Son|Yalandan doğan en hakiki hikaye.

712 25 7
                                    


**Dört yıl sonra**

"Bende belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı ve koca ilan ediyorum!"

Hakimin bu sözüyle hep birlikte çığlık atıp deli gibi alkışlamaya başladık.Gelinlik içinde bir ku kadar güzel olan kardeşime bakıp iç geçirdim.

Bütün gençler hep bir ağızdan,"Öp!Öp!"diye bağırmaya başlayınca damatlık içinde yakışıklı ve jilet gibi olmuş eniştem gülüp Umay'ın duvağını kaldırdı ve ona aşkla bakan yeşil gözlere aynı aşkla bakıp dudaklarını kardeşimin alnına bastırdı.

Doğu'yla benim hikayemin başladığı günden beridir 4 yıl geçmişti ve ben hâlâ Doğu'nun gözlerine baktığım da ilk günkü heyecanı ve sevgiyi hissediyordum.

Bu dört yılda çok şey değişmişti Umay annemi Erhan konusunda ikna etmiş ve nikah masasına oturmuştu.Annem ve Ebru anne hâlâ sevgiliydiler ve Ebru anne istediği için annem ve Umay onunla kalmaya başlamıştı tabii şimdi kendi yuvası olacaktı ve annemlerin yanından ayrılacaktı.Ben ve Doğu ayrı eve çıkmıştık.

Umay bu dört yılda iyi bir tasarım şirketinde fotoğrafçı olarak çalışmaya başlamıştı ve Erhan babasından kalan dükkanları idare ediyordu ayrıca benle Doğu ve annemle Ebru annenin ilişkisini biliyordu.

Ben bu dört yılda tabii Doğu'nun da yardımlarıyla yurt dışında çok ünlü mekanları olan bir adamdan teklif almıştım ve Doğu'yla  birlikte Canada'ya gitme kararı almıştık. Bu arada Doğu şirketin başına geçmişti ve yurt dışına gittiğimiz de işleri oradan annesinin yardımıyla yürütüp belki yurt dışına da  açıla bileceğini söylemişti.

Annem duygulandığı ağladı ağlayacak gibi dururken hemen yanında duran Ebru anne annemin omzunu sıkıp kulağına bir şeyler fısıldadı annem gülüp  baş parmağıyla göz pınarlarında kalmış yaşı aldı ve Umay'a sıkıca sarılıp boynuna pahalı bir gerdanlık taktı."Canım kızım çok mutlu ol."dedi ve ardından Erhan da sarılıp ceketine tam çeyrek altın taktıktan sonra,"Sakın kızımı üzme.Bir yastıkta kocayın inşallah."dedi gülümseyerek.

Annem ve Erhan abi de sarıldıktan sonra bu dört yılda yanımdan hiç ayrılmayan hep benimle olup sevgisini bir an olsun esirgemeyen sevgilime baktım ve bana göre iri olan elini tutup"Hadi bizde gidip tebrik edelim."dedim gülümseyerek.

Aynı şekilde gülümseyip kafasını salladı ve benide arkasından sürükleyerek gelin ve damadın yanına gitti.

Umay'a sıkıca sarılıp bileğine Erhan ve Umay'ın baş harflerinin yazdığı altın bir bileklik taktım ve ona tekrar sarılıp"Seni çok seviyorum ikiz çok çok mutlu ol."diye fısıldadım ve alnına bir öpücük kondurdum

Umay gülüp Erhan'la sarılan Doğu'ya bakış attı ve "Artık darısı sizin başınıza!"

Gülümseyip inşallah der gibi göğe baktığım da şen bir kahkaha attı.Erhan'la da sarılıp tebrik ettikten sonra Doğu'nun kulağıma doğru,"Seninle konuşmak istedigim çok önemli bir konu var." demesiyle kaşlarımı çatıp sorarcasına yüzüne baktım.

"Ne konuşacağız sevgilim?"

Doğu tedirgince gülümseyip,"Gel sessiz bir yere geçelim söyleyeceğim."dedi yutkunarak.Bir bokluk vardı ama...

Kaşlarımı kaldırıp,"Burada söyleyemez misin?Birazdan pasta kesilecek."dedim.

Kaşlarını çattı ve bileğimi tutup,"Burada söylesem söylerdim değil mi Uzay!Sorgulama da gel önemli diyorum lan!"dedi gergince.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yalancı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin