Hatırlatma; "Eren, biliyor musun bir anonim bana yazıyor ve galiba onu seviyorum."
Biraz eğlenmekten de zarar gelmezdi dimi?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Elis'ten~~
Eren şokla bana döndüğünde yüzümde hafif bir gülümseme oluştu. Şok olması hoşuma gitmişti.
"Bana neden anlatmadın?" dedi Eren eline aldığı domatesleri yıkayıp eli kuruladı ve bana döndü.
"Bilmem, kim olduğunu bulmak... ımmm nasıl desem biraz dedektiflik oynamak istedim." dedim ve çapkın bir şekilde gülümsedim.
Sert bir şekilde yutkunup kesme tahtasını çıkardı ve domatesleri koyup kesmeye başladı.
"Peki, bulabildin mi?" dedi domatesleri kesip tabağa koydu.
"Galiba, evet" dedim ve Eren'in arkasından sarıldım.
"Kimmiş?" dedi ve bana döndü.
"Bu kadar oyun yeter Eren...anonim sensin." diyip geri çekilmeye çalıştım. Çalıştım evet, çünkü tam çekileceğim sırada Eren belimden tutup kendine çekti.
"Madem beni buldun, ne düşünüyorsun?" dedi. Bir eli belimde diğer eli ile tezgaha tutunmuş'tu.
"Şöyle ki-"
"N'oluyor lan burda?"
Gelen sesle döndüğümüzde abimi görmem şoku ile yere yapışmam bir oldu. Yere düştüğümde bileğim acımıştı abim ve Eren şaşkınca yanıma gelip ikisi birden elini uzattı. Bir Eren'e bir abime bakarken abim erene dönüp kötü bakışlarını yolladı. Abim kolumdan tutup kaldırırken Eren ise buzluk'tan buz çıkarmış bana getirmişti.
"İyi misin elis?" demişti Eren.
"Siz ne yapıyordunuz öyle?" dedi abim.
Eren bana bakarken göz kırpıp sakin olması gerektiğini söyledim göz hareketlerim ile. Abim, Erene bakarken eren'in bana baktığını görünce bana döndü, döndüğü gibi çokta sesli olmayan bir çığlık attım.
"Elis! İyi misin?" dedi abim.
"Ahh, hayır abi ayağım çok acıyor." diyerek ayağımı ovaladım.
"Tamam Elis sen burda bekle ben arabayı kapının önüne kadar getireyim." dedi ve kapıdan çıktı. Sonra tekrar dönüp "bu burda bitmedi eren, konuşucaz." diyip çıktı.
"Aslında iyi idare ettim." dedi Erene bakıp.
"Gerçekten tebrikler, ee ne düşündüğünü söyleyecektin." dedi.
"Eren ciddi misin? Ayağım gerçekten acıyor yaa."
"Tamam tamam, sormadım say." dedi.
"Elis hadi arabaya" abimin sesi ile ayağa kalktım.
Sendeleyerek giderken Eren kapının önüne kadar geldi.
"Niye yardım etmedin kıza!" dedi abim.
"Ee Çınar yardım etsem suç etmesem suç, iyi misin sen?" demişti eren.
"Sus ya." demiş abim kolumdan destekleyerek arabaya oturmuştu.
-------------------------------------------------
Yazar'dann~~
"Neyi varmış doktor hanım." dedi ç
Çınar"Öncelikle çok önemli bir şey yok, ama birkaç gün ayağının üstüne basmaması lazım."
"Peki şimdi eve gidebilir miyiz?"
"Tabi gidebilirsiniz, geçmiş olsun elis hanım."
"Sağ olun." diyip çıktı doktor.
Doktor çıktıktan sonra genç adam kardeşinin yanına oturup eliyle saçlarını düzeltti.
"İyisin ağrın yok dimi?" dedi.
"Hayır, abi iyiyim." dedi genç kadın abisine bakıp.
"Sen iyi ol da başka bir şey istemiyorum, sadece ikimiz kaldık zaten." derken genç adamın gözünden bir damla yaş süzüldü.
"İyiyim abi, gerçekten!" dedi genç kadın.
"Eh hadi gidelim o zaman" deyip kardeşini kaldırdı genç adam.
•
•
•
•
•
•
•
Holaaaa baylar bayanlarÇınar bir böyle bir öyle yapıyor çok komik ya vidjdiejejssciskaosm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomanceSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?