aşk liste anlamları

279 22 21
                                    

(Arkadaşlar medya bir fan yapımı manganın arka planı)

B
Anya şimdi beni çok dikkatli bir şekilde dinliyorsun çıtın çıkmayacak.

A
Ta-

B
Daha demin ne dedim sana.çıtın çıkmayacak demedim mi?dedim.(-_-メ)(눈‸눈) O zaman konuşma ve sadece dinle."aşk nedir " Bir insanın bir insana karşılıklı hissettiği veya tek taraflı hissedilen duygudur.(Nebakionanimeci den alıntı yapılmıştır)"aşık olduğunu nasıl anlarsın?"içinde tanımlayamadığın ama hissettiğin bir duyguyu öğrenirsin."kendini birine nasıl aşık edersin?" Sevdiği şeyleri öğrenip kendinde uygulamaya başlarsın."birinin sana aşık olduğunu nasıl anlarsın?" sana bakışlarından sana diğer herkese davrandığından farklı davranmasından , sözlerinden anlayabilirsin.(Lawlietaskim dan alıntı yapılmıştır.) Bu kadardı görüşmek üzere"

A
-mam

Oha(・o・) ne ara başladı ne ara bitirdi hiçbir şey anlamadım. Şimdi Becky e desem dersi tekrar et ayıptır söylemesi ağzıma sıçar. Sıçmaz değil. Bir de şimdi bunun üzerine sınav yaparsa ve dinleyemediğimi (dinlemediğimi) anlarsa Ben yarın sabaha hastanelik. Neyse canım aşk işi kolay halledelim.

5minutes later

Halledemezmişim korktuğum başıma geldi.becky sınav yaptı ve bayağı kötü bir not aldım 30'dan da aşağı. ಥ_ಥ.

B
Anya ben bunları sana boşuna mı anlattım Allah Allah onca dil döktüm burada.

A
Üzgünüm ama o kadar hızlı anlattın ki anlayamadım.

B
Neyse ben sana birşeyler sorucam ama sadece evet veya hayır diyiceksin. Oke???

A
Oke

B
Soru 1 içinde garip bir şeyler hissediyor musun böyle tanımlayamadığın duygu?

A
Dürüst olacak aslında evet nedenini bilmediğim bir şekilde damiana baktığında kalbim pıtır pıtır atıyor. (Arkadaşlar pıtır pıtır mıydı yoksa küt küt müydü hangisini yazsam bilemedim doğrusunu bilen varsa yazabilir mi?)

B
Tamam... soru 2 damian'ı gördüğünde tam olarak nasıl hissediyorsun? bana bunu anlat. En ince ayrıntısına kadar anlat Ki duygu'nun ne olduğunu anlayabileyim.

A
Damian I görünce de sanki dakikalar önce görüşmemişiz gibi özlüyorum. Benim kalbimde çarpıntı oluyor. Sanki kelebekler uçuşuyor karnımda. Aşırı derecede mutlu oluyorum onu görünce.Bazen uykularında onu görüyorum ve heyecandan uyuyamıyorum. Onu gördüğüm bir rüyadan uyanınca ve ona bakınca kalbim öyle bir çarpıyorki inanmazsın. Sonra o-

B
Anya yeter içimi baydın ya. Of sendeki de aaaaa.

A
üzgünüm

B
Sıkıntı yok. Ben daha soruların bitiremeden senin ne olduğunu bilmediğin duygunun ne olduğunu buldum. (Arkadaşlar ben bunu yazarken kendi kendime tereddüt ettim doğrumu yazdım diye). Anne seninki aşk yani daha demin anlattığım şey tabii dinlediysen.(-_-メ)(눈‸눈).

A
Demek ben aslında aşığım. Aşkın ne olduğunu nasıl bilmediğimi sorguluyorum şimdi.

B
Bende olsam bende sorgularım.


Arkadaşlar herkese merhaba onca zamandan sonra yani Bir haftadan sonra yine geldim. Biliyorum kitaba bayağı bir bakmadım ve bu yüzden kendimi suçlu hissediyorum ama bakamadım niye? Çünkü benim şöyle bir huyum var wattpad'de okuyacağın kitap bulamadığım zaman YouTube'a yöneliyorum ve YouTube'da kalıyorum yani wattpad'i unutuyorum. Aynısı YouTube için de geçerli. Yani kısacası bu yüzden yazamadım ama bayağı bilgi falan topladım bu yüzden ilham kapasitem hat safada yani anlayacağınız daha fazla bölüm gelecek.
Benim sorularım
1 soru yazı stilim nasıl. Yani bunları okurken sıkılmıyorsunuz dimi?
2 soru konuşturmaları yaparken böyle mi yazayım
A
.............
Yoksa böylemi
A:
Karar sizin cevapları bekliyorum.

demianya bir son bahar hikayesi [Arada]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin