Korku...

18 3 3
                                    

Lily Evens

Benden ayrılsın diye onu itmeye başladım başarınca da yüzüne tokat yapışdırıb salondan hemen çıkıb odama kaçtım kapıyı da kitleyib yere çöktüm. Nasıl öpebilir di ki beni? Ayrıca sevdiğim birini derken sevgilisi yok mu onun? Emy kimdi o zaman? Benim gibi çirkini nasıl sevdi ki?

Kafamda onlarca cevabsız soru vardı ve bu sorular kafamı şişiriyordu. Derken yüzümdeki hissetdiğim bi şeyle kendime geldim. Göz yaşıydı bu..ağlıyordum. Ama neden ki? Az önce beni birisi öptü diyemi? N'oluyordu bana? Anlamıyordum. Kapı tıklatma sesiyle ayağa kalktım.

Tık tık tık...(bunu yazmasaydım ölürdüm)

"Lily ordamısın?" diye sordu kapının önünde duran ve sesinden belli olduğu üzere muhtenelen benim için endişelenen Mike. "Git" dedim sadece. "B-ben sadece...sadece özür dilemek için gelmişdim ama şimdiden belli ki kabul olmayacak." dedi.

Sessizlikden gittiyini anlayıb yere çöktüm yine. Niye ağlıyordum? Zaten ondan hoşlanıyordum? Noldu bana?

5 dakika sonra

"Lily nolur bir cevab ver yalvarırım bak biliyorum haraketimle seni korkutmuş olabilirim ama seni hakikaten seviyorum nolur bana ses ver.." dedi Mike kapının önüne gelerek. Sakince kapıyı açtım önümde onu görmemle boynuma atılması aynı anda oldu.

"Ö-özür dilerim bir daha yapmıyıcam söz lütfen böyle yapma" dedi nazikce bana sarılırken. Ağladığı da yüzündeki ıslaklıktan belliydi. "Tamam geçdi sadece...sadece bir an korktum" dedim. Sonra alnımı alnına yasladım.

Sadece zaman dursun.. Lütfen tek istediğim bu zaman dursun. Hep böyle kalalım. Hep benim olsun. Hep beni sevsin. Bana aid olsun. Benim olsun. Tüm kalbiyle benim olsun. Evet istediğim şey çox bencilce ama olsun. Farketmez. Onun için bencil bile olurum. Sadece benim.

Eveeeet selam ben geldim ve hayatımda yazdığım en kısa bölümle geldim. 1 asır geçmişdi ama geldim ve hoş geldim.

Buradan o:
MUHTEŞEM HİKAYESİNE ÇÖP DİYEN EcrinMinaYaylagl'a
olgunluğuna hayran kaldığım lavenderwomen'e selam gönderiyorum:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just an Experiment Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin