yazacak bir sey bulamayıp yan ciftlere degineyim dedim ama aklımdakini bir türlü yazamadimjay ve jungwon deniz kıyısındaki bir parka gelmislerdi. jungwon ellerini geriye dogru yaslamis ve gözlerini kapatarak oturuyordu. parmaklarinin üstünde jayin parmaklarini hissedince gulumsemis ve gozlerini açarak jay e bakmisti. jay zaten geldiklerinden beri gozlerini jungwonun üstünden ayirmamisti.
jungwon tekrar etrafa bakmaya başladi. bu parka en çok jay ile beraber gelirdi o yuzden her taraf anılarıyla doluydu. sevgili olduktan sonraki ilk dateleri bu parkta olmustu mesela.
1 yıl önce
jay ve jungwon yeni çıkmaya baslamisti. iliskileri henüz bir önceki gün basladigi için ikiside çekingen duruyordu. kaç yıllık arkadasliklari yerini aska birakmisti. haliyle ikisi de nasil davranacaklarini bilemiyordu.
sonunda jungwon bu gergin ortamdan sıkılmıştı ve birinin çekinmeyi bırakması gerektiğini fark ettiğinde bu görevi üstlenmişti. o daha rahat davranmaya başlayınca jay de açılmışti.
o gün el ele dolasmislar ve bir sürü sey yapmışlardı. yeniden 5 yaşında gibi kosturup yakalamaca oynamak gibi. first date kliselerini de gerceklestirmislerdi elbette. sahil kiyisindalardi ve ilk dateleriydi tabi ki ordan pamuk şeker satan bir amca gecmisti. kocaman bir pamuk sekeri beraber yemislerdi. yerken cokca gulmuslerdi çünkü jay jungwonu güldürmek icin fazlasıyla ugrasmiti.
(asiri gereksiz bi geçmişe dönüştü biliyorum)
günümüz
jungwon kafasını hangi tarafa cevirse aklina anilar dolusuyordu ve gulumseyerek önüne dönüyordu. burasi onlar icin cok ozeldi. hani bir şey özel olduğunda ozel olma nedenini kaybetmesin diye onu saklardiniz ve hic kullanmazdiniz ya burasi öyle degildi. burada zaman geçirdikce daha da özel oluyordu. haftada birkaç günlerini burada gecirmelerine ragmen asla özelliğini kaybetmiyordu.
jay gulumseyerek ayaga kalkmis ve bir agacin yanindan kopardığı minik papatyayla jungwonun yanina gelmisti. tekrar oturup papatyayi jungwonun saclarinin arasina sıkıştırmisti .gülümseyerek yanagina kocaman bir öpücük birakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fam | heejake
Fanfictionheeseung: ni-ki benim cocugum jake: hayir ni-ki benim küçük bebegim nerden senin oluyormus