3.26 Gücüm Her Şeye Yeter✵

264 20 97
                                    

✵Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 14.06.2022 (00:04)

Bölüm Şarkısı: Nessi Gomes - All Related

İyi Okumalar!

Saevthas Krallığı - Khahra

Paiman

Karşımdaki  sandıklara bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşımdaki  sandıklara bakıyordum. Pis kokularından dolayı mesafe koymuştum. Komik  bir durumdu. Ben taş göndermiştim, karşılığında aldığım şey sandıklar  dolusu dışkı. Rahibe'nin şaka anlayışı hoştu. Tahmin edilebilir bir  karşılıktı. Birbirimize savaş açamayacağımızı çok güzel biliyorduk ama  böyle hediyeleşmelerde serbesttik. Öfkeyle yapılmış bir hamleydi bana  göre. İnce bir şekilde düşünseydi karşıma sandıklar dolusu dışkı  göndermezdi. Bunu kendime göre kullanmasını çok iyi biliyordum. Savaş  açamamam onun itibarının aslında ne kadar önemsiz olduğunu göstermeme  engel değildi.

Ah, savaş açabilseydim. Şu kitap mevzusu olmasaydı  Chaezan hak ettiği yanıtı benden alırdı. Kitap konusu beni kısıtlıyordu.  Canımı da sıkıyordu. Belki kozlarım güçlenirdi, kitap mevzusu  önemsizleşirdi. Şimdilik böyle hamlelerle idare edecektik. Benimle iyi  geçinmeyi tercih etse onun iyiliğine olurdu. Benimle zıtlaştıkça sonsuz  hazinemiz onun avuçlarından kayıp gidecekti. Aptal. Gerçi o kadına aptal  demek ne kadar doğruydu, bilemiyordum. Tavigan'ı değiştirmişti.  Cumhuriyetle yönetilen ülke belli bir grubun ellerine bırakılmıştı.  Hepsi Chaezan'ın sayesinde olmuştu. İnsanları kolayca etkilediği, bir  lafıyla birçok şeyi yapabiliyordu. Ülkeleri bile karıştırıyordu. Benden  uzak olsundu, ne yaparsa yapsındı.

Yanımda duran kız kardeşime  Sanas'a baktım. Badem gözleri endişeyle sandıklara bakıyordu. Ona  kalırsa Chae'yle aramı iyi tutmam şarttı. Rahibe'nin gücünü Saevthas  adına kullanmamı istiyordu ama o kadındaki uğursuzluğu hissetseydi uzak  durmak isterdi. Soğuk bir rüzgar esince pelerinine sıkı sıkıya sarındı,  kokuya karşılık yüzünü ekşitti. Düşünceli bir sesle "Bu sandıkları ne  yapacaksın?" dedi.

"Karşılığını vereceğim, Sanas." dedim.  Kolumu tutmasıyla ona baktım. Endişeyle bakıyordu."Korkma, bir çılgınlık  yapacak değilim."

"Sana göre normal olan şeyler bize göre çılgınca şeyler. Söyle, ne yapacaksın?"

"Ona  en sevdiğim meyveleri, sebzeleri, yiyecekleri göndereceğim. Hatta  sevdiğim yemeklere dair kitap da yollayacağım. Ardından diyeceğim ki,  insanlar sevdiklerine her daim sevdiği yiyecekleri sunarmış, bakın ben  de size bunları gönderdim."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin