פרק 1

28 2 1
                                    

--------יום חדש----------

דני ישב לו בטיסה לאנגליה, נזכר בנסיעה..

דני נפרד מג'אז, שנראתה אבודה.

"אל תדאגי ג'אז" דני אמר והוסיף "את תמיד תהיי אחותי הגדולה, לא משנה מה"

ג'אז חיבקה אותו ולחשה "תשמור על עצמך" ודני חיבק אותה חזרה.

דני הביט בסאם וטאקר, חבריו הוותיקים. אף אחד מהם לא אמר דבר, אבל מבט היה יותר ממספיק. הם הנהנו והוא נכנס לרכב, שם כבר היו הוריו.

הם נסעו לשדה ועברו את כל הבדיקות. מפתיע שהצליחו, כי ההורים שלו תמיד נוסעים איתם ציוד ציד רוחות. הם עברו את אזור החנויות בלי להסתכל, והלכו ישר למושבים.

דני היה לחוץ מאוד. זה לא רגיל שהוריו שתקו במשך שעות ולכן הרגיש הקלה כשאמו פנתה אליו. כמובן עד ששמע מה היה לה לומר: "תציג את עצמך בביה"ס כדני פנטון, תלמיד שעבר מאמריקה. אפילו אל תציג את עצמך להארי. אין לדעת מי אויב ומי חבר."

דני הינהן והיה מפוחד מאוד מבפנים. הוא נלחם בעצמו מהעתיד, במלך הרוחות, בציונים גרועים ועוד, אבל משהו במה שאימו אמרה הפחיד אותו.

אחרי מספר שעות הם נחתו.

וישר לקחו מונית לאיזה רחוב עם שם אנגלי. דני היה מרותק לנוף. או אולי פשוט הוא התמקד בו להסחת דעת?

דני ואמא שלו ירדו מהמונית והלכו למול מבנה מוזר בשם "הקלחת הרותחת" שרוב האנשים התעלמו ממנה .

ג'ק איחל להם בהצלחה והמשיך למלון, הוא העדיף ככה.

דני ראה שאמא שלו מהססת, אז הוא נכנס.

המקום היה שוקק חיים באנשים שלבושים מוזר עם גלימות, כובעים מחודדים ואפילו בחור בחצאית בלט. אמא שלו נכנסה אחריו וקידמה אותו בין האנשים לסימטה אחורית.

"אמא, מה אנחנו עושים פה?" שאל דני

מדי הוציאה את השרביט "אנחנו עומדים להיכנס לאזור הקניות הכי שוקק חיים בכל אנגליה הקסומה- סמטת דיאגון". היא טפחה על הקיר עם השרביט והקיר זז וחשף רחוב מלא חנויות יפות. דני התקדם יחד עם אימו. היו המון אנשים ברחוב, אבל דני לא היה קורא לה שוקק חיים. מדי הבחינה במבטו של דני ואמרה: "יש פה המון אנשים בקניות להוגוורטס ובחופשים"

דני הינהן. הוא קרא על הוגוורטס בעיתונים.

מדי הובילה אותו לחנות בשם "אוליבנדר".

ברגע שהוא נכנס לחנות, הוא קלט 3 דברים- המון שרביטים, שאימו לא נכנסה וזוג עיניים נוצצות מביט בו.

העיניים כמובן היו שייכות לאדם.

"מי אתה?" דני שאל. הבחור שהביט בו חייך ואמר: "אני גאריק אוליבנדר, בעלי החנות. ואני לא רגיל לראות בני 15 שבאים אליי לשרביט ראשון."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

דני פוטרWhere stories live. Discover now