8

1.5K 144 14
                                    

Ne znam koji se vrag dogodio sa mnom maloprije, ali kada je taj ljigavac krenuo da je ponižava dobio sam želju da mu zavrnem vrat kao raštimanu žicu ključem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne znam koji se vrag dogodio sa mnom maloprije, ali kada je taj ljigavac krenuo da je ponižava dobio sam želju da mu zavrnem vrat kao raštimanu žicu ključem. Što zamišlja tko je da može tako da se ponaša prema njoj? Ja je jedva poznajem, a on je ne poznaje uopće ma koliko dugo bio u njezinoj blizini. Kako čovjek može biti tako govno prema ženi koju je godinama želio, i koju vjerujem i sada želi? Pa, može, zato što ona je za njega samo sredstvo postizanja nekih njegovih većih ciljeva, prelijepa pride nagrada uz sve što bi dobio. Gadi mi se. Gade mi se svi prokleti muškarci koji na žene gledaju bilo kako drugačije nego onako kako zapravo trebaju. Što bismo mi bili bez njih? One su naše druge polovice. Žene nam daju živote, brinu se o nama, tetoše nas, vole, daju nam ljubav, dom, obitelj. One su najvažniji dio života svakoga od nas, ma kakvo naše seksualno opredjeljenje bilo. I muškarca koji voli drugog na ovaj je svijet donijela žena. I njega je prvo poljubila djevojčica da bi shvatio da mu to nije srcu drago. Ne možeš! Jednostavno ne možeš srati po ženama, ne možeš ih pljuvati, ponižavati, smatrati ih svojinom, gledati na njih kao na slabiji, potlačeni spol. Jebeno ne možeš!

I nisam mogao dopustiti da joj se taj kravatirani skot obraća tim tonom; ne bih to dopustio nijednom muškarcu u mom prisustvu, ali Ella– May očito nije često doživjela da se netko zauzme za nju dok je totalno poludjela od želje koja se u njoj probudila.

Uvukla me u svoju sobu, gledajući me sa sjajem u očima. Iskreno ni najmanje se ne bunim na ovo, čim je zapovjedila da je nosim razbuktala je moju želju također. Nije da mi inače puno treba, ja sam lako zapaljiva roba, a ona je predivna i želim je još od one zajedničke noći kada smo vjerujem oboje željeli isto, ali nismo to ostvarili. Povlači me na sebe dok pada na krevet i zavlači ruke ispod moje košulje. Osjećaj njenih prstiju na mojoj vreloj koži je divan, prija kao savršeno odsviran ton na violini na koju naslanjam obraz. Nikako nije prva žena koja me dodiruje, ali Boga mi mogao osjećam kao da jeste. Svlačim košulju sa sebe ne mareći što sam potrgao sve dugmiće, bacam je na pod, pa se nadvijem nad nju ponovno. Vidim sebe u njenim očima, vidim i da se njoj sviđa to što vidi, pa sama je rekla već da joj izgledam odlično.

– Jebote! Je l' ti to tijelo isklesala violina?

– Naravno dušo, nije to lak posao, moraš biti u formi.

– Joj, Bože. – izvije vrat prema meni, pređem jezikom po njemu, otkopčavam sitnu dugmad s njene kratke majčice; njih ne moram pokidati, mogu se toliko kontrolirati. Kada se razdvoji otkrije njene predivne grudi upakirane u čipkani grudnjak, mozak mi se u glavi okrene.

– O, Isusa mu!

– Ljepše mi je ovako dok sam svjesna ovoga što radimo. To što se ne sjećam prvog puta s tobom pakao mi je.

– Bila si jednako predivna i te noći, a sada si jebeno savršena.

– Ne želim više da pričamo, želim da me kresneš onako kako si me branio pred onim seronjom.

– Ella–May pa ti si jedna zločesta cura!

– Ja sam jedna napaljena cura koju treba ugasiti onaj koji je zapaljenje izazvao.

– Što želiš ljepoto? Kratko, brzo, nježno, grubo, reci...

– Iznenadi me!

– Ella, pokušavam ovdje ostaviti ne dobar, nego jebeno savršen prvi dojam! Ako mi se posreći sada možda dobijem priliku i za drugi put, zato ne muči me reci što tvom tijelu treba!?

– Ne mogu vjerovati da na ovom svijetu postoji netko kao ti jebote! Kako možeš biti tako... Divan?

– Ti si moja žena dušo, tebi želim ugoditi.

– Žena... Pa, ako je tako, onda... Želim sve. Zaboravi brzi seks za gašenje želje, želim sve!– kao da me upravo polila benzinom i bacila u već zapaljenu vatru, kao bomba u meni sve eksplodira. Želiš sve, dobit ćeš sve. Prošlo je malo vremena od kako sam bio u prilici ženi pružiti to sve, zbog karijere ljubavni i seksualni život trpe, tu nema priče. Nadam se da nisam zahrđao, bar što se tiče dijela o pružanju i uživanju zadovoljstva sa ženama. A, sa ovom–mojom ženom želim seks više nego što sam ikada želio s nekom. Zato ne planiram da se suzdržavam, želim joj dati sebe, na neki skroz drugačiji način od onoga na što je očito navikla.

Njeni uzdasi me opijaju dok prelazim jezikom po tom tijelu slatkasta okusa zrelih jagoda, želim osjetiti sve njezino i pod prstima i pod usnama.

– Ne mijenjaj ono čime mažeš tijelo tako ti Boga. Okus je fenomenalan – kažem, a ona se nasmije, pa uplete prste dublje u moju kosu.

– Sam...

– Šššš... Ništa ne govori. – tijelo joj se uvije pod mojim ljubim je po trbuhu, nježno joj masirajući grudi jednom rukom, dok drugom prelazim po unutrašnjosti njenih bedara. Vrelina koja izbija iz nje doslovno mi prži prste, ali ne smeta mi. Uživam baš kako uživa i ona. Ovoga trena ona je moja violina i moje gudalo, moje se ruke tako ponašaju s njom, jedna miluje i nježno povlači, dok prsti druge lagano otkucavaju tonove po mjestima koja joj želju još više produbljuju.

– Umirem Sam! Umirem ovdje! – cvili dok moji prsti opsjedaju njeno vrelo središte i u trenu kada se spustim sasvim nisko i uzmem usnama to meko meso ona vrisne. – O, jebem ti! Jebem ti! – u tom trenu čujem kucanje po vratima.

– Gospođice Ella...

– Odjebi, tko god da jeste. Imam seks sa svojim mužem. Jebeno odličan seks! Marš od vrata! – ne mogu da izdržim počnem da se smijem, pa ova žena je totalno savršenstvo.

– Ne smij se! Ne staj sada svega ti. Dođi ovamo! – povuče me za ramena, pa kada se nađem opet u ravnini s njezinim licem uspije preokrenuti na leđa. Želim te Sam! Odmah. Sada. – kako sjedne na mene, totalno otkačim, a kada joj ruka nekoliko puta pređe preko zategnute strune na koju me ovog trena podsjeća ovo moje gudalo, zarežim kao prokleti pas. I kako utonem u njezinu vrelu i još nedovoljno istraženu dubinu, glava mi sama padne nazad i odjednom se osjetim nemoćan, oduzet, i nikako svoj. Njen.

Dlanovi su joj na mojim prsima, dok se pomjera stenjući, izvijajući tijelo od ugode, volio bih da zauvijek ostane ovako. Ruke su mi na njenom struku dok se kreće sve brže i brže gurajući nas oboje preko ruba; trenje naših tijela odvodi nas oboje daleko od granica zdravog razuma i osjećam kako se oboje raspadamo u prokleto isto vrijeme. Stezanje njezinih mišića o moje je jebeno savršeno i nisam bio ni svjestan koliko mi je ovo trebalo. Ona je divna, sve je divno ovoga trenutka. Pada mi na prsa ljubeći ih svuda dok još drhti, stegnem je uz sebe što jače mogu.

– Ti si Ella–May prokleto savršena žena.

– Ja sam totalno svršena žena, a savršen si ti. – poljubim joj tjeme i ostanem tako stežući je u naručju. Tako ću se jebeno zaljubiti u nju tu nema riječi.

Najveće bogatstvo 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin