,,.Urasc sa ma uit in ochii tai si sa stiu ca esti a lui "

40 5 0
                                    


   Am facut cunostiinta cu bunica lui Damir, iar femeia era foarte de treaba si super draguta. Mi-a repetat de mi de ori cat de frumoasa sunt si ca se bucura ca nepotul sau mult iubit si-a gasit o fata asa de draguta ca mine, dar eu si Damir i-am explicat situatia si a inteles ca suntem doar prieteni foarte buni.

- Saraca bunica, i-am stricat toata fericirea. Spune Damir si ia un cartof din farfuria mea.

- Ai si tu cartofii tai. Strig eu la el ca un copil mic.

- Scuze, scuze. Revenind la bunica.

- A fost prea încântata cat a crezut ca suntem impreuna si-a cam schimbat starea dupa, dar sunt sigura ca a fos fericita sa ma cunoasca.

- Sunt sigur de asta.

  Ii aud telefonul lui Damir sunand, iar acesta il scoate leneș din buzunar. Se uita la ecran si dupa il intoarce inspre mine. Era Abel. Oare ce o vrea?

- Il pun pe speaker. Spune Damir si raspunde.

- Ce faci Damir? Pe unde umbli?

- Sunt cu Christoph la hotel. M-ai întrerupt dintr- o treaba foarte importanta. Spune Damir amuzat.

  Ma uit urat la el, dar in acelasi timp eram si amuzata de ce ii spusese. Cu toate astea nu evit sa-i dau un cot si sa ii zambesc dupa.

- Esti cu Christoph la hotel? Interesant. Sper sa o satisfaci bine ca era prea înțepata de dimineata cand s-a trezit la mine in pat si poate o sa ii treaca dupa.

- Stai linistit frate rezolvam. Acum spune repede de ce m-ai sunat, asta mica nu mai are rabdare.

- Diseară este o petrecere la Chleo acasa si ma gandeam ca poate vi si tu.

- O sa venim.

- O aduci si pe Christoph la pachet? Intreaba Abel oarecum deranjat.

- Normal.

- Bine atunci ne vedem diseara. Spor la ce faceati voi acolo.

- Multumim.

- Damir vino mai repede te rog. Strig eu de pe fundal, iar Abel inchide imediat telefonul.

  Damir isi aseaza telefonul pe masa, ne uitam unul la altul si incepem sa radem in hohote.

- Era asa deranjat de ce am spus. Spune Damir si se opreste din ras.

- Mi-am dat seama. De ce crezi ca am continuat?

- Scorpie mica ce esti.

- Asta imi e meseria.

  Nu mai spunem nici eu si nici el nimic o bucata de timp. Dar in tot acest timp Damir s-a apropiat inexplicabil de mult de mine, astfel formandu-se o oarecare tensiune si mintea mea zboara la acel moment in care si-a bagat mana pe sub prosop de dimineata.

- Esti bine Christoph? Ma intreaba el soptindu-mi la ureche.

- Aha. Spun si inghit in sec.

- Calmeaza-te Aala. Spune el si ma priveste in ochi.

  Nu mai spune nimic doar merge pana la bunica sa, o săruta si dupa imi face semn inspre iesire.
  Ma ridic cu greu, deoarece inca eram blocata in momentul acela de la masa si tensiunea se simtea groaznic chiar daca el era la cativa metri de mine.

   Dupa un drum destul de scurt ajungem la el acasa, deoarece am decis sa mai stau putin la el si dupa mai spre seara sa mergem la mine acasa sa ma pregatesc pentru petrecere.

   Intram in casa si nici unul dintre noi nu spune nimic. Era liniste totala intre noi. Fara sa mai apuc sa spun ceva Damir era din nou in fata mea foarte aproape de mine. Ma privea in ochi, iar de la un moment dat privirea i-a cazut asupra buzelor mele.
  Vrea sa ma  sarute, dar cand sa o fac si eu se retrage si se arunca pe canapeaua din sufragerie fara sa mai spuna ceva.

Merg si eu cu pas nu prea grabit inspre canapea iar Damir ma prinde de mana si ma trage deasupra lui. Isi pune mainile pe talia mea si ma privea intens.

- Urasc sa ma uit în ochii tai si sa stiu ca esti a lui. Spune el oarecum captiv undeva departe in ochii mei.

- Mi-am dat seama Damir.

- Stiu ca ma vrei si pe mine, dar se vede ca pe el il vrei mai mult. Pe el il iubesti si te inteleg.

  Nu mai spun nimic doar il privesc in ochi. Ma saruta apăsat, iar eu ii raspund instant. Simt cum mainile lui coboara de pe talia mea înspre fund, iar cand ajung unde si-au propus incep sa ma stranga usor. Se opreste pentru cateva secunde si incepe sa ma sarute usor pe gat, coborand tot mai jos cu saruturile. Imi desface un nasture de la camasa, dupa aceia al doilea si tot asa pana cand camasa mea ajunge aruncata pe undeva prin sufragerie. Imi saruta usor umarul drept dupa care coboara tot mai jos muscand porțiuni de piele.

  Ma mai saruta o data pe buze si ma da jos de pe el. Nu spune nimic doar imi zambeste.

- Merg sa imi fac dus Christoph. Poti sa vi sa admiri.

  Ma ridic usor de pe canapea si imi iau camasa pe mine fara sa o mai inchid la nasturi. Ma las dusa de val si intru cu el in baie. Oare de ce naiba fac asta daca eu il iubesc pe Abel? Insa presupun ca acolo in adancul sufletului meu exista o atractie si fata de satenul cu ochii verzi stralucitori.

  Se dezbrăca lent si ma privea oarecum satisfăcut de faptul ca ma aflam aici cu el. Intre timp eu m-am cocotat pe mobilierul din baie unde era si chiuveta. Intra in cabina de dus si da drumul apei, picurii de apa ii patrundeau in par, iar pielea lui uda arata superb. Ii admiram tatuajele din jurul bratelor si pe cele de pe spate, care erau uluitoare. Avea o padure pe spate cu niste pasari care zburau undeva in zare si avea scris undeva in stanga niste litere chinezesti, iar cele de pe maini erau toate diferite avea flori, stele, litere chinezesti niste chestii pe care nu le puteai dezlega prea usor.

- Iti place priveliștea? Spune el si intinde mana dupa prosop dupa care si-l invarte in jurul taliei.

- Nu am sa comentez.

- Bine atunci nu comenta. Spune si se apropie de mine.

  Imi ridica barbia cu doua degete si se uita in ochii mei, parea oarecum tulburat, insa nu intelegeam de ce starea asta asa dintr-o data. Oare s-o fi intamplat ceva?
   Ma saruta scurt dupa care iese din baie  fara sa mai spuna ceva.

 

Ca o adiere de vantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum