Azgın Kargocu Naruto: BU
Azgın Kargocu Naruto: OYUN
Azgın Kargocu Naruto: NİYE
Azgın Kargocu Naruto: BİTMİYORR
Sasuke: YAPAMAYACAGİNİ BİLİYODUM QFGUOEJFBCUOQJEBFC2QOFEBOU2QF
Sasuke: 50. Bölümde takildin dimi
Azgın Kargocu Naruto: EVET
Azgın Kargocu Naruto: DELİRİCEM YA
Azgın Kargocu Naruto: BENİM MARVEL FİLMİ DATEİM BU OYUN YUZUNDEN MAHVOLAMAZ
Sasuke: mahvolmaz zaten merak etme ;)
Azgın Kargocu Naruto: LUTFEN NASİL GECİLECEGİNİ OGRET DELİRMEK UZEREYİM SON KALAN KARGOCUYA Bİ TURLU FİRLATAMİYORUM İKİ SAATTİR ARALİKSİZ DENİYORUM OLMUYOR
Sasuke: Hem yazdiklarimi okuyup hem yapamazsin
Sasuke: Bekle görüntülü ariyorum
Azgın Kargocu Naruto: NE
Azgın Kargocu Naruto: ARAMA ATAMA BOK GŞBŞYİN SUAM
Sasuke yine de aradı. Naruto da açtı ama kamerasını kapatmıştı.
''Narutoo!!'' Diye seslendi kameraya doğru. ''Aç hadi. Pijamalarını seyretmeye aramadım merak etme.''
''Sasukee!!'' Diye yanıt verdi Naruto. ''Sorun pijamamın olmaması zaten! Pijama üstümü bulamıyorum sadece pijama altım var!''
Sasuke kahkaha attı. ''Aç yinede, gözlerim bayram eder.''
Naruto el mecbur kamerayı açtı. Sasuke de sanki daha net görebilecekmiş gibi gözlerini kıstı ve Naruto'ya kitlendi. Altında mavi bir pijama şortu vardı. Üstünde ise dediği gibi hiçbir şey yoktu. Yüzünde ise bok maskesi vardı. Gece geç saatlerde olduklarından oda karanlıktı ve televizyonun ışığı odayı ve Naruto'yu aydınlatıyordu.
Kendine hakim olamadan kahkaha attı. ''Yüzüne yine niye bok sürdün ki?''
''Bu kahve maskesi!'' Diye itiraz etti ağlamaklı bir şekilde. ''Dalga geçeceğini biliyordum!''
''Geçmiyorum, geçmiyorum. Söz. Şimdi son bölüme gir ve son kargocu kalana kadar oyna.''
''Tamamdır.'' Dedi Naruto ve oynamaya başladı. Sasuke ise Naruto'nun vücudunu kesiyordu. Oyunu oynarken parmaklarının hızlı hareketi, kolu farkında olmadan hareket ettiği için kasılan kol kasları, bağdaş kurduğu için gerilen bacak kasları; her nefes alıp verdiğinde hareket eden karın kasları, sırt kasları, ve omuz kasları... GENEL OLARAK TÜM KASLARI...
''Hey, Sasu! Bitti diyorum! Sesim gelmiyor mu?'' Naruto'nun sesi ile kirli düşüncelerinden istemeyerek uzaklaştı. Naruto ve bedeni ile ilgili çok zorlayıcı düşünceleri vardı ama Naruto'ya çok seks düşkünü olarak gözükmemek için içine atıyordu.
''Tamam tamam, bağlantı zayıflamıştır bir an. Şimdi oyunu durdur. Karşında arka plan müziği ve oyun içi müziği olarak iki tane ses kutusu var. Gördün mü?''
''Gördüm, ama ne alaka?'' Diye sordu Naruto.
''Arka plan müziğini ve oyun içi müziğini 42 yap.''
''Otostopçunun Galaksi Rehberi, hm. Sevdim.'' güldü ve ayarladı. ''Şimdi?''
''Oyuna gir. İki kere zıpla bir kere eğil. İki kere sola üç kere sağa git ve eğilmiş bir şekilde alıcıya koş ama kargoyu fırlatma.''
Naruto fokuslanmış bir şekilde bir bir hepsini yaptı ve sonucu beklemeye başladı. Sasuke ise gülümseyerek Naruto'nun tepkisini izlemeye başladı.
Naruto başta sonunda kazandığı için gülümsedi. Sonra sürprizi gördü ve ağzı şaşkınlıkla açıldı. Sessiz kalıp ekranı izlemeye başladı.
Sasuke ne gördüğünü biliyordu. Kargocu alıcıya değdiğinde kargo açılıyordu. Kargodan motor çıkıyordu. Zaten Naruto dikkat etmemişti ama son kargocu Sasuke gibi siyah saçlı ve siyah gözlüydü. Alıcı ve Kargocu motora biniyorlardı ve 50. bölümden geriye doğru bir bir tüm bölümlerdeki mekanlardan geçiyorlardı. O bölümlerdeki alıcıların hepsi de ikiliye el sallıyordu.
1. Bölüme tekrar geldiklerinde motordan inip bir kapıdan geçiyorlardı. Sonra ekran değişiyordu ve bir sinemaya gidiyorlardı. Ekranda ise MARVEL yazıyordu. Sarışın piksel kargocu ve siyah saçlı piksel alıcı koltuklara oturduklarında ise ekran tamamen kararıyordu. Son bir kez oturdukları yerden kırmızı piksel kalp çıkıyordu ve OYUN BİTTİ! yazısı ekranı kaplıyordu. Yazının altında ise bir bilet vardı. Onun altında da ''TEBRİKLER UZUMAKİ NARUTO! UCHİHA SASUKE İLE BİRLİKTE MARVEL FİLMİNE GİTME HAKKI KAZANDINIZ!'' Yazıyordu.
Naruto çığlık attı. Ama bildiğiniz çığlık attı. Hemde o kadar içten çığlık attı ki yüzünde kurumuş maskenin çenesinden ve yanaklarından parçalar düştü. ''AMA BÖYLE ŞEYLER YAPARSAN BEN KALPTEN GİDERİM!''
Sasuke de kahkaha attı ve gülümseyerek Naruto'yu izledi. ''İstesen de istemesen de önümüzdeki salı benimle sinemadasın.''
''İSTEMEYENİ SİKSİNLER!'' Diye bağırdı Naruto daha da gaza gelmişken kendini yüz üstü yere bıraktı ve telefonu eline aldı. ''UCHİHA SASUKE! AŞIĞIM SANA! ÇOK ÇOK ÇOK AŞIĞIM!''
Sasuke kıkırdadı. ''Biliyorum.''
Ama Naruto çok mutluydu ve bu yüzden ekrana öpücükler kondurmaya başladı.
Kafası aniden öne geldiğinde telefon da düşmüştü ve Sasuke şaşkınlıkla sessiz kalırken, Naruto'nun kafasının arkasında elinde terlik olan kızıl kadını görmüştü. Naruto azar yiyeceğini anlayıp mikrofonu kapatırken Sasuke de dikkat çekmemek için kamerayı ve mikrofonu kapatmıştı.
Naruto dizlerinin üstüne çöküp elinde sinirli bir şekilde terliği sallayıp ona kızan annesini dinliyordu. Sonra sarışın bir adam da kadraja girdi ve kadınla konuşmaya başladı. Adamla kadın kavgaya başlarken adam oğlunu korumak ister gibi Naruto'nun önüne geçmişti. Kadın adamın da kafasına vurduğunda adam da Naruto gibi dizlerinin üstüne çöktü ve kadın ikisini birden azarlamaya devam etti. İkisinden birisi ağzını açtıkları gibi kafalarına terliği yiyerek susuyorlardı. Kadının otoritesi tartışılamazdı.
Kızıl kadın en sonunda odadan çıktığında adam da hızlıca eşinin peşinden onunla konuşmaya çalışarak odadan çıktı. Naruto da kafasını yastığa bastırıp çığlık attı. Ardından atlayıp mikrofonu açtı. ''UTANCIMDAN YÜZÜNE BAKAMIYORUM LÜTFEN KAPATABİLİR MİYİM?''
Sasuke de kamerayı ve mikrofonu açtı. Gülmemeye çalıştı ama çok zordu. ''Hayır kapat-''
''ÇOK UTANIYORUM KONUŞURUZ SONRA!'' Ve telefonu aniden kapattı.
Sasuke kelimenin tam anlamı ile bir kaç saniye mal gibi kararmış telefona baktı ve ardından kahkahayı bastı. Telefonu gülümseyerek göğsüne bastırırken yüzünde hoş bir gülümseme vardı.
DC sunucumuzun linki biomda lutfen gelmeyi unutmayinnnn <333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız /NaruSasu
Fanfiction05**: Sana mesaj atan bu yakisikli cocuk, yani ben, ilk laptobunu calacagim 05**: Sonra da bakirligini ;)