1. Bölüm - Yazlık Ev

33 1 0
                                    

Karen mutfakta yemek yapıyordu o sırada Wizard ailesinin en küçük üyesi Abbey koşarak Karen'a arkasından sarıldı.

"Annecim annecim" diye bağırdı sevinç ile,Karen elindeki tahta kaşığı tencere'nin içine bıraktı ve arkasını döndü yavaşça eğildi ellerini Abbey'in omuzuna koydu "efendim kızım"dedi narince.

"Babamın bize bir süprizi var!" Dedi Abbey, o sırada merdivenlerden evin en büyük üyesi William geldi Karen ayağa kalktı yavaşça gülümsedi "hoşgeldin hayatım" dedi.

William yavaş yavaş karen'ın yanına yürerken "hoş buldum bebeğim" dedi William,Abbey sırıttı "Baba artık bize süprizi söylecek misin ?" dedi.

Karen cevap bekliyordu William kafasıyla onayladı "evet kızım,söyleyeceğim" diyerek başladı ve sonrasında Karen'ın gözlerine bakarak "bir yazlık buldum satın alıyoruz sadece biraz hasar görmüş ama düzeltilebilir" dediği an Karen'ın gözleri açıldı.

Uzun zamandır istediği bir şeydi bu,Abbey sevinç ile evin içinde koşturmaya başladı William Karen'a doğru bir kaç adım daha attı ve ellerinle belini sardı kendine doğru çekti "hayatım ne düşünüyorsun ? Mutlu musun ?" Dedi sırıtarak.

Karen hafif bir gülümseme ile "evet tabiki mutluyum,bu benim ve Abbey için mükemmel bir haber" dedi Karen.Bu sırada Abbey babasının penyesinden çekmeye başladı "Babacım ne zaman gideceğiz ?! Şimdi gidelimm lütfen..!" Diyerek yalvarmaya başladı o sırada William "bu gün gidiyoruz kızım" dedi ve Abbeyin yalvarmasını sona erdirdi.

Abbey hızlıca yukarı çıktı William ise arkasından söylene söylene gitti Karen yemeğin altını kapadı ve peşlerinden gitti..bir kaç saat sonra yola çıktılar hava kararmak üzereydi Abbey yol boyunca dışarısını izledi arabaları saydı ve yavaş yavaş uykuya daldı.

Karen ile William Abbeyin uyuduğunu gördüler bu yüzden arabada son ses çalan müziği kıstılar ve camları kapadılar,Karen yol boyunca William'a sorular sordu William ise sabırla cevapladı..Uzun bir süre sonra eve vardılar dıştan çok büyük gözüküyordu 2 katlı camları kırılmış,çatısında hasarlar var ve fazlasıyla örümcek ağı vardı fakat bunlar William'ın dediği gibi,büyük sorunlar değildi tamir edilebilirdi William arabayı durdu Karen'a eve geçmesini Abbey'i alıp geleceğini söyledi Karen kafasıyla onayladı ve arabadan indi.

Evin kapısına doğru yavaşça bir kaç adım attı kapının önündeydi,işaret parmağının ucu ile ittirdi kapıyı ve rahatsız edici bir sesle açıldı,Karen içinden "sanırım kapınında onarılması gerek" diye düşündü ve eve girdi.içi oldukça karanlıktı elini karanlığa doğru götürdü,elini önündeki duvarda gezdirdi ve ışığı açtı ev oldukça büyük ve genişti duvarlar lekeliydi,yerler pisti evi yavaş adımlar ile gezdi bu sırada William kuçağında Abbey ile içeri girdi herkes yorgun olduğu için yatmanın iyi olabileceğini düşündüler ve üst kata çıktılar Karen kendini yatağa attı.

Bu sırada ise William Abbey'i yatağına yatırıyordu fakat dışardaki ağaç dikkati çekti Abbey'i yatırıp cam'a doğru bir kaç adım attı dışarısına baktı ağaç'ın altında duran birisi dikkatini çekti bir kadın mı ? veya bir adam mı ? karar veremedi fakat bu William'ı gerdi.

Biraz duraksadıktan sonra kapıya doğru yavaş adımlar ile yürüdü kapıyı kapadı ve Abbey'in odasından çıktı Karen'ın yanına yavaş adımlarla gitti üstünü değiştirdi arkasını dönüp yatağa oturdu Karen'a baktı uyumuştu rahatsız etmek istemedi ve yattı bir kaç dakika geçmeden uyuya kaldı..

The WitchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin