•}[09]{•

217 28 23
                                    


10062022 ~ 1408

~~~

"Hyunjin maça çıkamıyor."

Jisung koçun cümlesiyle hızla ilerlerken sahaya, Hyunjin'i yerde görmeyi beklememişti. Yalnızca bir kaç saniyeliğine dışarı çıkmıştı ve oyun harika giderken ilk çeyrekte kaptan yaralanmış mıydı?

"Ne oldu?"

"Bileğini burktu aptal. Aklı nerede bu çocuğun? Oyuncu değişikliği yapacağız hazır ol."

Jisung içindeki endişenin büyüklüğü altında ezilirken adımlarını hızlandırarak Hyunjin'in yanına koşmuştu. Acı çektiği belliydi fakat sakince ilk yardım ekibinin müdahale etmesini beklerken takım arkadaşlarına iyi olduğunu söylüyordu.

Yanına vardığı bedenin bileğini kontrol ederken gözlerinde olan gözlerle sordu endişeyle.

"Canın yanıyor mu ulan it?"

Gülüp kafasını olumsuz anlamda salladı varlığı sebepsizce içinde bir yerlerde yoğunluğa neden olan gencin omzuna vururken. Sorması gereken şey bu değildi.

"Boşver beni. Şu maçı al ve oyunu kazan. Annenin yüzündeki mutluluğu görmek istiyorum."

"Bilerek yaptın."

"Sus artık."

"Hyunjin ciddi bir şey olabilir. Böyle bir şey yapmak zorunda değildi-"

Hyunjin daha fazla konuşmasın diye yalandan acıyla bağırırken bileğiyle ilgilenen görevliler irkilmiş Jisung ise yanındakinin deli cesaretine yalnızca bakakalmıştı.

"Başımı yakmak mı istiyorsun?"

"Bunu isteyen sensin."

"Yüreyebilir misin?"

Jisung'a laf yetiştirmeyi bir kenara bırakıp onunla ilgilenen görevliyi onayladı Hyunjin. Anne ve babası tribünlerde öylece oturmuşken derince bir nefes almıştı. İyi bir azar onu bekliyordu. Eğer ayağa kalkamayacağını söylerse babası bu kadar güçsüz olduğu için onu herkesin içinde rezil edebilirdi.

Jisung'un ona elini uzatmasıyla gülmüş ve gencin elini iterek yerden destek alıp ayaklanmıştı.

"Neden bu kadar ilgilisin?"

"Bende bilmiyorum anasını satayım sinirim bozuldu."

Hyunjin'in beklediği gibi olmuştu her şey. İnat edip gitmezken revire, canının acısını unutacak kadar mutlu olmuştu maçı aldıklarında. Belkide okulları için ciddi anlamda önemli olan bu maçı sadece mutlu bir şekilde oynayan Jisung'u izlemek iyi gelmişti ona.

Düdüğün çalışı ve takım maskotlarının sahaya inmesiyle kopmuştu eğlence.
Jisung'un mutluluğunu izlemişti sadece.

~~~

10062022 ~ 1450
Syglr
Svglr

itin biri bana rakip olmuş 2 / Jisung'un evi yanıyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin