Bölüm 9

157 18 4
                                    

3 saat sonra

Sevil'in anlatımıyla

Samet'in yüksek sesi telefonu kulağımdan uzaklaştırmama sebep olmuştu.
" sevil ne demek Nihan yok? "

"Bilmiyorum, Nurgül teyze gelmiş, Nihan da ' arkadaşımdayım bekle sen ben geliyorum' demiş. 3 saat oldu gelmedi diyor. Telefonuda kapalı kadın üzgün "

" Çıldıracağım neden herşey üst üste geliyor ama hepsi benim hatam gelip ben götürmeliydim onu tek gitmesine izin vermemeliydim"

" ne oldu? Üst üste gelen ne? "

" bu sabah yine evin önünde birini görmüş, ben evden çıktım kamera kayıtlarına bakmak için kendinide uyardım kapıyı kilitle çıkma diye "

"keşke bana da haber verseydiniz, ya bu durumun bu kadar çok saplantı haline gelebileceğini düşünmemiştim. En başından çaresine bakardık. Şimdi beni alabilir misin? Birlikte gidelim emniyete"

"Sevil sen git emniyete Hasan Baştemur benim amirim, onunla görüş benide söyle, biliyor zaten daha öncesinde Nihan ın evine birilerinin girdiğini takip edildiğini"

"tamam haberleşiriz" telefonu kapatıp içeri Nurgül teyzenin yanına geçtim bu olayı ne kadar anlatmam gerektiğini bilmiyordum ama şimdilik bir şey söyleyip boşu boşuna telaş etmesini istemiyordum.

"Nurgül teyze, bizim polis bir arkadaşımız var Samet onunla konuştum ilgilenecek çevredeki kamera kayıtlarına bakacak akşamda buraya gelip bize detaylıca anlatacak her şeyi. Şimdi benim birkaç işim var çıkmalıyım, sen dinlen olur mu? Bak bir yere ayrılma 2 saate kadar gelirim"

***

Samet'in de söylediği gibi polis amiri olan Hasan Baştemur'un odasında Nihal i ve haftalardır yaşadığı olayı anlatarak şuan kaçırılmış olabileceğini dile getirdim ve telefonundan yer tespiti yapılmasını istedim. Hasan bey daha öncesinde evinden alınan parmak izinde de hiç kimseyi bulamadıklarını bu kişi her kim ise işini çok iyi bir şekilde yürüttüğünü dile getiriyordu.

Emniyetten sonra ofisine uğradım belki ordadır diye içimde bir umutla gittiğim yerden omuzlarım düşük ayrıldım. Bufün ofise de hiç gitmemiş. Nerede olduğunu, ne halde olduğunu düşünmek istemiyordum ama Nihan ın eli kolu bağlı takıntılı manyak biri tarafından alıkoyulduğu hali hep gözlerimin önüne geliyordu. Onu yalnız bırakmamalıydım ben onun en yakınıyken ona yeterince ilgi gösterememiştim. Bu yüzden kendimi hiç affetmeyecektim. Gözlerimden akan bir damla yaş acizliğimin göstergesiydi. Hiçbir şey yapmayıp arkadaşını koruyamamış bir acizdim.

***

Kadıncağız ağlamaktan harap olmuştu. "ne oldu benim kızıma" elindeki peçeteyle burnunu silerken gözlerindeki yaşlar akmaya devam ediyordu

" ben sana papatya çayı yaptım, hadi iç biraz kendine gel."

Sessizce yaşlı gözlerle oturması benide üzüyordu ama dua etmekten başka yapacak birşeyimiz yoktu. Aklına birşey gelmiş gibi çantasına uzanıp bir hışımla telefonunu çıkardı ve kulağına götürdü, biraz bekledikten sonra sesi öyle yüksek çıkmıştı ki az önceki gözü yaşlı kadınla aynı kişiye mi bakıyorum diye şaşırmıştım.

"Nihan nerede?, sen nasıl babasın? Sen kızının şuan nerede olduğunu biliyor musun? Tabii nereden bileceksin, kızın yaşında kadınla gezmekten kızının ne halde olduğunu hiç merak edip sordun mu hiç? Nerde benim kızım nerdeee?"

Birden öfkelenmesini acısına veriyordum. Sesi öyle yüksek çıkıyordu ki kızgınlığı eski eşine miydi yoksa Nihal in ortada olmayışına mı bilemedim.

Sen Kimsin?  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin