AN

62 5 4
                                    

Assalammualaikum dan hye semua.

Aku tahu takde lah banyak sangat yang baca book ni kan. Tapi aku bersyukur, asalkan ada.

Dan terima kasih kepada pembaca cerita ni. Walaupun cerita ni tak menarik, ada juga yang vote.

Terima kasih tau dan maaf sebab cerita ni kadang-kadang TERhiatus. Takde semangat, hmm.

But, aku ada satu cadangan.

Korang setuju tak cerita ni dihapuskan dan cerita baru dibamgkitkan.

Sebab, aku takde idea nak sambung story ni. Kalau nak edit balik nanti jalan cerita jadi lain pula dari asal.

So untuk yang selamat, cerita ni dilupuskan saja. Dan cerita baru tu ditulis.

Don't worry, cerita kali ni idea sentiasa timbul tapi kalau cerita yang ni lama nak fikir. Cerita ni author buat masa mentah-mentah dulu, so jalannya agak bengkok dan bila sambung balik tu macam beleng sikit sebab plot twist dah tak sama dengan pemikiran.

Author decide sebenarmya nak ubah semua jalan cerita ni, nak ubah semua watak tapi macam sayang pula kan, jadi buang je lah.

Kalau biarkan book ni pula nanti ada yang cakap, tak habis satu nak buat satu. Aku tahan je senarnya, tapi nanti kang aku TERkasar dengan dia, faham ii lah apa yang jadi.

Keputusan di tangan korang sama ada ;

1. Biarkan book ni hanya tergantung, dan book lain akan ditulis.

2. Sambung book ni, tapi plot dah banyak berubah dan watak dikurangkan.

3. Hapus book ni, dan book lain ditulis sebagai ganti.

Tiga Pilihan sahaja untuk korang. So, aku nak pergi ni hah. Bye ii. Tata~~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Assalammualaikum, roger your answer.

Đəřrıère ÌčəQųēəňWhere stories live. Discover now