10062022 ~ 1254~~~
"Şapkamı tahminen ne zaman verirsin?"
Hyunjin Jisung'un soruyla omuz silkti bedenini sahanın duvarına yaslarken. Yarın maç vardı fakat her ikiside uyumak yerine deli gibi basketbol oynamıştı. Akıl mantık işi olmadığını her ikiside biliyordu.
Hyunjin ailesinden aldığı aramalar yüzünden uyuyamamıştı. Jisung ise yalnızca heyecanlıydı.
"Mutlusun."
Hyunjin ailesi için katıldığı takımı ve içinde bulunduğu oyunu seviyordu. Fakat karşısında hala neşeyle topu sektirip oyun boyunca kocaman gülümseyen Jisung bunu kendisinden daha çok seviyordu. Emin olmuştu gencin takıma girmekteki amacına. Sadece seviyordu.
Neredeyse her yolu denemişti. İyi oynadığı zaten ortadaydı. Hyunjin'in bir süredir düşünmesine neden oluyordu varlığı.
"Bu maça çıkmayı gerçekten istiyorsun değil mi? Okul radyosundan çıkacak kadar."
Jisung hızla onayladı Hyunjin'i. Çıkamayacağını bilsede takımla birlikte olmak mutluluk vericiydi. Okul radyosundan çıkmak nedensizce üzmüyordu.
"Çıkamayacak olmam sorun bile değil inan. Annemin ne kadar mutlu olduğunu görseydin dünyadaki tüm dertleri bir kaç saniyeliğine unutabilirdin."
Güldü Hyunjin. Kendi ailesi yedeklerde olduğunu duysa aşağılamaktan başka hiçbir şey yapmazdı onu. Takım kaptanı olma nedeni buydu. Kıskandı karşısındaki bedeni.
"Adına sevindim."
"Elinden geleni yapacağına eminim."
Sessiz kalmıştı. Elinden geleni yapıyordu evet ama bu maç onlar için gerçekten önemliydi ve son bir yıldır takımlarının gidişatı iyi değildi. Belkide ailesinin ve okulun baskılarıydı neşeli kişiliğini durgunlaştıran.
Jisung gencin tam karşısına oturup gülümsemişti.
Hyunjin'in güzel gözleri gözlerindeydi."Her zaman mutlu duydum takım kaptanı Hwang Hyunjin'i. Bu durgun halinin nedenine anlam vermekte zorlanıyorum."
"Bu kadar dert etme."
Neden bu kadar dert ettiğini Jisung'da bilmiyordu. Kazanmaları gereken oyundan daha çok düşünüyordu Hyunjin'i. Açığını arayayım derken kapılıp gitmiş gibiydi gence.
~~~
10062022 ~ 1406
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
itin biri bana rakip olmuş 2 / Jisung'un evi yanıyor
FanficJisung Hyunjin e aşık oluyo buyurun,,