💜💫 (دڵێـــڪـــی ســـارد) 𝒮ℴ𝓅ℯ 1/3

559 79 66
                                    

ئەڵێـــی چـــاوەڪانـــی بـــۆ ئـــەوە
درووســـت بـــوون
تـــا لێـــدانـــی دڵی مـــن تێڪ بـــدات.......!
.
.
.

هۆپی : هیۆنگ وا مەکە تکایە من نامەوێ بێم.

نام جوون: تۆ گاڵتە دەکەی.

هۆپی: بۆچی گاڵتە بکەم هیۆنگ من کەس ناناسم لەوێ بێم چی بکەم هەم تۆ لەگەڵ جین هیۆنگ بڕۆ منی بۆ چییە.

نام جوون: تۆ مێشکت هەییە تۆ برای منی دەبێت بێیت ئەو ئاهەنگە گرینگە هەر تۆ نیت ئەوانیتریش لەوێ ئامادەن لەبەر بنەماڵەکەمان تۆش یەکێکی لە میراتگرەکانی بنەماڵەی کیم ئەوەندەش ئینکاری مەکە زوو ئامادە بیت باشە.

هۆپی: من ڕقم لە ئاهەنگە بەس ئەمە کۆتا جارە من
بێم.

-----

لەکاتی نان خواردن

ب کیم: کوڕینە لەگەڵ کارەکان چۆنن.

تای: من هیچ باش نیم باوکە.

ب کیم: بۆچی.

جین: دووبارە نازکردن.

ب کیم: کێ ورچەکەمی بێتاقەت کردووە.

تای: باوکە هیۆنگەکانم زۆر کارم پێدەکەن لە کۆمپانیا زۆربەی کارەکان بە من دەکەن کەچی هۆپی هیۆنگ ئەوەندەش نایەتە کۆمپانیا کاری ئەوەندە پێناکەن منێکی فەقیریش هەموو کارەکان با بێدەنگی دەکەم.

ب کیم : ئەوە ئێوە چۆن دڵتان دی ئەو هەموو کارە بە بچکۆڵەکەی من بکەن سزاتان دەوێ.

نام جوون: وا نییە باوکە ناز دەکا گەرنا زۆرینەی کارەکان منو جین هیۆنگ دەیکەین وانییە هیۆنگ.

جین: ڕاستە باوکە هەرکاتێک بڵێت ماندووم خۆمان مۆڵەتی دەدەین بگەڕێتەوە بۆچی وا دەڵێی تای کەی ئێمە ئەوەندە کارمان بەتۆ کردووە.

تای: ئاوا دەکەم دوێنێ وتم با بچینە دەرەوە نەهاتن منیش تۆڵەی خۆم دەکەمەوە.

ب کیم: داوای دەرەوەی لێکردوون نەتان بردووە بێ هیچ قسە کردنێک ئەمڕۆ دەی بەنە دەرەوە پشوو وەرگرن.

تای: بژی باوکی خۆم.

خ کیم: ئازیزم ئەوە چی بووە.

ب کیم: ئەم دووانە ورچەکەی منیان نەبردۆتە دەرەوە منیش وتم دەبێ ئەمڕۆ بیبەنە دەرەوە هەرچیەکی ویست بۆی دەکەن تێدەگەن یان نا.

خ کیم: ئای ئای بۆچی کوڕەکانی من سزا دەدەی لەسەر ئەو زۆرزانە .

تای: باوکە دایکم پشتی لێم کرد خیانەتی کرد .

One Shot 💫💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin