Sabah 07.30
Sabah lanet alarmin sesiyle uyandim. Her zamanki gibi boktan bir gune olacaga benziyordu. Sari, uzun ve gur saclarimi daginik bir topuz yaptim ve kirazli lip balmimi surup, sicmadan asagi indim.
~uzerindeki konbin~
Asagi indigimde babamin takim elbiseli birileriyle konustugunu gordum. Selam bile vermeden disari ciktim, nefrry ediyordum biyolojik sirfintidan.Okula gittim. Okula geldigimde ve en yakin arkasim Sulenin yanina gittigimde iceri giren siyah arabalarla herkesin bakisllari oraya dondu. Suleue
*Bu ne aminakoyiyim? Sabah kargalar daha yeni bokunu yemis bunlar janti iceri giriyorlar.
^Oha kizim inen tanrilara bak. Anasi tas dogursaydim da diyemez, dpgurmus cunku.
Sulenin gosterdiyi yere baktim. Goz goze gledik. Buraya dogru mu geliyordu o? Hic tipim degildi. Keskin bir cenesi kaslı ve yapılı bir vucudu siyah sacları ve beyaz bir teni vardı. Kahverengi gozleri elspresso shotu gibiydi ama ben kahveden hic haz etmezdim.
Ben bunları dusunurken o coktan dibimde bitmisti. Goz ucuyla suleye baktıgımda o baska bir adanla konusuyordu. Gözlerimi devirirken onumdeki kas yiginina dondum.
$ Bizimle geliyorsun!!
*Ne alaka?? Seni tanimiyorum bile. İlgimi de cekmiyorsun, pis ukala.
Gozlerinin yavas yavas kirmizilastigini fark ettim. Kolumu tuttu sertce.
$Biliyorum yakisikli falanim ama senin gibi keseni gormedim. Yerini bil kucuk orospu.
Duydufum kelimeyle elimi kaldirmis tokat aticajtim ki elimi tuttu. Az obce soylediklerinin sokuyla canimin ne kadar acidigini hissetmemistim bile. Elimi serbest birakmasiyla beraber derin nir nefes alip konustum.
*Sen kim oldugunu saniyorsun da beni almaya calisiyprsun?
$Babanla konustum, artik benimsin. Borcunu odemek icin seni satin aldim.
*o biyolojik sırfıntı benim bavam filan degil. Bırak beni yoksa seni mahvederim
Parmaklarinin koluma daha da hucum ettigini hissettim ağzımdan aciyla bir inilti cikti
*birak kolumu canımı acitiyorsun.
Bunu söylememden memnun olmuscasina dudaklarının kenarı yukari kivrilmisti. Fakat ardındam hemen ciddilesip sert bir nefes verdi. Dislerinin arasından konustu.
$Gel dedigsem geleceksin.
Ben daha fazla itiraz edince beni omzuna atti ve debelenmelerime takilmadan arabaya goturdu. Arka koltukta otururken, yuzune tukurdum. Elhamdilullah diyerek yusundeki tukurugu silmedi hile ve on koltuga gexti. Kevase sule olanların farkinda bile degildi. Ben ise lapıya abanıyor acmaya calısıyordum eyraftaki seylerle camı kırmayı deniyordum ama bana misin demiyordu. Arkamı dondugumde sanki arkamda konvoy vardi. En az 4 araba hemem arkamızdaydi. Onume dondum.
*sen kimsin ne iatiyorsun benden?
$Seni.
Beni mi???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya mııığğğğ??
ChickLitBir kız, ailesinden nefret eden... bir mafya, o kiza ihtiyac duyan... bir ask, ikisi arasinda alevlenen (?)