4

1 1 0
                                    

"oha Zeynep senden beklenmedik perfonmas"dediğimde Zeynep gülüp göz devirdi "otur hadi Hayriye de gelir birazdan başla sen"dedi ona kafa sallayıp yemek yemeğe başladım kapicalinca tam kalkacaktır açmak için Zeynep eliyle otur hareketi yapınca oturdum mutfağa Hayriye girince şok olmuş bir şekilde bana baka kaldı Zeynep'in onu durtmesiyle kendine geldi bu sefer şok sirasiydi bendeydi ben daha ne olduğunu anlamadan üstüne atlatıp boynuma sarıldı"OHA KİZİM SEN NEXAMA GELDİM İ-"diye bağırmaya devam ederken lafını kestim"Hayriye bağırma kulağım kandı bı sus he ben geldim Allah Allah ya" dedim ve ikisi de gülmeye başladı ben ciddi durmaya çalışıyordum ama olmadı bende gülmeye başladım Zeynep biyandan gülüp biyandan "hadi sofraya hadi"diyordu oturup sohbet ederek güzel bı yemek yedik bu arada Hayriye in sevgilisi olduğunu öğrendim adı Arif mis ve abisi bilmiyomuş çünkü Arif abisinin yakın arkadaşı olsan karşı çıkar diye söylemişler öyle zeyn binde Kaan diye var ben sap kaldım Kaan Arif görkem bulnar yakın arkadaş gubular öyle biz bu sırada yemek yemeyi bitirip sofrayı topladık şuan herkes bı koltukta oturmuş telefonuna bakiyor Hayriye bı anda ayaklanip "hadi filim izleyelim "dedi biz ona garip garip bakarken "





Arkadaşlar kesmek zorundayım normalde aciklamdaki kismida eklicrktim bu bölüme ama işim çıktı kusuura bakmayın 🥺😔

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin