Childe emo arc

932 54 209
                                    

Aralarında geçen bakışmadan gözünü kaçıran ilk Childe olmuştu. Elini direkt cebine atıp, telefonundan birisine aceleyle bir şeyler yazıyordu.

-----------------‐------------------------------------------------>

Childe:yanima oturacagini dusunmustum😔😔😔😔

Zhongli: yanina oturacagimi kim soyledi kartimi ver de gideyim

Childe: nasilim ama etkilendin mi sapsik😌😏😏😏

Zhongli:yoo

Childe:ayip oluo beyim yapma etme
Ayrica yanindaki emo kim lan

Zhongli: cocugum neyse
basladin gene bos yapmaya kapat telefonu hadi

Childe:resmen gozleriyle dovdu beni 1.50 herif inanamiyorum.. soyle oyle bakmasin

Zhongli:rahatsiz oluyorsan kalk

Childe:deme oyle hayatim sonucta gleecekteki cocugum..

Zhongli:yazmayi birakta kartimi ver.

Childe:istedigin emirimdir asko kuskom

-----------------‐------------------------------------------------>

Childe başını kaldırıp etrafta gözlerini gezdirdi. Kadın garsona kolunu kaldırıp işaret vererek seslendi.

İşaret verdikten sonra elindeki küçük peçeteye "Hoşşun ama fakirsin daddye ihtiyacin varsa benimsin."yazıp garsonu bekledi.

Kadın garsonun üzerinde yazan karttan ismini okuyup söze başladı. "Yelancığım, şu peçeteyi karşıdaki masaya götürür müsün?" Yelan bir şey demeden kafasını salladı. elini peçeteye uzattığında childe birden elini cekti.

"Dur!" yelan kollarını kavuşturup gözlerini devirerek childe'a baktı. "noldu yine?" Childe o sırada peçetedeki yazıyı aklına kazımakla meşguldü.

Bu arada onları merakla izleyen bir garson vardı. "Verecek misiniz beyefendi?" Yelan sabırsız bir insandı. Childe birkaç defa okuduktan sonra uzattı.

"Dikkatli götürün! yolun üstünde su değerse mürekkep dağılır. Peçete bu çocuğunuz gibi davranırsanız sevinirim.

Ayrıca şuradaki kadın size bakıp duruyor." Son cümleyi duyduktan sonra onları izleyen garsona döndü bakışları.

Yelan arkadasındaki açık mavi saçlı kadın garsona gülümseyip öpücük attı. Kadın garson kızarıp başını aşağı eğdi.

"Alacak mısınız peçeteyi?" childe eli titreyerek bir peçeteye bir de Zhongli'ye bakıyordu. Yelan oflayıp peçeteyi sertçe aldı.

Hızlı adımlarla Zhonglilerin masasına peçeteyi bıraktı. Childe rahatlayıp derin nefes vererek geriye yaslandı Zhongli'nin tepkisini beklerken hafifçe mırıldandı. "Şimdi bana aşık olmalı."

Zhongli ve Xiao gelen peçeteye dik dik baktı. Zhongli tam peçeteyi alacakken, Xiao çikolatalı milkshake'ini bitirmiş, üstüne ağzını batırmıştı.

Zhongli'den hızlı davranıp peçeteyi aldı ve ağzını sildi. Tam peçeteyi bardağın altına sıkıştıracakken bir şeyin yazdığını gördü.

"Zhongli burda bir şey yazıyormuş." peçeteyi zhongliye verdi. Zhongli peçeteye yaklaşarak gözlerini kıstı.

Okumaya çalışıyordu ama xiaonun çikolataları yüzünden bir türlü düzgün okuyamamıştı.

How I Met Your Grandfather | ZhongchiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin