~•Scrisoarea de la Hogwarts/1•~

65 4 5
                                    

Eram pe pat, citind o carte nouă pe care mi-o cumpărasem cu două zile în urmă. În acel moment , geamul se deschide și pe el intră o pasăre , care a lăsat o scrisoare fix lângă mine. Am mers la geam , pasărea dispăruse în negrul nopții.

Am deschis ușor scrisoarea împăturită într-o hârtie alb-gălbuie. Când am văzut ce scria , pe obraji au început să îmi șiroiască lacrimi.Am citit ușor, cu glasul tremurând tot ce scria acolo.

Am citit ușor, cu glasul tremurând tot ce scria acolo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eram și tristă și fericită în același timp. Tristă pentru că trebuia să plec de la școala cealaltă și trebuia să mă despart de prietenii și e familia mea (pentru că școala nouă era cu internat) și fericită pentru că îmi voi face noi prieteni și Școala Hogwarts era una dintre cele mai bune școli de magie din țară.

Am mers repede la părinții mei. Când m-au zărit au întrebat dacă sunt bine Atunci le-am dat scrisoarea. Mama a izbucnit în plâns.Tata a întrebat-o pe mama ce are și mama i-a arătat scrisoarea. Tata era atât de fericit încât m-a luat în brațe și nu-mi mai dădea drumul.

M:Sunt foarte mândră de tine. *spune mama cu ochii plini de lacrimi*

T:Eram sigur că vei intra.Am cea mai deșteaptă fata.Sunt cel mai fericit tată din lume. *spune tata foarte entuziasmat*

După mai mult timp în care eu și părinții mei am vorbit despre Școala Hogwarts, am mers în camera mea și m-am culcat.

Știu că primul capitol este destul de scurt dar nu prea am avut inspirație pentru a scrie mai mult.♡︎☺︎︎
Scuzați eventuale greșeli gramaticale<3

⚠️CAPITOL NECORECTAT⚠️

~ℑ𝔲𝔟𝔦𝔯𝔢 ℑ𝔪𝔭𝔬𝔰𝔦𝔟𝔦𝔩𝔞̃~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum