Shifting nedir

38 0 0
                                    

Shifting için çoklu evrenler arası gerçeklik değiştirmek diyebilirim. Shifting çoklu evren teorisini destekler.
Çoklu evren her olasılığın bulunduğu milyonlarca belide trilyonlarca evrenin bulunmasıdır mesela başka bir evrende sizin gözünüz mavidir, diğer bir evrende ise belkide bir kedisinizdir.
Shifting bedenle değil bilinçaltıyla yapılan birşeydir. Shifting ile kendi istediğiniz gerçekliğe kolaylıkla gidebilirsiniz. Bu bedeninizdeki bilinçaltınız başka bir gerçeklikteki bedene geçer.
Shifting rüya yada astral seyahat değildir gideceğiniz gerçeklikte tıpkı burada yaşadığınız,gördüğünüz,duyduğunuz,tattığınız ve hissettiğiniz gibi olacaktır.
Biz bir gerçeklik oluşturmayız zaten var olan bir gerçekliği spesifik bir hake getirip seçtiğimiz gerçekliğe gideriz
Shifting ile İstediğiniz her türlü gerçekliğe gidebilirsiniz. Şu zamanlar popüler olan gerçeklikler ise Harry Potter , K-pop, Attack on Titan gibi dizi, anime ,film evrenleridir.
Diziden yada filmden bir karakter olarak yada kendi istediğiniz ayrı bir kişi olarak gidebilirsiniz( fiziksel görünümünüzüde değiştirebilirsiniz). Aynı şekilde kendi istediğiniz bşr gerçekliğede gidebilirsiniz . Mesela yine kendi hayatınızın olduğu fakat daha zengin, süper güçlere sahip, farklı bir görünüm gibi.

Shifting hakkında her şeyWhere stories live. Discover now