8.Bölüm~Denekler

465 33 10
                                    

Mira hargreevesden

Odama film bahanesiyle çıkıp şu olayları araştırmaya karar verdim.

Cidden ne araştıracaktım? Odamda bakabileceğim herhangi bir kaynak bilmiyorum? neye bakacağım? nasıl araştıracağım? Hiçbir fikrim yoktu.

Google açtım oradan araştıracaktım

he mira yaz yaz hatta şey yaz " bayılıp başka evrene gidip kendi göt kadar halimizin ölümün görmek ne demek? ruyatabirleri.com"

mira:Ya bi sus amina dodugum beyni.

Ama haklıyım

mira:Lanet gelsin he! haklısın. Azıcık kitaplara bakayım belki birşeyler bulurum.

Karıştırdım ama yine benle pek alakalı kitap yoktu...

Mira: LAN!? Şüpheci zihinler kitabımı o?

Allah'ım çok mutluyum. Bütün herşeyi unutup kitabı okumaya başladım.

____________4 Hours later_____________

Klaus:mira mirA miRA mİRA MİRA

Mira: NİYE KADEMELİ BAĞIRIYORSUN LAN

Klaus:ah canim buradaydın demek

Mira:he

Klaus: çok ciddileşmiş bu bundan olmaz

Mira:tm

Klaus: uff ye diye yemek getirdim hiç teşekkür ediyor mu şuna bak hıh

Mira: teşekkür ederim klaus, da yemek nerede?

Klaus:he o mu? gelirken yedim ben o'nu

mira:👁️👄👁️

Klaus:👁️👄👁️

Mira:Bİ SİKTİR GİT YA AÇ MI KALACAĞIM BEN.

Klaus:kal banane.

Mira:yedim ula şimdi seni.

Klaus: ABLA KIYMA BANA VALLA EN BÜYÜK SENSİN.

duraksadım

Mira: sağol cınım

saçlarımı elimle savurdum ve şakasına egolu bir tavır aldım.

Ben kendimce takılana kadar Klaus çoktan camdan aşağı çöp konteynırının içine atlamıştı bile.

Mira: neyse gel buraya içkili davşa- NEREDESİN LAN?

aşağıdan koşma sesleri gelir.

Klaus:bay bay ablaaaa.

Mira:yok anayın ki!...KLAUS HARBİ ATLADIN MI LAN BURADAN

Diego:kim kimi nereden nereye atmış

Mira:ne?ha şey klaus camdan atlamışta bi bakim dedi-

Allison:KLAUS CAMDAN MI ATLADI

Mira: ALLAH'IM BİR YARDIM ELİ

Klaus elinde içki şişesi ile girip camdan aşağı bakan Allison'un yanına gitti.

Klaus: aaaa kim atlamış camdan

Allison:sorma klaus yaa klaus camdan atlamış ufff iyi midir ki? yürü bakalım klaus klaus'a.

Diego:3

Mira:2

Klaus:1

Allison:LAN SEN BURDASIN

Klaus: evet? Yeni mi güncelleme geldi bacim.

Kısa süre sonra Allison bağıra çağıra oradan ayrıldı.Biz ise gülmeye başladık. Kısa süre sonra herkes odalarına dağıldı. Mira bir süre sonra ciddi derecede açıkmıştı. Aşağı inip kendine birşeyler hazırladı.

Mira:bak şimdi şahane birşey yapacağım

aynen fıstık ezmeli marshmallowlu sandviç... şahane yaa

Mira:tabii şahane ne sandın yar*a*

Elime yaptığı sandviç'i alıp kütüphaneye indim. Başıma gelen şeyler hakkında araştırma yapacaktım. Elbette o kadar kitap boşu boşuna konulmamıştır.

Mira:eee? ne diye araştırma yapacağım ben.

Tüm kütüphaneyi gezdim.Rafların arasına düşüp bayılacaktım şimdi. nerede neye bakacağımıda bilmiyordum. En son sırtımı duvara dayayıp önümde duran Koca 8 rafa baktım. Gezerken saymıştım. Bişi dikkatimi çekmişti. Kitap rafları'nın üzerinde numaralar yazılıydı. Kendi numarasımı buldum ve oturduğum yerden kalktım ve rafın üzerindeki kitaplara baktım. Bir kitap diğerlerine göre daha farklıydı. diğerleri ciltli iken o günlük misali kullanılmış ve yıpranmıştı.
Sandviç'imi yerken okumaya başladım.

Başları sıkıcıydı. ilgisimi başta pek bir şey çekmedi. Sıradan tarihten felan bahsediyordu. İyice sıkılmaya başlamıştım. Lakin kitaptaki başka bir sayfayı okumaya başlayana kadar.

Evrenler arası yolculuk deneyi

Denek 01 güç artırıcı başlığa [pbh:power Booster head]'a bağlandı. Portal açılması istendi. PBH'a tepki vermedi gözlemlendi. Başta 50watt'luk elektrik verildi.Denek hiçbir tepki vermiyor. Kademeli olarak 500watt'a kadar ulaştı. Reginald çok ileri gidiyor.Denek 01, gözlerinden ve kulaklarından kan gelmeye başlandı.
.
.
.
Denek 01'i kaybettik.

Mira: siktir,Regie ne hatlar karıştırıyorsun lan.

Elimde sandviç ile yere oturmuş sırtımı arkamdaki kitaplığa vermiş ve kitabı dizime koymuş şekilde okuyordum.
___________________

Uzun çalışmalardan sonra "Evrenler arası yolculuk deneği"ne tekrar başlanması kararı verildi.Yeni yöntemleri geliştirildi.
Denek 07
Denek 07'ye çeşitli ilaçlar verildi. İlaçların amacı, vücuttaki direnci azaltıp psişik güçleri açığa çıkartması üzerinedir. Denek ekranlerla kaplı bir odaya kapatıldı ve yanan ekrandaki sayıları sırasıyla söylenmesi istedini. İyi gidiyor. Ekranlar yanıp sönmeye başladı. Denek 07'nin kalp atışları yavaşladığı gözlemlendi. Reginald ilgilenmek için yanına gitti.

Mira:vay bee, ne işkenceler uygulamaşsınız. Beyinlerini yıkamak? tam bir canilik ve tam Reginald'a uygun.

arka sayfayı çevirdim ve sayfadaki kanla kaplı yazılar ve değişik semboller görmem ile aynı şekilde kapatmam bir olmuştu.


Songs: Yaşlı amca-Hep de yorgun
_____________________________________

Herkes merabağğ. Olaylar karışmaya başladı ha? Umarım beğenirsiniz, hatalarım varsa gerçekten üzgünüm sizi seviyorum.

𓆩𝐌𝐲 𝐂𝐨𝐧𝐭𝐫𝐨𝐥𓆪𝐌𝐢𝐫𝐚 𝐇𝐚𝐫𝐠𝐫𝐞𝐞𝐯𝐞𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin