Ik zal me zelf eerst voorstellen,
Ik ben ishrak, ik ben 21 jaar, ik ben van marokkaans afkomst berbers, en zit in mn laatste jaar van mn opleiding advocaat, ik zit by mn beste vriendin salsaebiel in de klas, ik ken haar al sinds de basisschool en ik ben blij dat ze mijn vriendin is.Ka seni a idjie ( sta op mijn dochter), hoorde ik mn moeder vanaf de deur schreeuwen. Ik trok mn deken van me af en liep de douche in, ik nam een heerlijke douche, ik kleedde me om en ging ontbijten met mn gezin. Ik had vandaag eerste 3 uur vrij dus hoefde ik me niet te haaste om naar school te gaan. Iedereen deed zn dingen en ik hielp mn moeder nog effe bij het opruimen van het huis. Toen ik klaar was belde ik salsaebiel op om te zeggen dat ze zich klaar moest maken. Ik groette mn moeder nog effe en ging de deur uit, ik zocht mn auto sleutels maar ik kon ze niet vinden dus liep ik terug naar huis ik pakte mn autosleutels en reed richting salsaebiel en we gingen naar school. Nog 3 maanden en dan ben ik klaar vandaag gingen ze ons helpen bij het zoeken van werk, ik mocht bij 4 advocatenbureaus langs komen voor een gesprek en mijn eerste 2 gesprekken zijn morgen. Ik ben best zenuwachtig want ik weet niet of ik word aangenomen wegens mn hoofdoek, maar insha allah is dat geen probleem. De lessen waren alweer voorby en ik bracht salsaebiel naar huis en reed richting mijn huis, we moesten goed studeren want we hebben bijna examens dus ja geen tijd voor leuke dingen. Aangekomen thuis groette ik mn moeder broers en zussen en ging naar boven om te bidden. Toen ik klaar was hielp ik mn moeder nog even met het eten maken en sprong voor de tv, toen iedereen er was gingen we gezamelijk eten. Ik liep daarna naar mijn kamer deed mn huiswerk en viel toen in een diepe slaap.
JE LEEST
uiterlijk is niet belangrijk
Randomdit verhaal gaat over een meisje genaamd ishrak. israk heeft 3 broers een broertje en 2 zussen, ze heeft een beste vriendin vanaf de basisschool. de rest lezen jullie in het verhaal. zoals jullie zien heb ik al eerder een verhaal geschreven, maar i...