Jungwoo okuluna adapte olmaya başlmıştı, üstelik kendine arkadaş grubu toplayıp ortalığı dağıtmıştı bile. Bugün klübünde kayıdını yaptıracak ve her haftasonu amatör çekimlere katılacaktı. Duygularını çok iyi saklayıp değiştirebildiği için hep tiyatroya gitmek isterdi eskiden. Ama sonra babasının zoruyla tiyatro yerine futbola yazdırıldığı için hiç gerçekleşmemişti.
En yakın arkadaşları yuta ve jaehyun'du. Yuta'yı okul kapısında gördü, yanına hızlı adımalrla gitti. "Ya kanka nereye kayıt oluyosun, şu okulda sormadığım yer kalmadı" dedi nefes nefese. "Herkese sormuşsun ama aklına hiç danışmaya sormak gelmemiş beyefendi, git derslik 8'in yanındaki yerde kayıt yaptır, bu arada hangi kulübe gideceksin, bizimle baskete gelsene."
"Ben film kulübüne yazılacağım, basket oynayamadığımı biliyorsun."
"İyi peki öyle olsun" dedi yuta sahte tripler atarken, jungwoo ise derslik 8'in yolunu tuttu. Kapıda duran birinci sınıflardan birine sordu. "Kayıt yaptırmak istiyorum"
Kız elindeki listeyi bi hışımla çıkartıp adını sordu. "Adın ne"
"Jungwoo, Kim Jungwoo"
"Hangi kulübü istiyorsun"
"Film"
"Seninle birlikte kadro tam doluyor, bir arkadaşın dana gelecekse yerimiz yok"
"Hayır tekim ben"
Kız jungwoo'nun adını hızlıca yazıp ondan imza aldığında işi tamamlamıştı, 2 gün sonra yeni kulübü ile tanışacaktı, tam giderken sevgilisi ile kavga eden jaehyun'u gördü. Bir süre onları dinledi.
"Şu taeyong denen çocukla çok yakınsın ama bana arkadaşız diyorsun, inanmıyorum sana!" Diye cırladı kız. "Cidden arkadaşız"
"Neden onu partide öptün o zaman"
Jungwoo duydukları karşısında şaşkındı, taeyong ile öpüşmüşlerdi ama onun haberi yoktu.
"Olmadı öyle bişey, biz öpüşmedik" dedi jae kızın sesini bastırarak.
Kız sinirden ağlama seviyesine geldiğinde yumruklarını sıkarak yanından ayrıldı, kızın ayrılmasını fırsat bulup jungwoo, jae'nin yanına sıvıştı.
"Cidden tae ile öpüştünüz mü?" Dedi kaşları havada.
"Evet ama sarhoştu"
"Yani sen sarhoş değildin ve bilerek onu öptün"
"Saçmalama, sinirimi senden çıkarmayayım"
Jaehyun hızlı ve sert adımlarla ilerledi, jungwoo kırılmıştı çünkü her ne kadar arkadaşları ile arası iyi olsada onlar sanki jungwoo'ya daha soğuk davranıyorlardı.
Zil çaldığında koridorda yuta'yı buldu. "Bu jae'nin nesi var, beni siklemiyor bile" dedi jungwoo.
"Onun üstüne gitme, ailesi her şeyi öğrenmiş"
"Her şeyi? Neyi öğrenmiş"
"Bilmiyor musun, tae ile öpüştükleri video okulun instasında popüler oldu, zaten yakında ailesine açılacaktı ama böyle öğrenmiş olmaları onları kızdırdı"
"O yüzden keyfi yok"
"Sen bu okulda değilken jae'nin gay olduğu dedikodusu yayılmıştı ve üstünü kapatmak için her kızla sahteden sevgili oldular"
"Peki şu an Min Soo ile birlikte, onun sevgilisi değil mi?"
"Hayır, yakında ayrılır zaten, jaehyun hala kimliğini keşfetmeye çalışıyor ama bu onun canını yakıyor, boşver sen onu, üstüne gitme" dedi yuta omzuna elini koyup. Jungwoo derse döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chinese new year ↬ dowoo
Romancesu film kulübündeki cocuk var ya, cırtlak liseli kızların bl sevdası yuzunden onunla birlikte oynayacagım ve onu opecegim. ama opmeden once kirazli lipbalm sürüp gelsin. sıkıyosa gelsin.🍙 starto: 27//6//22! finisho: 21//8/22! doyoung and jungwoo f...