Lukko

853 75 10
                                    

Ollin nk. Viikko myöhemmin
Istuin sängylläni ja Aleksi seisoi vähän matkan päässä minusta. "En oo sulle enää vihanen. Oon loukkaattunu. Se mitä sä sanoit, oikeesti satutti mua, ku tiedät mitä mun äitil kävi." Aleksi sanoi. "Tiiän. Ei mun tarkotus ollu satuttaa sua, tiiät sen. Olin vihanen, enkä miettiny kunnol mitä sanoin." Sanoin. "Tiiän, mut silti." "Tää ei varmaa tuu auttaa mitää, mut haluisiks sä mennä mun kaa tänää treffeil? Vähän niinku anteeks pyyntönä." Sanoin. "Hyvä on." Aleksi sanoi. Aloin hymyilemään ja niin Aleksikin. Hän käveli lähemmäs minua, istui sängylleni ja pussasi minua huulille, ja minä pussasin takaisin. "Rakastan sua." Sanoin. "Nii mäki sua." Hän sanoi.

Joonaksen nk.
Istuin pöydänääressä isääni vastapäätä. Tuijotin puukkoa keittiöntasolla. Minun teki mieli viillelä, en ole viillelyt nyt vähään aikaan ja vanhat arvet alkavat haihtua, joka tietenkin ahdistaa minua. "Joonas." Säpsähdin pois ajatuksistani. "Nii?" Kysyin. "Onks sul kaikki hyvin? Oot ollu ihan omis maailmois koko aja." Isä sanoi. Aloin hymyilemään vain tekohymyäni. "Kaikki on hyvin. Oon vaa vähä väsyny." Sanoin hymyillen. "Tiiät että sun ei tarvii valehdella mulle." Hän sanoi. "En mä valehtele. Oon nukkunu oikeesti tosi huonosti. Oon vaa väsyny, okei?" Sanoin hiukan ärtyneenä. "Selvä miten vain." Hän sanoi. Söin loppuun, nousin ylös tuolilta, otin astiat ja vein ne tiskialtaaseen, jonka jälkeen kävelin huoneeseeni. Suljin oven, kävelin kirjotuspöytäni luokse, nostin tuolin ylös ja kannoin sen oven eteen, laittaen sen kahvan alle, jolloin isäni ei päässyt huoneeseeni. Kävelin vielä uudestaan kirjotuspöydän luokse ja otin sen laatikosta terottimenterän ja menin istumaan sängylleni.

Katsoin terää kädessäni. Laitoin sen yöpöydälleni. Otin hupparini pois. Otin terän yöpöydältä, nousin ylös sängyltä ja painoin terän kylkeänivasten. Hengitin syvään ja puhalsin ulos, jonka jälkeen viilsin. Viilsin samasta kohdasta varmaan neljä kertaa, että haava oli tarpeaksi syvä, toistin tämän ainakin seitsemän kertaa, eli minulla oli nyt kahdeksan syvää haavaa kyljessäni. Katsoin olkapäätäni ja aloin tekemään siihenkin jälkiä, tein siihen viisi haavaa. Tiputin terän lattialle ja annoin veren valua haavoista. Istuin takaisin sängylleni ja menin sitten makaamaan. Tuijotin vain kattoa. Pian tunsin kyyneleiden valuvan poskiani pitkin lakanoille.

Nikon nk. Time skip
Pimpotin Joonaksen ovikelloa. Oven avasi Joonaksen isä. Hän päästi minut sisälle ja sulki oven. Otin kenkäni pois ja kävelin Joonaksen huoneen ovelle. Olin avaamassa oven, mutta en saanut sitä auki, sillä kahva ei mennyt alas. Koputin oveen. "Joonas?" Kysyin, mutta en saanut vastausta. Kaivoin puhelimen taskustani ja soitin Joonakselle. Siinä meni hetki kun poika vastasi.

Puhelu

Joonas: Joo?

Minä:
Tuuks avaa huonees oven, oon täs edes, enkä saa ovee auki.

Joonas: Joo, venaa hetki.

Minä:
Juu.

Lopetin puhelun. Hetken päästä ovi aukesi. Kävelin peremmälle huoneeseen. Joonas sulki oven. "En tienny et saat oves lukkoo." Sanoin ja istuin Joonaksen sängyn päälle. "Mmm." Hän hymähti. Hänessä oli jotain outoa. "Kui sul muute oli ovi lukos? Mitä niinku teit?" Kysyin. Joonas kietoi kätensä mahansa ympärille, mutta irvisti kivusta. "En mitään. Enks mä saa pitää ovee lukos, jos haluun?" Hän kysyi. "Tietenkin saat. Kunhan kysyin. Et yleensä pidä ovee lukos." Sanoin. "Ehk, koska en tienny et saan sen lukkoon. Kunhan vaa kokeilin ja se näytti toimivan." Hän sanoi. Nyökkäsin vain. "Onks sun kyljes jotain? Irvistit ku sun käsi osu siihen." Sanoin. "Joo, löin mun kyljen toho kirjotuspöydän kulmaan aika kovin tos pari päivää sit, ni siin on tosi kivan kokone mustelma ja se on aika kipee." Hän kertoi. "Haluutko et haen sul jäitä siihen?" Kysyin. "Ei tarvii." Hän vastasi. Nyökkäsin. "No mut haluuks kattoo elokuvaa?" Joonas kysyi. "Katotaan vaan." Sanoin. "No mennääks me olohuoneesee vai?" Hän kysyi. "No haluuks sä kattoo olohuonees vai sun huonees?" Kysyin. "Mun huonees." Hän vastasi. Nyökkäsin.

Joonas haki kaukosäätimen ja tuli sitten istumaan viereeni. Hän laittoi telkkarin päälle, meni netflixiin ja omaan profiiliinsa. "Mitä haluut kattoo?" Hän kysyi. "Ei mul oo välii. Valitse sä." Sanoin. Joonas valitsi elokuvan nimeltä 'Run'.
》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 617

Kiitti aivan helvetisti 300k lukiast, oon niin kiitollinen teille kaikille❤

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now