau sa ii trimita mesaj ca vrea sa se desparta, chiar ca nu este genul de persoana, il stia prea bine era din anul doi de liceu si au fost impreuna la scurt timp dupa ce si-au aflat secretele. Ii era foarte dor de corpul lui cald care o imbratisa mereu, de vocea lui matasoasa, de ochii lui albastri ca cerul, de felul in care o saruta cu toata dragostea pe care o putea sa ii o dea, de felul in care se speria cand se uitau la filme horror dar mai ales de persoana lui atat isi dorea sa il vada macar. In fiecare zi statea si astepta sa o sune sau sa ii trimita un mesaj cu "ce faci?" sau "esti bine?" cum faceau inainte, dar asta nu s-a mai intamplat. Se intreba daca a gresit cu ceva, il jicnise, totusi stia ca el nu este genul de persoana care sa termine o relatie cu tine fara motiv si cand nu te contacteaza insemna ca este foarte ocupat, ea asa il stia. Insa acum nu mai stie cum arata, cum vorbeste, cum se imbraca sau daca isi mai aduce aminte de ea.
Statea pe canapea uitandu-se pe pozele vechi facute in liceu si mereu radea la poza in care ei doi puneau pariul ca daca isi tunde el parul sa il tunda si ea, aveau niste fete caraghioase, atunci a fost prima oara cand cei doi s-a certat din ceva, ea pentru ca o enerva parul lui lung perfect drept si negru, iar el faptul ca nu vroia sa il taie fara niciun motiv. In timp ce se uita la poze incepu sa ii curga lacrimile si simti cum un vant rece ii mangaia sirea spinari, ea se uitase afara si vazu ca ploua. Indreptandu-se spre fereasta sa o inchida isi aduse aminte de prima data cand au facut dragoste, era la fel o zi ploioasa cand cei doi se uitase la un film de groaza care il speriase total incat se duse in alta camera ca sa se linisteasca iar ea a crezut ca vrea sa puna capat relatiei. Dupa ce a venit la ea in camera si a linistit-o si a facut-o sa se simta bine acesta se intoarse spre fereasta.
"A, a inceput sa ploua, cred ca deasta era asa de frig"
Atunci ea incepuse sa il studieze mai bine si fara sa isi dea seamna ii atingea lin gaurile din ureche apoi prizandu-l usor de lob il striga pe nume facandu-l sa se intoarca uimit la ea. Ea il imbratisa si ii zise ca are urechile si mainile rece, atunci el isi puse capul pe piept si ii zise cum simti ca inima ei ii spuse ca oameni sunt reci. Dupa cum ii vorbea incet isi daduse seama ca atunci cand il strigase trezise niste sentimente de dorinta in amandoi.
El intinzand-o pe patul moale ii soptii la ureche in timp ce ii saruta gatul:
"Nu cred ca o plec acasa pe o asemenea vreme si racoare"
"Pai trebuie sa te incalzesti" ii zise ea gemand usor la atingerile lui asa de moi.
Acesta isi continua drumul spre gura ei sarutand fiecare loc care ii aparea, cand ajunsese la gura ei, sarutul numai era asa de moale, era mai dur, mai pasional aratandu-i ca o doreste cu ardoare. Facand-o sa deschida gura ca sa aiba acces inauntrul el se tot juca cu sani ei in timp ce ea ii gemea din ce in ce mai tare in gura. Ramasi fara aer acesta incepu iar sa o sarute pe gat facandu-si drum spre sani ei, o saruta peste tot barbie, gat, cosul pieptului, apoi iar gatul. Ii deschise camasa si o da jos de pe ea, mainile lui isi faceau drum spre inchizatorul sutienului ca sa il deschida, ea in acest timp la fel ii desfacu nastrii cardiganului si a camasii dandu-le jos, apoi arucandu-le pe podea langa camasa si situenul ei.
CITEȘTI
VISUL TRECUTULUI
FanfictionE foarte dureros cand nu iti vezi persoana iubita de 3 ani, dar ce se intampla cand iti aduci aminte de momentele petrecute impreuna apoi sa primesti un telefon si sa afli cel mai groaznic lucru?