⁶¹

1K 56 21
                                    

Pas 1 muaji

Kisha 1 muaj ne kete shtepi,dhe 1 muaj qe nuk dilja nga dhoma. Ate nuk e kisha pare qe prej asaj dite. E urrej veten,qe u dorezova para tij ate dite. E urrej. Urrej veten dhe ate por,,,por per dreq akoma nuk rrija ti hiqja nga mendja puthjet apo ledhatimet e tij,qe me dhane disa ndjesi qe nuk i kisha provuar asnjehere. As vete nuk e di cfare me beri ate dite,por u ndieva sikur te isha ne qiellin e shtate,mu duk sikur vetem per nje moment shpirti e la trupin tim dhe me la ne dore te disa emocioneve qe as nuk e di si te pershkruaj. Di vetem qe ishin emocione tmerresisht te bukura. Po shikoja tabakan me ushqim mbi tavoline por asgje nuk me hahej. Kisha tere diten pa futur asgje ne goje. Gjate gjithe ketij muaji nuk kisha dal aspak nga dhoma,ushqimin e sillte nje sherbyese dhe tek dera qendronte nje roje i cili nderrohej 2 here ne dite. U ngrita dhe u afrova tek dritarja dhe po shihja qe dielli kishte filluar te perendonte. Madje sot ishte nje dite shume e qete,nuk ishin degjuar as nje ze i ndonje te rrituri apo zhurmat e perditeshme te femijve. Dhe po cuditesha me kete fakt. Degjova dorezen e deres te levizte dhe deren qe u hap. Dhe walaa,ja ku ishte ai,qe vetem parfumi i tij arriti te mbushte dhomen me nje arome te mrekullueshme,,,ohhh zottt Selia mblidh mendjen duhet ta urresh ate,eshte armiku yt,te ka rrembyer cfare dreqin mendon?!?!??! I fola vetes dhe u ktheva nga ai.
Nuk paske ngrene asgje??-me pyeti dhe po me shikonte ne sy
Sme hahej-i thashe duke ngritur supet
Vish dicka dhe eja me mua sepse do te levizim-me tha dhe une e pashe me cudi
Nuk vi askund me ty i thashe dhe ai kerciti qafen
Dakort nqs do te qendrosh vetem ne nje manison gjigand mund te qendrosh-me tha dhe u kthye per te ikur
Cfare do te thuash??-e pyeta
Seriozisht nuk e ke kuptuar qe ne kete manison,ti,sherbyeset qe te gatuajn ty dhe tre rojet qe rrin per ty,jeni te vetmit ne kete manison?-me tha dhe une po e shikoja me habi
Nuk eshte se kam dal shpesh nga dhoma,qe ta kuptoja-i thashe me ironi
Ke nje jave qe je vetem ketu,ndaj erdha te te marr te te coj ne vilen e re-me tha qete
Nuk vi askund me ty-i thashe dhe ai filloi te acarohej
Leviz pa perdorur une forcen-tha serioz por une as qe leviza vendit,se di por doja perseri te ndieja duart e tij ne trupin tim. Keto mendimet e mija,duhet te mbledh mendjen.
Me lere te shkoj-i thashe duke pershperitur dhe me shume u dallua ne forme lutjeje
Jo-tha prere dhe shfrya
TE URREJJJ. E DI APO JO?!?!? TE URREJ. URREJ VETEN QE U DOREZOVA TEK TI ATE DITE,URREJ TY,URREJ KEDO. ME VRAVE FAMILJEN,ME VRAVE VELLEZRIT,NUK KAM ASNJE. CFARE DO ME SHUME PREJ MEJE???-i bertita dhe vura re qe po me shikonte ftohte,serioz.
Mbarove??-me pyeti si pa te keq dhe une fillova te qaja nga nervat
Ughhh te urrejjj,te lremtoj qe do te hakmerrem,do te te vras-i thashe mes lotve dhe pashe qe buzeqeshi ftohte
E sigurt per kete??-me pyeti duke u afruar drejte meje por une nuk leviza aspak-je e sigurt? Qe do te me vrasesh??-tha dhe ngriti njeren dore dhe filloi te meprekte qe tek pjesa e qafes dhe filloita ulte me poshte.
Mos,hiqi duart,dhe po e bej-i thashe e vendosur
Si fillim ti je mi puta,se dyti meqe je kaq e vendosur...-tha dhe nxori nje pistolete dhe ma dha ne dore-jepi me vri!-tha qete dhe vura re qe rojet e tij u futen brenda duke me drejtuar pistoleten-sikur vetem nje gjuajtje drejt saj te shikoj,hapini gropen vetes me mire-ju tha ai rojeve ne nje gjuhe tjeter qe nuk e kuptova,dhe rojet ulen pistoletat.
E bej-i thashe perseri
JEPI ATEHERE BEJEE-me bertiti aq shume saqe une u tremba. Po e shtrengoja forte pistoleten,dhe duart filluan te me dridheshin.
Per familjen time,per vellezrit e mi-i thashe duke e pare ne sy. Po shikoja thelle tek syt e tij dhe vura re lendim,thyerje,cdo gje tjeter,por sme intereson familja para cdo gjeje. Nje zhurm shurdhuese u degjua,nje e shtene dhe gjak,pashe ate kishte mbyllur syte nga dhimbja dhe me njeren dore po mbante krahun,ku gjaku po derdhej rrembyeshem.
Ke shenje te keqee-tha duke kercitur dhembet nga dhimbja
Ohh zot cfare beraaa??-fillova te flisja me vete,duart te me dridheshin dhe lotet filluan te dilnin vete,leshova pistoleten ne shesh dhe po shihja me frike dhe pendim ate.
Ke mundesine me te mire,per tu larguar. Ik,e more hakun,ik. LARGOHUUU-bertiti dhe une u tremba. Vesha nje bluze te trashe dhe nxitova te dilja jashte por ndalova.
Une nuk kam ku te shkoj,nuk kam me nje familje,jam ne vend te huaj,une nuk e di gjuhen jam ne mes te kater rrugve. Nuk kam me asnje,asnjee-thashe duke qare me ngasherim dhe u ktheva nga ai. Ngriti koken dhe me pa ne sy,dhe vura re qe syte i ishin skuqur.
Beni gati makinen-foli perseri anglisht ai-eja me mua.-tha dhe doli para meje dhe une ndoqa ate.

Prekjet E Tua Nen Driten E HenesOnde histórias criam vida. Descubra agora