30 - gimtadienis

263 14 1
                                    

- Mhm, tikrai? - sukrizeno.

- Tikrai, - lėtai nuleidžiu ranką iki savo džinsų sagos ir Noeliui stebint mano veiksmus, ją atsegiau.

Vaikinas nurijo seiles ir pažvelgė į mane. Tada vėl nuleido akis žemyn, kol aš kankinančiai lėtai segiau džinsų užtrauktuką. Noelis pirštais užkabino kelnių kraštus, o aš įsikibusi į jo pečius, pakėliau sėdmenis. Vaikinas vėl mane pasodino ir lėtai nutraukė džinsus. Įsikibo delnais į mano šlaunis ir jas suspausdamas, švelniai išbučiavo kojas. Jaučiau kaip smarkiai pradeda plakti širdis, o kūną išpila šiluma. Sudrebėjau kai pajutau Noelio lūpas ant vidinės šlaunies pusės.

- Viskas gerai, - atsitraukė man nuo apačios ir pabučiavo godžiai. Paglostė mano skruostą, o aš perbraukiau pirštais per vaikino krūtinę. Vaikinas palinkdamas į priekį pagilino bučinį, o aš pradėjau segioti savo marškinių sagas.

- Po galais, - atsitraukė užsimerkdamas ir atremdamas galvą man į krūtinę bei kaklo įlinkį. - Širdele.. Neįsivaizduoji kokį poveikį man darai.. Aš tuoj sprogsiu.

- Sprogsim kartu, - sukikenu nusivilkdama marškinius ir padėdama juos į šoną.

- Palauk, - kiek atsitraukęs patraukė nuo stalo esančius daiktus, o kompiuterio ekraną nuleido ant grindų.

Kai priėjo prie manęs, pastebėjo, jog šiek tiek įsitempiau, o akyse buvo matyti šiokia tokia baimė. Aš žinojau, jog išduodu šias emocijas.

- Sofos čia nėra, kaip pastebėjai.. Am.. Mes to nedarysim. Pamiršau, velnias, - kiek susiraukė prisiminęs ir įteikė man į rankas mano marškinius.

- Viskas gerai, - paėmusi numetu juos į šalį ir įsisiurbiu vaikinui į saldžias lūpas.

- Aš einu susitvarkysiu.. Savo iškilimą, - labai greit nutraukė bučinį, o aš susiraukiau.

- Nebandai niekur eit.

- Širdele, - nusijuokė. - Man fiziškai skaudės, jei nesutvarkysiu savo iškilusio penio. O mes nesimylim ant baldų.

- Nuo šiandien mylimės, - prisitraukiu jį arčiau. - Tik neskubėk..

- Esi tikra? - perbraukė pirštu per mano bambą ir pilvo apačią.

- Taip, - nusišypsau.

- Šimta procentų? - žvelgė man į akis.

- Šimta procentų, - tariu tuo pat metu pajausdama vaikino ranką po savo apatiniais.

Giliai įkvėpiau gaivaus oro, o vaikinas pasilenkęs pabučiavo mano kaklą. Pradėjo švelniai trinti mano drėgną klitorį, o aš išleidau tylią aimaną. Mano liemenėlė buvo nuimta dėka vienos Noelio rankos, o aš sugraibiau pirštais stalo kraštus ir juos smarkiai suspaudžiau.

- Nori pirštukų? - sukuždėjo ir perbraukė liežuviu per spenelį.

- Taip, - suaimanuoju. - Prašau.

- Klausykit ką ji kalba. Manęs prašo, - tyliai sukrizeno ir švelniai įslinko į mane vienu pirštu.

Nusikeikiau prasižiodama, o vaikinas spausdamas kitos rankos delne, suspaudė mano krūtį ir įlindo į mano burną liežuviu.

Netrukus pajutau ir antrą pirštą, o tada kūnas atsipalaidavo iš malonumo. Rankomis apsivijau jo kaklą ir nusišypsojau per bučinį kartu suaimanuodama jam į burną. Vaikinas lėtai judino pirštus, o kai šiuos pagreitino, nutraukiau bučinį ir suaimanavau jam į ausį. Suspaudžiau nagais jo kaklo odą, o šis traukdamas mano kūną arčiau savojo, švelniai maigė pirštais mano krūtis.

- Noeli, - suinkščiu neiškęsdama, o šis pamatęs, jog esu netoli pabaigos, ištraukė pirštus ir pradėjo itin lėtai trinti klitorį.

- Dieve, kaip visada, - sumurmu tyliai sukikendama ir pirštais atsegdama jo kelnių užtrauktuką.

Alesi Peligrose/ltWhere stories live. Discover now