Bugün, dil anlatım dersimizden çıkıyoruz beden dersine geçicez. Derste bakıyorum sana; hep gülüşünü görüp gülüyorum. Sen bana dönünce bakışlarımı kaçırıyorum hemen.
Derste sigara muhabbeti dönüyor bir ara. İçim yanıyor çünkü sensizlik yakıyor canımı . Yakınımdayken sana dokunamamak vuruyor kalbime yumrukları. Sende sigara var anlıyorum ben. Fısıldıyorum sessizce '' Berat sigara var mı ? '' kafanla onaylıyorsun beni arkasında da güzel bir gülüşünle ödüllendiriyorsun.
Blok ders zili çalıyor , herkes sınıftan çıkarken montumu giyiyorum ben geliyorsun sen yanıma '' İçicek misin ? '' diye soruyorsun o aşık olduğum sesinle. Alıyorum hemen senden bir tane sigarayı çıkıyorum sınıftan. Yürürken yaklaşıyorsun bana yan yana iniyoruz . ''Çakmak var mı sende ? '' diye soruyorum sana ''Var gel içelim aşağıda '' diyorsun. '' Hocayı görelim dışarı çıkarız gel '' diyip tutuyorum kolundan indiriyorum aşağıya.
Hocayla konuşuyoruz filan toplanıyoruz 5 -6 kişi çıkıyoruz dışarı. Sen hemen sigaranı yakıyorsun , ilk kez bu kadar yakınımda içiyorsun sigaranı . ''Ver çakmağı '' diyorum '' ben yakıcam götür dudaklarına '' diyorsun . Sigarayı koyuyorum dudaklarımın arasına yaklaşıyorsun bana hatta fazla yaklaşıyorsun ; kalbimin sesini duyucaksın diye korkuyorum. Elin titriyor yakamıyorsun. ''Elini kapat elimin üstüne '' diyorsun elinin üzerine koyuyorum elimi. Yakıyorsun bu kez. Gülüyoruz bu halimize.
Yürümeye başlıyoruz sonra. Herkes önde biz arkada. Sigaram sönüyor bir ara '' yaksana şunu Berat '' diyorum . Çekip alıyorsun benden ; dudaklarının arasına yerleştiriyorsun sigarayı . Yakıyorsun çakmakla , bir duman çekip geri bana veriyorsun. İzliyorum seni sadece ben. Aşık olduğum adamla aynı sigarayı içiyorum. Hiç bu kadar mutlu olmadığımı hissediyorum. Gülüşünü görüyorum yine '' hadisene kızım '' diyorsun. Farkında değilsin ama kelebeklerimi heyecanlandırıyorsun yine.
Yürüyoruz yine. Senin sigaranı istiyorlar bir ara vermiyorsun onlara , yan yana oturuyoruz neredeyse . '' çek '' diyorsun bana uzatıp . Dudaklarının dokunduğu sigaraya benimkiler dokunuyor yine. Kızlar gülüyorlar bu halime. Çünkü senin bilmediğini biliyor onlar. Sigaranın dumanını çekiyorsun derin derin. Dışarı duman bile çıkmıyor neredeyse . Dönüyorsun sonra '' sen niye içiyorsun ? '' diyorsun bana . Sessizce yanıtlıyorum seni '' beni farketmeyecek birine aşığım çünkü . '' Gülüyorsun hafifçe '' Değer mi peki kalpsiz biri için ? '' diyorsun bana yine gülerek . '' Değmez '' diye yanıtlıyorum seni . Fısıldıyorum içimden sonra '' kalpsiz sen için değmez evet . ''
- smokesmokehappy adlı kullanıcıdan alıntıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tumblr'dan Hikayeler
Fiksi UmumTumblr'da gördüğünüz bazen çok hüzünlendiğiniz bazen çok güldüğünüz hikayeler burada toplanıyor.