❗❗-MİNİ SMUT-❗❗
"Sessiz ol bebeğim!"
"Mghhh devam et Leslie!!"
Leslie Adel ile tuvalettelerdi leslie otobüste onu sıkıştırmayı aklına koymuştu bile ve yaptıda şu an 2. Derste ve kabinin içinde birbirlerini tadıyorlardı
Leslie uzun süredir dokunmadığı göğüsleri okşayıp dudaklarını şehfetlice öpüyordu
Adel ellerini Leslie nin yanaklarına koyup karşılık veriyordu
"Ahh Leslie seni istiyorum" diye fısıldadı
Elimi eteğinin altına attım ve kalçasını sıktım
"Bebeğim okuldayız"
"Siktir et sadece parmaklarınla becer beni"
"Tamam ama sessiz olucaksın"
Külotunu çıkardım ve yavaşça parmaklarımla klorisine baskı yaptık ve sürtmeye başladım
"Ahm Leslie"
Parmaklarını daha aşşağı indirip Adelin deliğine sürttü ve sırıtarak onu izledi
"Bebeğim kendin istedin şimdi bana dayanamadığını söyleme"
"Lesli lütfen daha hızlı hareket et lütfe-"
Leslie Adelin konuşmasına izin vermeyip tek parmağını içine itmişti ve hızlıca hareket ettirdi. Adel'in ağızından küçük bir çığlık firar etmiş ve gözleri dolmuştu. Leslie hiç beklemeden ikinci parmağını da içine gönderdi. Adel boşalana kadar Leslie parmaklarıyla küçük kızı becerdi.
"AGGHHHMM B-BOSALICAM MMM LESLİE"
"bekliyorum güzelim"
❗❗-SMUT BİTTİ-❗❗
Adel boşalmıştı ve Leslie ordan kaçmak için yer arıyordu açıkçası. Islanmamıştı bile ne oluyordu böyle onu çok istemişti bu sabah ve şu durumda ıslanmamıştı duygularını yeterince yitirmişken zevk duygusu hoşuna gidiyordu ama şu an o bile tamamen silinmiş gibi hissediyordu. Adele koyu gözlerle baktı ve sırıttı onu epeyca dağıtmıştı.
"Kendini temizleyebilirsin dime?"
"Hmm evet"
O zaman şimdi gitmem lazım bebeğim"
"Beni öpmeden mi?"
Leslie Adelin dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştu.
Adel Leslie den hep korkmuştu kendinden 2 yaş büyüktü ve çok sert soğuk biriydi. Aslında bir yandan da gururlu hissediyordu böylesine birinin onu arzulamasını ve hep güzel hitaplarda bulunmasını.
Aslında Leslie nin sert biri olduğunu biliyordu kimse onun yumuşak tarafını görmemişti şu ana kadar Leslie hep herkese sert ve koyu yönünü gösteriyordu. Korkuyordu yumuşak tarafını bulup onu yıpratmalarindan çok korkuyordu.
Leslie ellerini ve yüzünü yıkadı. Saçlarını düzeltti ve Adeli arkasında bırakıp tuvaletten çıktı.
Kapıda Jane ile karşılaştı ve umursamadan yanından geçti.
Jane Leslie yi kolundan tuttu ve çenesinden tutup ona bakmasını sağladı.
"Odama gel Leslie"
"Sorun ne"
"Sorun flan yok sadece odama gel"
"Peki hocam"
Jane odasına yürürken Leslie onu takip etti. Amacı neydi bu kadının Leslie nin kafası karışmıştı ama bunu umursamaz. jane'in peşinden gitmeye devam etti ders zili de çoktan çalmıştı masasına oturdu.
"Leslie neden derse girmedin."
"işim vardı hocam"
"ne işin vardı?"
"önemli değil ufak bir işim vardı"
"ne işin vardı"
"Hocam işim vardı işte zorlama ya!"
"öyle olsun ama bir daha istemiyorum bunu ikimiz de ne olduğunu farkındayız lütfen Leslie okulunda bir kuralları var."
"tamam hocam sonra yok"
"Şimdi git sınıfına bende gelicem"
........................................................................
Hi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweat / gxg
Teen FictionLeslie lise son sınıf öğrencisiydi 1 yıl sınıf tekrarı yüzünden çoktan 18 yaşına girmişti, sweatini okulda kaybetmişti ve en sevdiği sweat oydu onu bulmalıydı, anısı vardı değerliydi ama bulmak pek kolay olmadı. Sınıf öğrentmeni Jane Tate'ten bir me...