Ben bu final bölümünü yazarken "YOUR EYES" şarkısını dinleyerek yazdım. İsterseniz tekrarlamaya alarak bu şarkı eşliğinde bu bölümü okuyabilirsiniz.
Bang Chan: Uyan hadi Seungmin sence de çok uzun süre bekletmedin mi beni. Seni çok özledim. Seni kaybetmeyi göze alamam. Seni sevdiğimi yeni anladım. Şimdide kaybetmeyi göze alamam. Uyan lütfen Seungmin uyan.
Bang Chan göz yaşlarını tutamayıp daha çok ağlamaya başladı. Seungmin'in durumu hiç iyi değildi. Doktorlar hiç ümitleri kalmadığını söylüyorlardı. Bang Chan her gün dua ediyor ve başından hiçbir şekilde ayrılmıyordu. Eğer Seungmin uyanmazsa yaşıyamazdı.
Kendini çok suçlu hissediyordu.
Bang Chan: Özür dilerim Seungmin. Hepsi benim hatam o gün yaşadıklarımızın hepsini hatırlıyordum. Senden kaçtığım için seni yalnız bıraktığım için çok üzgünüm. Sadece kafam karışıktı, seni üzmekten korkuyordum. Seni sevdiğimi hiç anlayamadım. Biliyorum beni affetmeyeceksin ama lütfen o gözlerini aç. Hep bir söz vardır insanlar hastayken yanındaki kişinin duygularını, düşüncelerini daha iyi anlayıp duyar derler. Eğer beni şuan duyuyorsan lütfen aç gözlerini, çok pişmanım. Eskisi gibi yine bana gülümse, o güzel gülümsemen beni her zaman heyecanlandırırken kendimi kaybediyordum. Hep yanımda ol asla bir yere gitme diyordum. Lütfen Seungmin aç gözlerini yine bakışlarımız birbirini bulsun, sadece biz varmışız gibi dünya ya bakalım. SENİ SEVİYORUM KIM SEUNGMIN. SANA AŞIĞIM.
Bang Chan: A bak sana ne göstereceğim seni sevmediğimi söylemiştin ya bu doğru değil. Her halini çekmeye çalışıyordum. Hani bir ara telefonumu almıştın ya sen bakma telefonuma diye direk senden almıştım. Eğer ekranını açsaydın telefonun ekranında senin fotoğrafının olduğunu görürdün. Ama ben bakma diye direk elinden aldım.
Bak nasıl da tatlı duruyorsun.Bang Chan: Bak burda da o güzel gülümsemenle anneme nasıl bakıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS~CHANMIN
Fiksi PenggemarÜvey kardeşim önceden en yakın arkadaşımdı, şimdi sevgilim.