Titanlar T kulenin bahçesindelerdi.
Robin: evet,idman yapmayalı neredeyse 1 ay olacak. Bugün buraya idman için toplandık.
Robin bir taraftan diğer tarafa git geller yaparak konuşuyordu.
Beast Boy atıldı.
BB: ahh dostum dünkü Slade olayının yorgunluğunu bile atamadan mıı?
Beast Boy o gün gerçekten bayağı hırpalanmıştı.
Robin: merak etme Beast Boy,rakibi o kadar zorlu seçmedim.
Dedi gülümseyerek ve devam etti.
Robin: tamamdır eşleriniz, Star ve Cyborg siz rakipsiniz. Raven ile de beast Boy rakip.
Beast Boy adeta zortlamıştı.
Bb: DOSTUM HANİ RAKİBİM ZORLU DEĞİLDİ.
Robin: Raven'ın yorgun anında yenilmesi daha kolay oluyor ve o da yorgun, değil mi Raven?
Raven Robin'e döndü,yüzünde ironik bir ifadesizlik vardı.
Raven: hayır,yorgun falan değilim.
Cyborg : ayrıca biz dövüşürken sen ne yapacaksın?
Robin: ben her gün antrenman yapıyorum zaten,kazanan benim ile savaşacak. Anlaşıldı mı?
Titanlar hep bir ağızdan onayladılar.
Cyborg vs. Starfire
İkisi de hücum almışlardı.
Cyborg yerde duran Starfire'a ateş etti. Starfire havalanarak Cyborg'dan gelen enerji topundan kurtuldu ve Cyborg'a ellerinden enerji topu gönderdi. Cyborg takla atarak sıyrıldı.
Robin: EVET EVET ÇOK İYİİ,ŞİMDİ GÜÇSÜZ DÖVÜŞE GEÇİN!
Raven: hadi ama güçlerimiz var,neden güçsüz dövüş yapıyoruz ki?
Robin: ya güçlerimiz olmazsa?
Raven başını onaylarcasına salladı ve Cyborg-starfire ikilisinin fight atışını izlemeye koyuldu.
Starfire ve Cyborg bildiği dövüş tekniklerini birbirlerine karşı kullanıyorlardı.
Cyborg Starfire'dan gelen tekmeyi atlattı, Star ayağı boşa çıkınca anlık sendeledi ve o sırada Cyborg Starfire'ın ayağından tutup sağ tarafa savurdu. Bu eli Cyborg almıştı.
Raven vs. Beast Boy
Bb: beni çok hırpalamazsın,değil mi güzelim?
Raven: göreceğiz.
Beast Boy bir gorile dönüştü ve Raven'a vurmak için iki elini yumruk yapıp havada birleştirdi tam Raven'a indireceği sırada Raven kalkan yaptı ve Beast Boy sertçe kalkana vurdu. Güçlerle dövüş biraz daha devam etti.
Robin: GÜÇLER ARTIK KULLANILAMAZ!
İkili onaylar biçimde Robin'e bakarak başını salladı. Ve birbirlerine bakmaya başladılar.
Raven sıcak havada hareketli olacağı için pelerinini çıkarmak istedi.
Beast Boy itiraz etmişti.
Bb: AMA ADİL DEĞİL HİLE YAPIYOR.
Cyborg aklını sorgular bir bakış ile"ben hile göremiyorum,savaş anında da bunu yapabilir." Dedi.
Bb: ama ben odaklanamam.
Raven: ne saçmalıyorsun sersem,ne alaka?
Raven Beast Boy'un ne demek istediğini anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam/TTG
AcciónAnlık öfkeyle yapılan bir hatanın doğurduğu sonuçlar ve bunun yanında bir yalancı yüzünden dağılmanın eşiğinde olan aile gibi bir takım. ~ -SEN BENİM EN İYİ DOSTUM OLMANA RAĞMEN BENİM KARŞIMDASIN...demek yanlış seçim yapmışım. -BEN DOSTUMUN YANINDAY...