24

2.8K 147 2
                                    

8 Şubat 2014.

İlk fotoğrafını gördüğümde hissetmiştim hayatımda büyük ve kalıcı yaralar bırakacağını . İlk gülüşünü gördüm senin . Fotoğrafta gördüm gerçi . Ama ben öyle gülüş görmedim be .

Sana " sarı " derler hep . O sarı saçların için . Ah o saçların . Hep oynamak istedim onlarla be . En büyük hayalim sana sarılmaktı o ayrı tabii .

Sana yazdığım yazılar ; şiirler , çizdiğim resimlerin , gülüşünü ezberlediğim fotoğrafların , vücudundaki benlerini bile ezbere bildiğim anıların var elimde . Kocaman seni sığdırmıştım şu küçücük kalbime . Nefes alma sebebimdin .

Her gece " o gülüşünü öpeyim sevdiğim . " diyip uyurdum ben .

Her sabaha uyanmak için sebebim sendin .

Hani insanlar mucize arar ya ; sen benim mucizemdin işte . Çevremdekilere sürekli anlatırdım seni . Yazdığım yazıları nasıl sevgiyle yazardım . Sadece fotoğraflarını görmüştüm ama . Hiç gerçekte görememiştim o gülüşünü . Ahh o gülüşün herşeyim olmuştu benim . Benim sevdiğim kadar seven olur mu seni onu düşünüyorum ben hep .


28 Mart 2014

Benim doğum günüm . Yanımda ; seni hergün her dakika anlattığım arkadaşım var . Yine seni konuşuyorum onunla ; oturmuşuz dışarıda . Kafamı çevirdiğim an gülüşünü görüyorum . Kalbim hızlanıyor hemen . İlk defa karşımda duruyorsun . İlk defa gülüşünü görüyorum .

Arkadaşımda seni görüyor benim gibi . Bana sesleniyor ama ben duymuyorum . Senin gülüşünü izliyorum sadece . " O gülüşün aşık olmak için yeterli " diye geçiriyorum içimden . Sen dönüyorsun sonra , ilk kez göz göze geliyoruz . Bakıyorsun bana yabancı gibi . tanımıyorsun çünkü beni .

Seni her şeyinle ezbere bilen beni tanımıyorsun . Yanındakiler bir şey söylüyor bana bakıp hafifçe gülümsüyorsun . İçimdeki kelebeklerin tarifi yok o an . Cebimde ise sana verme hayali kurduğum mektubum .

Elim direk ona gidiyor , bakışlarımız hala birbirimizde geri çekiyorum sonra elimi . " Versem ne değişcek " Diyorum ; " beni tanımıyor bile " .

Bir yere giriyorsunuz siz arkadaşlarınla ; sizi beklemiyoruz ama bizde arkadaşımla oradayız . Otururken çıkıyorsunuz bu kez bakışlarımız bile buluşmuyor . Gözlerim gözlerinden mahrum kalıyor .

Uzun zaman geçiyor aradan unutuyorum seni . Bitiyorsun bende . Yazılarını bile atıyorum . Atarken tek bir şey düşünüyorum " bir gün sana bunları versem beni sever misin yoksa dalgamı geçersin ? "

Annemle yoldayım bir gün sokaktan yürüyoruz . Seni görüyorum aylar sonra . O gülüşünle karşılaşıyorum gine ama tek bir farkla bu kez senin bana baktığını görüyorum . İçimde öldüğünü sandığım kelebekler uçuşuyor gine . Kalbim göğüs kafesimden fırlayacak gibi oluyor . Elim ayağıma dolaşıyor . Boyun uzamış ; tarzın değişmiş , saçların biraz daha uzamış . Ama gülüşün hala aynı . Geçiyoruz birbirimizin yanından hatta kollarımız bile değiyor . Benim için neler hissettiren sen ; hiç bişey hissetmiyorsun . Bu canımı yakıyor yine ve yine.

Yaz gelmiş . Arkadaşımlayım yine , benim yanıma gelmiş ve uzun bir aradan sonra beraberiz . Cadde yürürken ben yanımdakilerle konuşuyorum . Öbür arkadaşım dürtüyor beni " kafanı kaldır ve tam karşıya bak . " Bakışlarım seninkilerle buluşuyor anında .

O gözlerin benim gözlerimi sarmalıyor . Kelebekler yine canlanıyor içimde . Kalbim yine hızlı atıyor . Gülüşün yok bu kez yüzünde . Tahmin ediyorum sebebini .

Sadece 1 ay öncesinde beni gördüğünde saçlarım belime kadar uzunken şimdi sadece dudak hizama geliyor . Karşımda duruyorsun hatta bir süre . Kıpırdamıyorsun . Yanındakiler dürtüyor seni . Umursamıyorsun . Yanındakiler ne olduğu diye sorduğunda ; " saçları gitmiş " diyorsun . Duyuyorum ben , donup kalıyorum yanından geçerken .

Benim sadece tahmin olarak yürüttüğüm şeyi sen gerçekten düşünüyor oluyorsun . Kelebeklerim bile şaşırıyor buna . Umrunda olduğumu hissediyorum ve bu mutluluk veriyor bana . En sonunda yürüyebiliyoruz . Ben kapının önünde arkadaşımın yanında ağlarken oda sarılıyor bana . " saclarını kestiğini fark etti . " diye bana fısıldıyor sessizce . Bende ona fısıldıyorum " onun o gün ki gülüşünü görünce , o gece kestiğimi fark etmeyecek ama . "

- smokesmokehappy adlı kullanıcıdan alıntıdır.

Tumblr'dan HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin