"Nasıl lan ölmemesi lazım bize diri lazımlar . " Onlar Batu'yu doktorsuz nasıl iyileştireceklerini düşünürlerken kapı hızlı bir şekilde çaldı....
______●○●______"Kim lan şimdi bu." Zeynep olabilirdi ama oda savunmasızdı umarım o deildir. Derken Ali denen şerefsiz elinde silahla kapıya doğru ilerledi .
Kapı benim oturduğum kısmın arkasında kalıyordu bir halt göremiyordum . Arkamı döneceğim anda Ali'nin küfür etmesi ve yere yığılışını duydum.
Içeri bir anda bir sürü kişiyle doldu en başta Zeynep vardı. Ne kadar şaşırsamda normal davrandım . Ahmet ,Melis'in kafasına silahı iyice dayadı ve kendini Melis'i önüne alarak korudu.Içeride en fazla yirmi kişi vardı ama hepsi bizden olmadığı belliydi . Melis bir anda bağırınca hepimiz oraya döndük. Şerefsiz kızın karın boşluğuna vurmuştu.
"LAN İT BIRAK MELİS'İ GEBER-
TİRİM SENİ.""KES SESİNİ BERK BEY , ADAM-
LARINIZA SÖYLÜYORSUNUZ VE UZAKLAŞIYORLAR. YOKSA MELİS HANIMA VEDA EDERİZ. " köpek birde Melis 'le tehtid ediyordu."Ahmet Bey bence siz bırakmalısınız yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim." Zeynep'in bu dediğine aşırı şaşırdım . Çünkü hayatında adam öldürmemisti ve hipokrat yemini onun için aşırı önemliydi.
"Sen kimsin be bunlardan değilsin bile senden mi korkucam küçük hanım"
"Bana sorarsan evet çünkü şuan istediğimi yapmazsan çok sevdiğin birisi tehlikeye girecek ." Ahmet gülerek devam etti :
"Kimmiş o şanslı kişi çok merak ettim şuan da."
"Tamam siz istersiniz ben size sordum. Günah benden gitti ."
Adamlardan birine kaş göz işareti yaptı . Adam cebinden flash bellek çıkardı ve televizyona ilerledi .
O sırada arkamda birini hissettim . Bileklerimi çözdüğünü anlayınca bizden olduğunu anladım ve çözme-
sine izin verdim . Bileklerimi çözer çözmez ayağıya kalktım .
Zeynep bana silah gönderdi ama zaten belimde varfı gerizakalı üst-
lerimizi kontrol etmemişti.Televizyondan ses gelmeye başladı ama Batu daha önemliydi bu yuzden koşarak üst kata çıktım.
Arkamdan adamlardan biri ates etti ama geri karşılık aldı ve bağırıp sızlanmaya başladı.Batu'nun yanına geldigimde hic iyi gözükmüyordu aşagıya indirmem sorunluydu ama Zeynep'te buraya gelemezdi . Hala nefes alıyordu şuanlık maalesef ki bununla yetinmek zorundaydım küfür ederek aşağıya Miray'ın yanına gittim.
Televizyon'da birinin kafasını hedef almış keskin nişancı vardı . Ahmet için önemli birine benziyordu ki yüzünün rengi değişmişti.
"Ahmet Bey bence kararınız değişmiştir. Yani değişmediyse siz Melis'i öldürdüğünüz an kardeşi-
nizde ölücek." Evet salakça bir tehtidti çünkü adamın amacı bizi öldürmek deildi. Ama Zeynep ilk defa birini tehtid ediyordu bu yüzden de gayet başarılıydı.
Miray yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Hemen yanına gittim ve nasıl olup olmadığını konuştuk . Ahmet adamlarından ikisine işaret edip bizim yanımıza gönderdi.Miray'ın eline de silahı verdim ve ayaga kalkıp kendimizi korumaya başladık her an çatışma çıkabilirdi. Ama Melis hala onun elindeydi bu bizi eksiye düşürüyordu .
Bir anda silah patladı. Ahmet yaralanıp yere düştü Melis hemen silah alıp kaçtı hepimiz saklanmaya çalıştık çünkü atışa başlayacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç Katil
Novela JuvenilSelam bu ilk kitap deneyimim umarım seversiniz ♡ Yorumlarda birbirinizi kırıcı şeyler ve spoiler vermezseniz sevinirim :) İyi okumalar dilerim.